Καλησπέρα
Πλέον το connected flight deck απο την aerosoft ειναι σε λειτουργία.
Όπως γνωρίζεται ισχύει για τα airbus a318-319-320-321.
Για να γίνει λοιπόν μια πτήση online σε κάποιο δίκτυο, θα πρέπει (μάλλον ο ''slave'' pilot FO) να συνδεθεί σαν observer και stealth. Αυτή η δυνατότητα δίνεται απο το fsinn.
Αντίστοιχα όμως, θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές στην επιμελητεια μας και ίσως και στο acars.
Τα θέματα που κατα την γνώμη προκύπτουν και πρέπει να επιλυθούν ειναι τα εξής :
1) με ποιο τροπο θα συνδεομαστε και οι δυο στο acars για να καταγράφει την πτήση μας;
2) αν συνδεθουμε stealth και observer δεν εμφανιζομαστε online, άρα πως θα καταγράφει η πτήση ;
3) δοκιμάζοντας είδα ότι δεν εμφανιζομαστε και στο who is online
4) λογικά θα κλείνουμε ένα αεροσκάφος για την πτήση, αλλα με ποιο τροπο θα μεταφερθουν και οι δυο στο αεροδρόμιο προορισμού;
5) επίσης τα στατιστικά της πτήσης, τα οικονομικά στοιχεία, ωρες πτησης κτλ θα πρέπει να καταγράφονται και για τους δυο
6) επίσης μήπως ειναι δυνατόν να υπάρχει και επιλογή ποιος θα ειναι ο PF και ο FO;
Με μια πρώτη ματιά, προέκυψαν τα παραπάνω θέματα και ίσως να εντοπίσουμε και αλλα.
Περιμένω τις απόψεις σας και την γνώμη σας
Φιλικά
Acars & aerosoft connected flight deck
-
- Newbie
- Posts: 26
- Joined: Wed Jun 25, 2014 1:46 pm
- Name: Yannis Konstantinidis
- Callsign: OAL103
-
- Newbie
- Posts: 26
- Joined: Wed Jun 25, 2014 1:46 pm
- Name: Yannis Konstantinidis
- Callsign: OAL103
Re: Acars & aerosoft connected flight deck
Hi again,
Βλέπω ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη νέα αυτή λειτουργία και μου κάνει εντύπωση αφού μόνο επιπλέον ρεαλισμό μπορεί να προσφέρει και παρέα στη πτήση.
Ίσως επειδή ειναι ακόμα σε αρχικό στάδιο δεν ενδιαφέρει και την εταιρία μας.
Anyway, για τις παραπάνω ερωτήσεις που έκανα, νομίζω ότι βρήκα μια απλή μεσοβεζικη manual λύση,
που απλά χρειάζεται την επιβεβαίωση του manager μας ή ίσως κάποιου κυρίου απο το staff της εταιρίας μας.
Την περιγράφω ως εξής λοιπόν :
Ο PF συνδέεται online και με acars και η πτήση καταγράφεται κανονικά.
Ο FO απλά συνδέεται online.
Ο PF γράφει στα remarks ότι έκαναν την πτήση με shared cockpit (αναφερει και το call sign του FO) και στην συνέχεια ο εκάστοτε manager περνάει όλα τα στοιχεία της πτήσης και στους δύο.
Ο FO, αγοραζει ticket και μεταφέρεται στον προορισμό, όπου στην συνέχεια ο manager θα πρέπει να του επιστρέψει τα χρήματα που ξόδεψε.
Έτσι λοιπόν και οι δύο βρίσκονται στον εκάστοτε προορισμό, έχοντας και οι δύο περασμένα όλα τα στοιχεία (οικονομικά, στατιστικά, ώρες πτήσης κτλ.)
Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας,
Φιλικά,
Βλέπω ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη νέα αυτή λειτουργία και μου κάνει εντύπωση αφού μόνο επιπλέον ρεαλισμό μπορεί να προσφέρει και παρέα στη πτήση.
