Do you have the guts III
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Do you have the guts III
Hellenic Division of IVAO, for the third time, presents "Do you have the guts III 2012!...the absolute event for the demanding pilots who ask something more than establishing on a localizer!
Samos is small island of the eastern Aegean Sea , covering an area of 478 Km2, located at just right of the Greek-Turkey borders, some miles out of the coast of Asia Minor. Famous for its wine, and the unique combination of beautiful beaches along rough mountains, Samos – the birthplace, among others, of Pythagoras, Epicurus and Aesop – is a favorite destination for thousands of – mainly – European tourists, every year.
Samos International Airport is named “Aristarchos o Samios” after the famous Ancient Greek Astronomer Aristarchos (310BC -230 BC) who was the first person to present an explicit argument of a heliocentric model of the solar system, by placing the Sun, and not Earth, at the center of the known Universe...
How to approach Samos Airport LGSM (IATA: SMI) is an airport used all around the year and is located at the South East part of the Island, actually at the only location possible for an airport due to the prevailing mountainous terrain. It serves domestic flights from Athens during the whole year, but especially during the summer season, many other airliners operate to Samos such as Air Berlin, Finnair, Jetairfly, SAS, Sky Express, Thomson, Transavia, TUI.
The sole runway on E-W configuration the 09/27, has a length of 2100 meters, surrounded from the west by mountains!
Runway 27 is rarely used both due to the close proximity of the final approach path with the Turkish FIR meaning additional expenses overflying and due to the “extreme” windshear reported on its short final, especially when north winds blow (… quite common for the island).
Thus the choice is one ... this of runway 09!!!.
Due to the mountainous terrain, no aircraft (except maybe some light ones) can perform a straight-in landing. The only way to approach is flying along the south coast of the main island visually, heading East, stabilize at around 1500ft AGL and when abeam the 09's threshold start an open left turn for a modified base heading NW, followed by a tight , whole descending – and almost terrifyingfor the right windows passengers – turn for final...
Sunday, 25 November 2012 from 13:00 UTC to 15:30 UTC experienced ATC's will be waiting for you! ...Do you have the guts?.
SCENERY: MANDATORY! - (Default LGSM is completely wrong placed by MS)
Greek Division is waiting YOU...
P.S. For Heavy aircraft users:
Heavies are a “no go” for LGSM as in reality (due to runway's length, weight specifications and the approach itself...) B752 max and this is rare...So please try to make it ...as real as it gets!
We will be waiting for you.
On Behalf of the GR Division
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
I have the guts!!!!
Αν εχω χρόνο σίγουρα θα συμμετέχω!
Αν εχω χρόνο σίγουρα θα συμμετέχω!
-
- Full Member
- Posts: 226
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:22 pm
- Name: Konstantinos Arvanitis
- Callsign: OAL135
Re: Do you have the guts III
Η Olympic Air Virtual προσκαλεί όλα τα μέλη της, να δώσουν το δυναμικό παρών σε ένα event που προκαλεί συγκινήσεις στο δίκτυο του IVAO.
Η διαδικασία προσέγγισης σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αυξημένη κίνηση στην περιοχή θα σας κρατήσουν... ζωντανούς!
Προετοιμαστείτε κατάλληλα (χάρτες, σενάριο αεροδρομίου), επιλέξτε το αγαπημένο σας αεροσκάφος (από μονοκινητήριο μέχρι μικρά-μεσαία jet) και ελάτε για ένα όμορφο απόγευμα Κυριακής.
Αναχώρηση από το Ελ.Βενιζέλος (LGAV)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do you have the guts III ?
Το 2009 το Ελληνικό τμήμα σας ενθουσίασε, το 2011 σας δυσκόλεψε και το 2012 επιστρέφει για μια ακόμη φορά για να ανεβάσει την αδρεναλίνη σας!
Σας προσκαλούμε, αν έχετε το κουράγιο και "τα κότσια", να προσεγγίσετε το αεροδρόμιο της Σάμου, μια από τις δυσκολότερες διαδικασίες προσέγγισης της Ευρώπης,
μια πρόκληση για πιλότους και ελεγκτές.
