Page 1 of 1
MDA changes to Minimus
Posted: Sat Aug 28, 2010 1:27 am
by OAL809 Mihalis Velegrakis
Καλησπερα παρατηρησα οτι στα αεροδρομιο του ελλαδικου χωρου ολα τα ΜDA minimum descent altitude εχουν γινει decision altitude-height δλδ περα απο το δυο αεροδρομιο που ειναι εξοπλισμενα με ΙLS και λογικα εχουν DH ολα τα αλλα αεροδρομια εξοπλισμενα με VOR DME approaches το ΜDA εγινε DH
Υ.Γ συμφωνα με τα charts jeppesen (ανανεωση μεχρι τελη αυγουστου)
Re: MDA changes to Minimus
Posted: Sat Aug 28, 2010 10:32 am
by OAL816 Vasilis Chatzisavvas
Να προσθέσω και εγώ αυτά που παρατήρησα στα νέα Airacs 1009 αλλά και στους χάρτες, τις νέες διαδικασίες από τον Βενιζέλο με διακριτικό Τ. Είναι όλες από τον 03R με πορεία διαδρόμου έως τα 4000ft και μετά για KRO ή το ανάλογο σημείο εξόδου από την τερματική του αεροδρομίου.
Υπάρχει και μία NEVRA 1Y. Υπήρχε παλιά αυτή?
Υπάρχουν και νέες διαδικασίες όπως MANOX - GENDO - BIBEX - GERMI.
Ποιος βγάζει, ανανεώνει τις διαδικασίες ενός αεροδρομίου και γιατί?
Re: MDA changes to Minimus
Posted: Sat Aug 28, 2010 10:50 am
by OAL109 Mike Ionas
Να συμπληρώσω για το πότε χρησιμοποιούμε DH και MDA:
Whether we shall use MDA or DH depends on the type of the approach. More specifically:
For ILS CAT I use Barometric minimums in the MDA field.
For ILS CAT II/III use Radio altimeter in the DH field.
For APP NAV use DH in the MDA field.
For CDAP use MDA+50ft in the MDA field.
Re: MDA changes to Minimus
Posted: Sat Aug 28, 2010 6:22 pm
by OAL809 Mihalis Velegrakis
δεν το κοιταξα αυτο στα νεα airacs παρατηρησα μονο καποιες αλλαγες στο vor dme 27 του LGIR οσο αφορα το missed approach και καποιες αλλες στο lgts..
Noμιζω αν δεν κανω λαθος οι διαδικασιες ανανεωνονται απο FAA Federal Aviation Administration και την JAA Joint Aviation Authorities,δεν ξερω ακριβως
OAL809