Manually Programming SID into FMC
Posted: Wed Aug 25, 2010 6:26 pm
Καλησπερα και παλι.Εδω και καμποσο καιρο εχω καποιες αποριες και οπως καταλαβατε για αυτο το λογο βαζω θεματα σε αυτο το φορουμ ζαλιζωντας σας :lol:
ο τιτλος τα λεει ολα.Γνωριζω-ετε πως με την βοηθεια Charts SID,STARs μπορουμε χειροκινητα στο FMC να φτιαξουμε οπως ακριβως μας πει ο χαρτης
Το παραδειγμα παρακατω αναφερεται στο LGIR
πχ το πλανο μας ειναι EPALO B26 MIL..........και ουτε καθεξις μεχρι πχ το LGAV
ακολουθαμε το EPALO 1C Departure το οποιο λεει
Climb straight ahead to 600,turn RIGHT ,021 track ,intercept IRA R-336 to EPALO ,then join B26
το θεμα ειναι πως το προγραμματιζουμε χειροκινητα με την μεθοδο Αlong Track
oπως παρατηρισα στο wilco 737 το πρωτο LEG sτην σελιδα λεει
(600)..............210/600Α
021 TRK
(ΙΝΤC)............210/,,,,,,(den mas endiaferei edo to ipsos klt)
336 TRK
EPALO
Υπαρχει τροπος να γραφει οτι μετα τα 600 ακολουθουμε την 021 και μετα κανουμε intercept την 336 οπως ειναι γραμμενος παραπανω(παραπανω εχω διαλεξει το EPALO 1C ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 27)
Εγω τυχαια βαζω ΙRA/272/2 (ενω δεν γνωριζω στα ποσα νμ θα ειμαι στα 600)
μετα απο αυτο IRA/336/10 αλλα θα ηθελα πιο ακριβες να ναι στο flight plan μου οπως το παραπανω.
Ελπιζω να μην ταλαιπωρησα και να μην εδωσα ασαφειες
Ευχαριστω,
ΟΑL809
ο τιτλος τα λεει ολα.Γνωριζω-ετε πως με την βοηθεια Charts SID,STARs μπορουμε χειροκινητα στο FMC να φτιαξουμε οπως ακριβως μας πει ο χαρτης
Το παραδειγμα παρακατω αναφερεται στο LGIR
πχ το πλανο μας ειναι EPALO B26 MIL..........και ουτε καθεξις μεχρι πχ το LGAV
ακολουθαμε το EPALO 1C Departure το οποιο λεει
Climb straight ahead to 600,turn RIGHT ,021 track ,intercept IRA R-336 to EPALO ,then join B26
το θεμα ειναι πως το προγραμματιζουμε χειροκινητα με την μεθοδο Αlong Track
oπως παρατηρισα στο wilco 737 το πρωτο LEG sτην σελιδα λεει
(600)..............210/600Α
021 TRK
(ΙΝΤC)............210/,,,,,,(den mas endiaferei edo to ipsos klt)
336 TRK
EPALO
Υπαρχει τροπος να γραφει οτι μετα τα 600 ακολουθουμε την 021 και μετα κανουμε intercept την 336 οπως ειναι γραμμενος παραπανω(παραπανω εχω διαλεξει το EPALO 1C ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 27)
Εγω τυχαια βαζω ΙRA/272/2 (ενω δεν γνωριζω στα ποσα νμ θα ειμαι στα 600)
μετα απο αυτο IRA/336/10 αλλα θα ηθελα πιο ακριβες να ναι στο flight plan μου οπως το παραπανω.
Ελπιζω να μην ταλαιπωρησα και να μην εδωσα ασαφειες
Ευχαριστω,
ΟΑL809