Η μοναδικότητα του συγκεκριμένου αεροδρομίου οφείλεται στην γεωγραφικά ιδιόμορφη και ιδιαιτέρως δύσκολη θέση του Διαδρόμου (09-27) του Διεθνούς Αερολιμένα Σάμου
"Αρίσταρχος ο Σάμιος".
Ο διάδρομος 09-27 μήκους 2.100 μέτρων χρησιμοποιείται για την προσέγγιση του αεροδρομίου, αφού ο διάδρομος 27 σπανίως χρησιμοποιείται λόγω
της μικρής απόστασης από το Τουρκικό FIR και την ως εκ τούτου αποφυγή καταβολής επιπροσθέτων τελών χρήσης αυτού από τις αεροπορικές εταιρίες
που επιχειρούν στην Σάμο, αλλά και για τους διατμητικούς ανέμους (Wind shear) που παρουσιάζονται στην τελική του διαδρόμου με μεγαλύτερη ένταση
όταν οι άνεμοι είναι βόρειοι, γεγονός όχι σπάνιο για το νησί της Σάμου.
Η μορφολογία του εδάφους λόγω των υπαρχόντων ορεινών όγκων πλησίον του διαδρόμου καθιστά αναγκαία την προσέγγιση του αεροδρομίου κατά μήκος
της νότιας ακτής με ανατολική πορεία και στα 1500 πόδια από το έδαφος. Όταν το αεροσκαφός βρεθεί κάθετα από το κατώφλι του 09, ξεκινάει μια ανοικτή
αριστερή στροφή για τροποποιημένο βασικό με πορεία βοριοδυτική, της οποίας ακολουθεί μια κλείστη δεξία στρόφη για την τελική του 09 ενώ παράλληλα το
αεροσκάφος βρίσκεται σε κάθοδο.
Η διαδικασία προσέγγισης όπως πολύ όμορφα είχε απεικονίσει ο Μπάμπης Δελαγραμμάτικας στην πρώτη έκδοση της συγκεκριμένης εκδήλωσης το 2009 έχει ως εξής:
Τι λέτε; Θα τα καταφέρετε;
Ημερομηνία: Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012
Ώρα: Από 13:00UTC μέχρι και 15:30 UTC
Τοποθεσία: LGSM - Σάμος, Ελλάδα
Σκηνικό: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ! - (Το μητρικό σκηνικό της Σάμου είναι τελείως λάθος τοποθετημένο από την MS)
Σκηνικά μπορείτε να βρείτε εδώ:
Scenery LGSM by G.A.P.
(Το σκηνικό αυτή της G.A.P. είναι δωρεάν, και μπορείτε να το κατεβάσετε από το παραπάνω link αφού πρώτα φτιάξετε λογαριασμό)
Το σκηνικό είναι κατασκευασμένο για FS9.
Όλοι οι πιλότοι που θα καταφέρουν να προσγειωθούν θα λάβουν το IVAO's Aviation Celebration Event Badge
Pilot Event award
Όσοι συμμετέχουν θα λάβουν από ένα (1) πόντο για το
Pilot event award. Θα πρέπει να δηλώσετε τις λεπτομέρειες της κάθε πτήσης σας στο MODA LITE του Ελληνικού Τμήματος.
Οι εικονικοί ΕΕΚ που θα συμμετέχουν στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα στείλουν αντίστοιχα στο ίδιο σύνδεσμό
που αναφέρεται παραπάνω τη συμμετοχή τους και θα λαμβάνουν από ένα (1) πόντο για το Controller event award.
Μόλις συγκεντρώσετε 20 πόντους θα λάβετε το παραπάνω award στο προφίλ σας.
Προς όλους του λάτρεις των heavy αεροσκαφών. Παρακαλούμε αυτή τη φορά χρησιμοποιήστε μικρότερα αεροσκάφη,
καθόσον το αεροδρόμιο δεν δέχεται heavy. Ας προσπαθήσουμε να εξομοιώσουμε την πραγματικότητα ως προς αυτό.
Σας περιμένουμε
Εκ μέρους του Ελληνικού Τμήματος του IVAO
Η διαδικασία προσέγγισης σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αυξημένη κίνηση στην περιοχή θα σας κρατήσουν... ζωντανούς!
