Σκέψεις για τις θυγατρικές του οικονομικού μοντέλου
Posted: Fri Oct 24, 2014 10:57 pm
Κυρίως απευθύνομαι προς τις διοικήσεις των εν λόγω θυγατρικών. Αν δεν κάνω λάθος, ακόμη χρησιμοποιείτε το FSA σαν οικονομικό περιβάλλον (πετάω στην airways οπότε δεν παρακολουθώ το οικονομικό μοντέλο). Σϊγουρα θα σας έχει τύχει κάποιος να κάνει crash κάποιο αεροπλάνο. Εντάξει, είναι πολλοί οι πιλότοι και to reputation θα ανέβει γρήγορα στο 120 και πάλι. Δεν έχει συμβεί ποτέ να έχετε δύο ή και τρία crashes όμως, αρκετά κοντά, πριν ανέβει το reputation; Οι πολλοί πιλότοι και οι πολλές πτήσεις είναι δίκοπο μαχαίρι σε τέτοια περίπτωση. Ναι, θα ανέβει σχετικά γρήγορα αλλά οι πρώτες πτήσεις, μετά από ένα reputation fall, ας πούμε στο 40-50, θα είναι ζημιογόνες και δεν ξέρω αν θα προλάβετε να ρίξετε τις τιμές των εισητηρίων για να μη φεύγουν άδεια τα αεροπλάνα. Απλά αναρωτιέμαι πώς το αντιμετωπίζετε. Είχα κάποια στιγμή αερογραμμή στο FSA και το crash το θεωρούσα εφιάλτη. Δεν είναι και δύσκολο να συμβεί. Ένα προβληματικό υπερευαίσθητο μοντέλο, ένα κόλλημα του υπολογιστή τη στιγμή του flare, ένας κάπως απρόσεκτος πιλότος... Έχω δει αερογραμμές να τελειώνουν σε μία νύχτα, ακόμη κι εσκεμμένο σαμποτάζ ανταγωνιστή έχω δει στα πρώτα βήματα του FSA, όταν υπήρχε η άκρως ανταγωνιστική λίστα των αερογραμμών με βάση το κεφάλαιο της καθεμιάς.