Page 1 of 1

No Speed Restriction Below 10000\\\'

Posted: Thu Nov 25, 2010 4:36 am
by OAL809 Mihalis Velegrakis
Kαλησπερα
Τυχαινει και παρατηρω την κινηση στον ελλαδικο χωρο μαζι με live εναεριο πυργο ελεγχου και παρατηρησα οτι κατω απο τα 10000\\\' κανενα αεροσκαφος δεν εχει ταχυτητα στα 250 οπως λενε οι κανονες.
Πχ ενα αεροσκαφος πλησιαζει το Βενιζελος κανει καθοδο για τα 3000 και παρολο που εχει ξεπερασει τα 10000\\\' συνεχιζει μεχρι να μπει established σε ταχυτητες και 317 knots.
Αρα το 250 πρεπει να το ζητησει ο πυργος ελεγχου?? (no speed restriction)
Να προσθεσω οτι η παρατηρηση που κανω γινεται παντα αργα το βραδυ-ξημερωματα.

Re: No Speed Restriction Below 10000\\\'

Posted: Thu Nov 25, 2010 4:40 am
by OAL809 Mihalis Velegrakis
http://www.rdrinfo.net/


εδω μπορειτε να δειτε την κινηση στο ελληνικο FIR

Re: No Speed Restriction Below 10000\\\'

Posted: Sun Nov 28, 2010 2:10 am
by OAL345 Panos Zilemenos
η ταχυτητα που αναφερει ειναι groundSpeed και οχι IAS.
Τωρα, νωρις το πρωι και αργα την νυχτα ή αν δεν υπαρχει κινηση στην τερματικη
ή ακομα και για διευκολινση στην κυλοφορια, μπορει να δωθει σε Αφος να συνεχισει με ταχυτητα πανω απο 250 ΙΑS μεχρι να μπει στο localizer ή μεχρι το σημειο που
εχει βαλει στο πλανο του ο controler.

Re: No Speed Restriction Below 10000\\\'

Posted: Wed Dec 08, 2010 3:03 pm
by OAL140 Alexandros Papadakis
Ο χάρτης 10-1p2 του LGAV λέει.

Speed Restrictions

MAX 240 KT for jet ACFT
MAX 180 KT for Conventional ACFT when entering Athens TMA beow FL220.

και θα συμφωνήσω με τον Πάνο ότι ο ATC βλέπει Ground Speed....

:p