Σκέψεις για τις θυγατρικές του οικονομικού μοντέλου
-
- Newbie
- Posts: 29
- Joined: Mon Sep 22, 2014 6:34 pm
- Name: Nikos Stournaras
- Callsign: OAL288
Σκέψεις για τις θυγατρικές του οικονομικού μοντέλου
Κυρίως απευθύνομαι προς τις διοικήσεις των εν λόγω θυγατρικών. Αν δεν κάνω λάθος, ακόμη χρησιμοποιείτε το FSA σαν οικονομικό περιβάλλον (πετάω στην airways οπότε δεν παρακολουθώ το οικονομικό μοντέλο). Σϊγουρα θα σας έχει τύχει κάποιος να κάνει crash κάποιο αεροπλάνο. Εντάξει, είναι πολλοί οι πιλότοι και to reputation θα ανέβει γρήγορα στο 120 και πάλι. Δεν έχει συμβεί ποτέ να έχετε δύο ή και τρία crashes όμως, αρκετά κοντά, πριν ανέβει το reputation; Οι πολλοί πιλότοι και οι πολλές πτήσεις είναι δίκοπο μαχαίρι σε τέτοια περίπτωση. Ναι, θα ανέβει σχετικά γρήγορα αλλά οι πρώτες πτήσεις, μετά από ένα reputation fall, ας πούμε στο 40-50, θα είναι ζημιογόνες και δεν ξέρω αν θα προλάβετε να ρίξετε τις τιμές των εισητηρίων για να μη φεύγουν άδεια τα αεροπλάνα. Απλά αναρωτιέμαι πώς το αντιμετωπίζετε. Είχα κάποια στιγμή αερογραμμή στο FSA και το crash το θεωρούσα εφιάλτη. Δεν είναι και δύσκολο να συμβεί. Ένα προβληματικό υπερευαίσθητο μοντέλο, ένα κόλλημα του υπολογιστή τη στιγμή του flare, ένας κάπως απρόσεκτος πιλότος... Έχω δει αερογραμμές να τελειώνουν σε μία νύχτα, ακόμη κι εσκεμμένο σαμποτάζ ανταγωνιστή έχω δει στα πρώτα βήματα του FSA, όταν υπήρχε η άκρως ανταγωνιστική λίστα των αερογραμμών με βάση το κεφάλαιο της καθεμιάς.
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Σκέψεις για τις θυγατρικές του οικονομικού μοντέλου
Απλα κλεινεις τον client απο το X πανω δεξια και ξανακανεις την πτηση!!!
-
- Newbie
- Posts: 29
- Joined: Mon Sep 22, 2014 6:34 pm
- Name: Nikos Stournaras
- Callsign: OAL288
Re: Σκέψεις για τις θυγατρικές του οικονομικού μοντέλου
Ναι, αν έχεις κάνει εσύ το crash, κι εκεί μπαίνει και ο πανικός της πρώτης φοράς, το να τραβάς καλώδια, να κλείνεις clients κλπ πριν φύγει το pirep. Κάποιος μου είχε πει ότι έβγαλε το PC απ' το ρεύμα στον πανικό του. Αν είσαι ο CEO είναι το θέμα και δεις την επόμενη πια μέρα δύο long hauls κατεστραμένα και το reputation στο ναδίρ τι κάνεις. Ήταν κι ένα φεγγάρι στο FSA που είχα τρελλή κόντρα με μια άλλη αερογραμμή, πολύ κατινοκαταστάσεις... Πιλότος να μπαίνει και να μου crashάρει δύο αεροπλάνα απανωτά πριν τον κάνω ground. Μετά έπαιρνα αιτήσεις και φοβόμουν να τις αποδεχτώ, μην έχω τα ίδια...