Tankering

Γενική συζήτηση για την εξομοίωση πτήσεων. / Discuss anyhting reagrding flight simulation.
Post Reply
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Tankering

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Αναφορικά με το Tankering καυσίμου και τις τιμές του στα εκάστοτε αεροδρόμια του FSA πως μπορεί κάποιος να υπολογίσει το break even point του πόσο αξίζει να πάρεις μαζί σου από το αεροδρόμιο αρχικής αναχώρησης ;

Tankering, για όσους δεν γνωρίζουν είναι η μεταφορά παραπανίσιου καυσίμου που δεν χρειάζεσαι μόνο και μόνο επειδή στο αεροδρόμιο προορισμού
Α) ή είναι πολύ ακριβότερο στην αγορά του (σε FSA & real) ή
Β) δεν υπάρχει καύσιμο εκεί (real !)
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL893 Vasilis Gkartzonikas
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 84
Joined: Mon Aug 23, 2010 3:16 pm
Name: Vasilis Gkartzonikas
Callsign: OAL893

Re: Tankering

Post by OAL893 Vasilis Gkartzonikas »

Καλησπέρα Κυπριανέ,
το ακριβές break even point, δεν μπαίνω στην διαδικασία να το υπολογίσω. Αυτό που κάνω είναι αρκετά ποιό απλό. Για πτήσεις 2 έως 4 ώρες φορτώνω καύσιμο για ακόμη μία ώρα πέραν του προβλεπόμενου. Σε πτήσεις πέραν των 4 ωρών φορτώνω ακόμη μία ώρα.
Δύο παραδείγματα:
1) LGAV(1.06) - EGLL(1.26) / B744ER / 3h30min : 35tns Block Fuel + 10tns Reserves (all kinds) + 10tns Tankering
2) LGAV(1.06) - KJFK(1.35) / B744ER / 10h30min :105tns Block Fuel + 10tns Reserves (all kinds) + 20tns Tankering
Εάν λοιπόν στην επιστροφή μου φορτώσω μόνο το απαραίτητο καύσιμο, τότε θα έχω ένα αρκετά ικανοποιητικό κέρδος. Κέρδος το οποίο θα έχανα εάν έφευγα από LGAV, μόνο με το προβλεπόμενο καύσιμο (Block Fuel + Reserves Fuel).
Δεν πιστεύω πως απαντώ ικανοποιητικά στην ερώτησή σου. Εάν όμως έστω και ένας πιλότος μας κάνει Tankering, έστω και απλοϊκά, για εμένα θα είναι μεγάλο κέρδος.
Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: Tankering

Post by OAL109 Mike Ionas »

Το να υπολογίσεις το break even point είναι μαλλον αρκετά σύνθετη διαδικασία για τα μέσα που διαθέτουμε.

Προσωπικά κάνω tankering εφόσον η διαφορά στην τιμή είναι αρκετά μεγάλη από το αεροδρόμιο αναχώρισης προς το αεροδρόμιο προορισμού και το αεροσκάφος δεν είναι κοντά στο MTOW κατά την αναχώρηση. Χρησιμοποιώντας τα FSBuild και TOPCAT υπολογίζω να προσγειωθώ λίγο κάτω από το MLW στο αεροδρόμιο προορισμού φορτώνοντας ανάλογα παραπάνω κάυσιμο για tankering - πέραν του κανονικού+alternate+hold+extra.

Ο παραπάνω υπολογισμός είναι βέβαια αρκετά απλοϊκός καθώς λόγω του μεγαλύτερου βάρους αυξάνεται η κατανάλωση, μειώνεται το Optimal FL που ανάλογα με τους ανέμους που επικρατούν μπορεί να μειώσει/αυξήσει το χρόνο πτήσης και καταπονούνται περισσότερο κινητήρες/φρένα - αν και το τελευταίο μαλλον δεν απασχολεί τον εικονικό μας κόσμο..
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: Tankering

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

ΟΚ ευχαριστώ, θα τα λάβω όλα υπ'όψιν.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
Post Reply