Προετοιμαστείτε κατάλληλα (χάρτες, σενάριο αεροδρομίου), επιλέξτε το αγαπημένο σας αεροσκάφος (από μονοκινητήριο μέχρι μικρά-μεσαία jet) και ελάτε για ένα όμορφο απόγευμα Κυριακής.
Αναχώρηση από το Ελ.Βενιζέλος (LGAV)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do you have the guts III ?
Το 2009 το Ελληνικό τμήμα σας ενθουσίασε, το 2011 σας δυσκόλεψε και το 2012 επιστρέφει για μια ακόμη φορά για να ανεβάσει την αδρεναλίνη σας!
Σας προσκαλούμε, αν έχετε το κουράγιο και "τα κότσια", να προσεγγίσετε το αεροδρόμιο της Σάμου, μια από τις δυσκολότερες διαδικασίες προσέγγισης της Ευρώπης,
μια πρόκληση για πιλότους και ελεγκτές.
Η μοναδικότητα του συγκεκριμένου αεροδρομίου οφείλεται στην γεωγραφικά ιδιόμορφη και ιδιαιτέρως δύσκολη θέση του Διαδρόμου (09-27) του Διεθνούς Αερολιμένα Σάμου
"Αρίσταρχος ο Σάμιος".
Ο διάδρομος 09-27 μήκους 2.100 μέτρων χρησιμοποιείται για την προσέγγιση του αεροδρομίου, αφού ο διάδρομος 27 σπανίως χρησιμοποιείται λόγω
της μικρής απόστασης από το Τουρκικό FIR και την ως εκ τούτου αποφυγή καταβολής επιπροσθέτων τελών χρήσης αυτού από τις αεροπορικές εταιρίες
που επιχειρούν στην Σάμο, αλλά και για τους διατμητικούς ανέμους (Wind shear) που παρουσιάζονται στην τελική του διαδρόμου με μεγαλύτερη ένταση
όταν οι άνεμοι είναι βόρειοι, γεγονός όχι σπάνιο για το νησί της Σάμου.
Η μορφολογία του εδάφους λόγω των υπαρχόντων ορεινών όγκων πλησίον του διαδρόμου καθιστά αναγκαία την προσέγγιση του αεροδρομίου κατά μήκος
της νότιας ακτής με ανατολική πορεία και στα 1500 πόδια από το έδαφος. Όταν το αεροσκαφός βρεθεί κάθετα από το κατώφλι του 09, ξεκινάει μια ανοικτή
αριστερή στροφή για τροποποιημένο βασικό με πορεία βοριοδυτική, της οποίας ακολουθεί μια κλείστη δεξία στρόφη για την τελική του 09 ενώ παράλληλα το
αεροσκάφος βρίσκεται σε κάθοδο.
Η διαδικασία προσέγγισης όπως πολύ όμορφα είχε απεικονίσει ο Μπάμπης Δελαγραμμάτικας στην πρώτη έκδοση της συγκεκριμένης εκδήλωσης το 2009 έχει ως εξής:
Τι λέτε; Θα τα καταφέρετε;
Ημερομηνία: Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012
Ώρα: Από 13:00UTC μέχρι και 15:30 UTC
Τοποθεσία: LGSM - Σάμος, Ελλάδα
Σκηνικό: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ! - (Το μητρικό σκηνικό της Σάμου είναι τελείως λάθος τοποθετημένο από την MS)
Σκηνικά μπορείτε να βρείτε εδώ:
Scenery LGSM by G.A.P.
(Το σκηνικό αυτή της G.A.P. είναι δωρεάν, και μπορείτε να το κατεβάσετε από το παραπάνω link αφού πρώτα φτιάξετε λογαριασμό)
Το σκηνικό είναι κατασκευασμένο για FS9.
Όλοι οι πιλότοι που θα καταφέρουν να προσγειωθούν θα λάβουν το IVAO's Aviation Celebration Event Badge
Pilot Event award
Όσοι συμμετέχουν θα λάβουν από ένα (1) πόντο για το
Pilot event award. Θα πρέπει να δηλώσετε τις λεπτομέρειες της κάθε πτήσης σας στο MODA LITE του Ελληνικού Τμήματος.
