Σε κάποιες πτήσεις της Ολυμπιακής για αεροδρόμια που δεν έχουν published arival/aproach procedures
όπως η Ικαρία, η Νάξος κ.α και έχουν μόνο έναν σταθμό NDB και καμία άλλη πληροφορία για τον τρόπο προσέγγισης. τί διαδικασία ακολουθούν οι real airline pilots?
Ας πούμε για παράδειγμα για μια πτήση προς Ικαρία ότι το τελευταίο fix που έχουμε στο flight plan είναι το ERIMA (10nm από το LGIK). Ο real πιλότος τι κανει? 1.Έχει περασμένα στο fmc του gps σημεία? 2.πάει κατευθείαν στο NDB και κάνει procedure turn? 3. το πετάει manual κι ο θεός βοηθός?
unpublished procedure airports
-
- Newbie
- Posts: 28
- Joined: Mon Feb 17, 2014 9:21 pm
- Name: Kostas Kazantzidis
- Callsign: OAL090
-
- Full Member
- Posts: 123
- Joined: Fri Apr 06, 2012 7:42 pm
- Name: Stavros Palatsidis
- Callsign: OAL644
Re: unpublished procedure airports
Στην ουσία πρόκειται για "uncontrolled airport" (έχει μόνο Ιkaria information) και είναι μόνο για VFR arrivals/departures. Οπότε και ακολουθούμε VFR roules for uncontrolled airports.
Στην πράξη, προσεγγίζουμε το αεροδρόμιο, περνάμε από πάνω του (mid field) και στη συνέχεια (entering traffic patern) κάνουμε στροφή για να μπούμε στο επιτρεπτό υπήνεμο του διαδρόμου που θα προσγειωθούμε. τα υπόλοιπα είναι γνωστά (base, final).
Αν δεν κάνω λάθος, στα "uncontrolled airports" απαγορεύεται το "straight in landing".
Στην πράξη, προσεγγίζουμε το αεροδρόμιο, περνάμε από πάνω του (mid field) και στη συνέχεια (entering traffic patern) κάνουμε στροφή για να μπούμε στο επιτρεπτό υπήνεμο του διαδρόμου που θα προσγειωθούμε. τα υπόλοιπα είναι γνωστά (base, final).
Αν δεν κάνω λάθος, στα "uncontrolled airports" απαγορεύεται το "straight in landing".
-
- Newbie
- Posts: 28
- Joined: Mon Feb 17, 2014 9:21 pm
- Name: Kostas Kazantzidis
- Callsign: OAL090
Re: unpublished procedure airports
VFR rules λοιπόν...
Ευχαριστώ πολύ
Ευχαριστώ πολύ