Ίσως επειδή ειναι ακόμα σε αρχικό στάδιο δεν ενδιαφέρει και την εταιρία μας.
Anyway, για τις παραπάνω ερωτήσεις που έκανα, νομίζω ότι βρήκα μια απλή μεσοβεζικη manual λύση,
που απλά χρειάζεται την επιβεβαίωση του manager μας ή ίσως κάποιου κυρίου απο το staff της εταιρίας μας.
Την περιγράφω ως εξής λοιπόν :
Ο PF συνδέεται online και με acars και η πτήση καταγράφεται κανονικά.
Ο FO απλά συνδέεται online.
Ο PF γράφει στα remarks ότι έκαναν την πτήση με shared cockpit (αναφερει και το call sign του FO) και στην συνέχεια ο εκάστοτε manager περνάει όλα τα στοιχεία της πτήσης και στους δύο.
Ο FO, αγοραζει ticket και μεταφέρεται στον προορισμό, όπου στην συνέχεια ο manager θα πρέπει να του επιστρέψει τα χρήματα που ξόδεψε.
Έτσι λοιπόν και οι δύο βρίσκονται στον εκάστοτε προορισμό, έχοντας και οι δύο περασμένα όλα τα στοιχεία (οικονομικά, στατιστικά, ώρες πτήσης κτλ.)
Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας,
Φιλικά,
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 701
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: Acars & aerosoft connected flight deck
Καλησπέρα Γιάννη,
Η υλοποίηση της Aerosoft για το Airbus είναι σε πρωταρχικό στάδιο και παρουσιάζει αρκετά προβλήματα όσον αφορά το shared cockpit. Πέρα από την Aerosoft, υπάρχει και το maddog MD-80 το οποίο είναι must τόσο για την εξομοίωση του αεροσκάφους, όσο και για το shared cockpit που διαθέτει, είναι όμως περασμένης γενιάς και η ηλικία του πλέον το καθιστά κάπως ξεπερασμένο κυρίως από άποψης γραφικών. Αναμένουμε φυσικά να δούμε την pro έκδοση του dash της majestic.
Όσον αφορά το shared cockpit και την επιμελητεία μας δεν μπορώ να σου απαντήσω τι επιλογές υπάρχουν ώστε να πραγματοποιηθεί όπως πρέπει μία τέτοια πτήση καθώς δεν το έχω δοκιμάσει και δεν γνωρίζω τι προβλήματα μπορεί να υπάρξουν αλλά και τι λύσεις μπορούν να δωθούν. Το σίγουρο είναι ότι στο οικονομικό μοντέλο δεν μπορούν 2 άτομα να κλείσουν το ίδιο αεροσκάφος.
Η υλοποίηση της Aerosoft για το Airbus είναι σε πρωταρχικό στάδιο και παρουσιάζει αρκετά προβλήματα όσον αφορά το shared cockpit. Πέρα από την Aerosoft, υπάρχει και το maddog MD-80 το οποίο είναι must τόσο για την εξομοίωση του αεροσκάφους, όσο και για το shared cockpit που διαθέτει, είναι όμως περασμένης γενιάς και η ηλικία του πλέον το καθιστά κάπως ξεπερασμένο κυρίως από άποψης γραφικών. Αναμένουμε φυσικά να δούμε την pro έκδοση του dash της majestic.
Όσον αφορά το shared cockpit και την επιμελητεία μας δεν μπορώ να σου απαντήσω τι επιλογές υπάρχουν ώστε να πραγματοποιηθεί όπως πρέπει μία τέτοια πτήση καθώς δεν το έχω δοκιμάσει και δεν γνωρίζω τι προβλήματα μπορεί να υπάρξουν αλλά και τι λύσεις μπορούν να δωθούν. Το σίγουρο είναι ότι στο οικονομικό μοντέλο δεν μπορούν 2 άτομα να κλείσουν το ίδιο αεροσκάφος.