Οι εικονικοί ΕΕΚ που θα συμμετέχουν στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα στείλουν αντίστοιχα στο ίδιο σύνδεσμό
που αναφέρεται παραπάνω τη συμμετοχή τους και θα λαμβάνουν από ένα (1) πόντο για το Controller event award.
Μόλις συγκεντρώσετε 20 πόντους θα λάβετε το παραπάνω award στο προφίλ σας.
Προς όλους του λάτρεις των heavy αεροσκαφών. Παρακαλούμε αυτή τη φορά χρησιμοποιήστε μικρότερα αεροσκάφη,
καθόσον το αεροδρόμιο δεν δέχεται heavy. Ας προσπαθήσουμε να εξομοιώσουμε την πραγματικότητα ως προς αυτό.
Σας περιμένουμε
Εκ μέρους του Ελληνικού Τμήματος του IVAO
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
Αναχωρηση ΜΟΝΟ απο Βενιζελο?
-
- Full Member
- Posts: 123
- Joined: Fri Apr 06, 2012 7:42 pm
- Name: Stavros Palatsidis
- Callsign: OAL644
Re: Do you have the guts III
Η αναχώρηση από τον Βενιζέλο δεν είναι υποχρεωτική. Το event του IVAO δεν μιλάει για αεροδρόμιο αναχώρησης. Απ' όπου θες αναχωρείς.
Απλά, αν κατάλαβα καλά, η Ολυμπιακή θα κάνει group flight από το Βενιζέλο και όποιος πιστός προσέλθει...
Απλά, αν κατάλαβα καλά, η Ολυμπιακή θα κάνει group flight από το Βενιζέλο και όποιος πιστός προσέλθει...
-
- Full Member
- Posts: 226
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:22 pm
- Name: Konstantinos Arvanitis
- Callsign: OAL135
Re: Do you have the guts III
ΔΕΝ έχει ανακοινωθεί από το Ελληνικό τμήμα του IVAO κάποιος περιορισμός όσο αφορά το αεροδρόμιο αναχώρησης.
Η πρόταση για αναχώρηση από το Ελ. Βενιζέλος (LGAV) αφορά τους πιλότους της Olympic Air Virtual που θα συμμετέχουν.
Και πάλι όμως δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε το αεροδρόμιο αναχώρησης που επιθυμείτε.
Ζητώ συγνώμη για την όποια παρεξήγηση.
* Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το thread, για να δηλώσετε τις προθέσεις σας όσον αφορά την ώρα και το αεροδρόμιο αναχώρησης, καθώς επίσης και τον τύπο του αεροσκάφους που θα χρησιμοποιήσετε, δίνοντας έτσι και στους πιλότους, που δεν έχουν ακόμα αποφασίσει, μερικές ιδέες.
Η πρόταση για αναχώρηση από το Ελ. Βενιζέλος (LGAV) αφορά τους πιλότους της Olympic Air Virtual που θα συμμετέχουν.
Και πάλι όμως δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε το αεροδρόμιο αναχώρησης που επιθυμείτε.
Ζητώ συγνώμη για την όποια παρεξήγηση.
* Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το thread, για να δηλώσετε τις προθέσεις σας όσον αφορά την ώρα και το αεροδρόμιο αναχώρησης, καθώς επίσης και τον τύπο του αεροσκάφους που θα χρησιμοποιήσετε, δίνοντας έτσι και στους πιλότους, που δεν έχουν ακόμα αποφασίσει, μερικές ιδέες.
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
Ειμαι σε διλημμα!
Να ερθω απο την Μυκονο με την Γρια σιγα σιγα ή να παρω κανα JET απο Μακεδονια ή Βενιζελο?
Το JET ειναι προκληση.... Η γρια ομως εχει αλλη γλυκα!!!
Κωνσταντινε εσυ με τι θα την κανεις?
Να ερθω απο την Μυκονο με την Γρια σιγα σιγα ή να παρω κανα JET απο Μακεδονια ή Βενιζελο?
Το JET ειναι προκληση.... Η γρια ομως εχει αλλη γλυκα!!!
Κωνσταντινε εσυ με τι θα την κανεις?
