Κοιτώντας την παρακάτω φωτογραφία μου δημιουργήθηκε μια νοσταλγια για το περσινο τουρ της Αλασκα.
Εχοντας μεγαλη αδυναμια στον καταπληκτικο εξομειωτη της Catalina και στις αστατες καιρικες συνθηκες, σκεφτηκα να ξεκινησω μια διαδρομη δυσκολη και παρακινδυνευμενη, απο την Ελλαδα για την Αλασκα, πετωντας πανω απο τον Βορειο Πολο με την "ΓΡΙΑ".
Μικρα και μεγαλα σκελη... Αναλογα τον χρονο που θα διαθετω, VFR και IFR...
Συνολικη αποσταση κοντα στα 6000nm και με αυτονομια στα 2500nm η "ΓΡΙΑ" δειχνει να μπορει να τα καταφερει!
Για να δουμε... Θα αντεξω... ειτε εγω... ειτε η "ΓΡΙΑ"?
Μεγαλη η προκληση!
Ευπροσδεκτοι οσοι θελουν να συμμετεχουν σε αυτη την "τρελα"!
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Thu Nov 07, 2013 3:46 pm
by OAL109 Mike Ionas
Πάρε κι έναν οδηγό για polar navigation που έχει παρόμοια ηλικία με τη γριά..
Arctic2-3-183.pdf
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Fri Nov 08, 2013 3:51 pm
by OAL903 Giannis Evaggelinos
Και τον εξάντα να πάρεις Θανάση!!!
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Sat Nov 09, 2013 12:47 am
by OAL556 Athanasios Voulgarakis
822688 wrote:Και τον εξάντα να πάρεις Θανάση!!!
Ωχ ρε γαμωτο κι ελεγα τι ξεχασα... στειλτε μου τον με Courier στο επομενο αεροδρομιο!!!
Η πορεια ξεκινησε.
LGAG-LYPG-LHSK μεχρι τωρα με τον καιρο με το μερος μου!
Μερικες φωτο μπας και σας ανοιξω την ορεξη!
fsx 2013-11-07 15-30-42-07.jpg
fsx 2013-11-07 16-42-54-09.jpg
fsx 2013-11-07 18-01-33-08.jpg
fsx 2013-11-07 18-05-45-10.jpg
fsx 2013-11-07 22-20-51-98.jpg
fsx 2013-11-07 22-25-10-40.jpg
fsx 2013-11-08 01-02-27-31.jpg
fsx 2013-11-08 01-03-08-64.jpg
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Sat Nov 09, 2013 2:14 am
by OAL109 Mike Ionas
πρα πρα πρα πρα πρα
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Sun Nov 10, 2013 12:11 am
by OAL556 Athanasios Voulgarakis
839902 wrote:πρα πρα πρα πρα πρα
Πρόεδρε δεν το έκανες σωστά....
Δες αυτό για να εξασκηθείς:
Re: Σχεδιαζοντας εναν αθλο!
Posted: Thu Nov 14, 2013 2:21 am
by OAL556 Athanasios Voulgarakis
LHSK-EPLL-EPGD
Το ταξίδι συνεχίζεται και δυσκολεύει!
Οι θερμοκρασίες πέφτουν και η Catalina αντιμετωπίζει θέματα παγοποίησης!
Στην διαδρομή για το EPLL ανεβαίνωντας στο FL110 λόγω κακής ρύθμισης στο CARB Heat του αριστέρου κινητήρα, παρέδωσε πνεύμα!
Αναγκάστηκα να κατέβω ύψος στα 7000 πόδια για να καταφέρω να τον επαναφέρω!
fsx 2013-11-11 19-49-16-29.jpg
fsx 2013-11-11 19-57-21-13.jpg
fsx 2013-11-11 21-42-03-04.jpg
fsx 2013-11-11 22-11-33-28.jpg
fsx 2013-11-11 22-52-53-40.jpg
fsx 2013-11-11 22-58-20-71.jpg
fsx 2013-11-12 15-39-11-08.jpg
fsx 2013-11-12 15-39-20-45.jpg
fsx 2013-11-12 16-28-24-66.jpg
fsx 2013-11-12 17-05-02-99.jpg
fsx 2013-11-12 17-05-09-84.jpg
fsx 2013-11-12 17-15-51-53.jpg
fsx 2013-11-12 17-09-19-14.jpg
EPGD-ESSV-EFKG-EFOU-ENHK
Posted: Wed Nov 20, 2013 4:33 am
by OAL556 Athanasios Voulgarakis
Το ταξιδι συνεχιζεται...
Μετα το ENHK εχει σειρα το ENSB, περιπου 600nm πανω απο τα παγωμενα νερα της Νορβηγικης θαλασσας...
Με ουριο ανεμο υπολογιζω την πτηση στις 4-5 ωρες... ευτυχως εχουμε και πλωτηρες για ωρα αναγκης!!!