
ACARS Attenpting connect
-
OAL308 Georgios Kontogiorgis
- Newbie

- Posts: 32
- Joined: Sat Sep 27, 2014 12:22 pm
- Name: Georgios Kontogiorgis
- Callsign: OAL308
ACARS Attenpting connect
Καλησπέρα σας έστησα το MSFS 2020,pmdg 738.fsuipc 7 ανοίγω το acars και βλέπω αυτο έχω κάνει απεγκατάσταση καπου 5 φορές και συνεχίζει δεν κάνω κάτι καλά; υπάρχει λύση; σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator

- Posts: 743
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: ACARS Attenpting connect
Καλησπέρα Γιώργο.
Καταρχήν βεβαιώσου πως το fsuipc λειτουργεί όπως πρέπει και πως συνδέεται στον εξομοιωτή. Μπορείς να το τρέξεις και ως admin για να δεις αν αλλάζει κάτι.
Έπειτα κλείσε το antivirus μήπως και προκαλεί αυτό κάποιο πρόβλημα και δοκίμασε πάλι installation.
Επίσης δες αν το setup του acars που κατεβηκε από την επιμελήτεια, είναι blocked (με δεξί click στο αρχείο και properties αν θυμάμαι καλά). Αν είναι blocked, κάντο unblock και τρέξε το setup από την αρχή.
Τέλος δοκίμασε να τρέξεις το acars ως admin. Αν το FSUIPC τρέχει ως admin, θα πρέπει και το acars να τρέχει ως admin.
Δες και το παρακάτω ποστ
viewtopic.php?t=2710
Κάνε τα παραπάνω και δώσε μια αναφορά για να βγάλουμε άκρη!
Καταρχήν βεβαιώσου πως το fsuipc λειτουργεί όπως πρέπει και πως συνδέεται στον εξομοιωτή. Μπορείς να το τρέξεις και ως admin για να δεις αν αλλάζει κάτι.
Έπειτα κλείσε το antivirus μήπως και προκαλεί αυτό κάποιο πρόβλημα και δοκίμασε πάλι installation.
Επίσης δες αν το setup του acars που κατεβηκε από την επιμελήτεια, είναι blocked (με δεξί click στο αρχείο και properties αν θυμάμαι καλά). Αν είναι blocked, κάντο unblock και τρέξε το setup από την αρχή.
Τέλος δοκίμασε να τρέξεις το acars ως admin. Αν το FSUIPC τρέχει ως admin, θα πρέπει και το acars να τρέχει ως admin.
Δες και το παρακάτω ποστ
viewtopic.php?t=2710
Κάνε τα παραπάνω και δώσε μια αναφορά για να βγάλουμε άκρη!