-
- Newbie
- Posts: 47
- Joined: Wed May 18, 2011 5:36 pm
- Name: Sakis Galanis
- Callsign: OAL722
Re: Do you have the guts III
Και να μην ξεχνιωμαστε αυριο απο 13.00z-15.30z στη Σαμο οποιος εχει ας τα δειξει........... κοτσια εννοω.
Λεω να παω με 737 οσοι πιστοι προσελθετε.
S.G
Λεω να παω με 737 οσοι πιστοι προσελθετε.
S.G
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
Σακη, το σηματακι ποτε θα το παρω?
-
- Full Member
- Posts: 123
- Joined: Fri Apr 06, 2012 7:42 pm
- Name: Stavros Palatsidis
- Callsign: OAL644
Re: Do you have the guts III
Τελικά, το event στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία με περίπου 60 απο-προσγειώσεις μαζί με 6-8 "go around".
Κρίμα μόνο που ΚΑΙ φέτος η Ολυμπιακή Virtual εκπροσωπήθηκε μόνο από το Βασίλη και το Θανάση. Συγχωρέστε με αν μου ξέφυγε κάποιος άλλος. Την αφεντιά μου δεν τη βάζω, γιατί εγώ έτσι κι αλλιώς πετάω στον IVAO.
Κρίμα μόνο που ΚΑΙ φέτος η Ολυμπιακή Virtual εκπροσωπήθηκε μόνο από το Βασίλη και το Θανάση. Συγχωρέστε με αν μου ξέφυγε κάποιος άλλος. Την αφεντιά μου δεν τη βάζω, γιατί εγώ έτσι κι αλλιώς πετάω στον IVAO.
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
Σακη τελικα το πηρα!!!!
Σταυρο ηταν πολυ ωραια. Οι ελενγκτες τα πηγαν πολυ καλα παρ'ολη την κινηση και αρκετους απροετοιμαστους πιλοτους(εξωτερικου).
Κι εγω περιμενα οτι θα ειμασταν περισσοτεροι.
Τα Σαββατοκυριακα μας γενικοτερα και οι μικρες ωρες ειναι ενα θεμα για πολλους!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Global Moderator
- Posts: 84
- Joined: Mon Aug 23, 2010 3:16 pm
- Name: Vasilis Gkartzonikas
- Callsign: OAL893
Re: Do you have the guts III
Φίλε Σταύρο, δε γνωρίζω τους λόγους για τους οποίους δεν πέταξαν οι πιλότοι μας, ένα πράγμα όμως είναι βέβαιο, έχασαν ένα εκπληκτικό event.
F L I G H T - R E P O R T
• Αναχώρηση από το 03R, με VARIX1J και αρχικό το FL120 (photo 1).
• Περνώντας τα 4.500ft επικοινωνούμε με ATHENA_CTR και παίρνουμε οδηγίες για direct στο MKN-VOR και δεξιόστροφο HOLD στο FL230 (photo 1).
• Λίγο πριν ολοκληρώσουμε το 2ο race track, λαμβάνουμε οδηγίες για direct στο waypoint URNIL, το οποίο είναι και σημείο εισόδου στην τερματική της Σάμου (photo 1).
• Δυτικά της Ν. Ικαρίας το ATHENA μας έδωσε αριστερόστροφο orbit, ενώ παράλληλα μας ζητήθηκε ελάττωση ταχύτητας σε 240IAS, πράγμα το οποίο είναι διακριτό από τους όλο και μικρότερους σε ακτίνα κύκλους (photo 1).
• Επιτέλους, πήραμε το οριστικό direct URNIL και πλέον περάσαμε σε LGSM_APP, το οποίο μας έδωσε κάθοδο για τα 3.000ft και πορεία 130ο, περνώντας μας από το στενό Ν. Φούρνοι - Ν. Σάμου (photo 2).
• 14nm νοτίος Ν. Σάμου υπό την καθοδήγηση του APP εκτελούμε αριστερή στροφή για να γίνουμε established στην radial 179o του SAM VOR (photo 2).
• Αν και η διαδικασία προβλέπει να κατέβουμε κάθετα στο αεροδρόμιο και εκεί να εκτελέσουμε circle to land, για της ανάγκες του event ακολουθήσαμε visual προσέγγιση, όπως είναι διακριτή και σε προηγούμενη φωτογραφία του παρόντος post (photo 2).
• Ελεύθεροι για προσγείωση στον 09 ακούγοντας το warning TERRAIN-TERRAIN, σχεδόν μέχρι και το κατώφλι του διαδρόμου (photo 2).
2 video από αεροσκάφος της AIR BERLIN, είμαι βέβαιος πως μετά και από αυτό αρκετοί θα επισκεφτούν άμεσα το νησί του Πυθαγορα. :
Θα κλείσω με ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους διοργανωτές και συγχαίροντας πιλότους και ελεγκτές για την επαγγελματική τους απόδοση.
p.s. you don't need guts if you have skills, keep training.
F L I G H T - R E P O R T
• Αναχώρηση από το 03R, με VARIX1J και αρχικό το FL120 (photo 1).
• Περνώντας τα 4.500ft επικοινωνούμε με ATHENA_CTR και παίρνουμε οδηγίες για direct στο MKN-VOR και δεξιόστροφο HOLD στο FL230 (photo 1).
• Λίγο πριν ολοκληρώσουμε το 2ο race track, λαμβάνουμε οδηγίες για direct στο waypoint URNIL, το οποίο είναι και σημείο εισόδου στην τερματική της Σάμου (photo 1).
• Δυτικά της Ν. Ικαρίας το ATHENA μας έδωσε αριστερόστροφο orbit, ενώ παράλληλα μας ζητήθηκε ελάττωση ταχύτητας σε 240IAS, πράγμα το οποίο είναι διακριτό από τους όλο και μικρότερους σε ακτίνα κύκλους (photo 1).
• Επιτέλους, πήραμε το οριστικό direct URNIL και πλέον περάσαμε σε LGSM_APP, το οποίο μας έδωσε κάθοδο για τα 3.000ft και πορεία 130ο, περνώντας μας από το στενό Ν. Φούρνοι - Ν. Σάμου (photo 2).
• 14nm νοτίος Ν. Σάμου υπό την καθοδήγηση του APP εκτελούμε αριστερή στροφή για να γίνουμε established στην radial 179o του SAM VOR (photo 2).
• Αν και η διαδικασία προβλέπει να κατέβουμε κάθετα στο αεροδρόμιο και εκεί να εκτελέσουμε circle to land, για της ανάγκες του event ακολουθήσαμε visual προσέγγιση, όπως είναι διακριτή και σε προηγούμενη φωτογραφία του παρόντος post (photo 2).
• Ελεύθεροι για προσγείωση στον 09 ακούγοντας το warning TERRAIN-TERRAIN, σχεδόν μέχρι και το κατώφλι του διαδρόμου (photo 2).
2 video από αεροσκάφος της AIR BERLIN, είμαι βέβαιος πως μετά και από αυτό αρκετοί θα επισκεφτούν άμεσα το νησί του Πυθαγορα. :
Θα κλείσω με ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους διοργανωτές και συγχαίροντας πιλότους και ελεγκτές για την επαγγελματική τους απόδοση.
p.s. you don't need guts if you have skills, keep training.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- OAL556 Athanasios Voulgarakis
- Full Member
- Posts: 140
- Joined: Tue Sep 20, 2011 9:14 am
- Name: Athanasios Voulgarakis
- Callsign: OAL556
Re: Do you have the guts III
Ενταξει Γκαρτζο, ζηλεψα...
Οριστε και η δικη μου πορεια!
Λιγο περιπετειωδης η προσγειωση αλλα τελος καλα ολα καλα...
(To λαστιχο ηθελε ουτως ή αλλως αλλαγη!!!)
Οπως λεει κι o Bill σε καθε αλλη περιπτωση η προσγειωση πρεπει να γινεται circle-to-land...
Οριστε και η δικη μου πορεια!
Λιγο περιπετειωδης η προσγειωση αλλα τελος καλα ολα καλα...
(To λαστιχο ηθελε ουτως ή αλλως αλλαγη!!!)
Οπως λεει κι o Bill σε καθε αλλη περιπτωση η προσγειωση πρεπει να γινεται circle-to-land...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.