Page 1 of 1

FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Sat Apr 28, 2012 7:30 pm
by OAL269 Kyprianos Biris
Πριν καν πετάξω το SSTSim Concorde στο FS2004 με FSPassengers ψάχνω λίγο το θέμα μη βρεθώ προ εκπλήξεων.

Βρήκα αυτό για tailstrikes penalty :
http://www.sstsim.com/forums/index.php?showtopic=1771

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Sun Apr 29, 2012 8:50 pm
by OAL893 Vasilis Gkartzonikas
Πολύ ενδιαφέρον, εγώ με την σειρά μου πετάω FSX άρα και FSLabs. Το αποτέλεσμα είναι πως δεν παντρεύει με τίποτα με το FSPass και είμαι αναγκασμένος να εγκρίνω manual τα Pireps.

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Mon Apr 30, 2012 1:42 am
by OAL109 Mike Ionas
Τί προβλήματα έχει το FSLabs με το FSP?

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Tue May 01, 2012 4:02 pm
by OAL893 Vasilis Gkartzonikas
Μόλις το '' αγόρασα '' στο FSpass, άρχισε να χοροπηδάει σαν κατσίκι. Το αποτέλεσμα ήταν να σπαταλήσω πάρα πολύ χρόνο για να το συνεφέρω και όπως καταλαβαίνεις να μην ξανανοίξω το FSPass.

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Thu May 03, 2012 11:04 am
by OAL109 Mike Ionas
rgr

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Wed May 09, 2012 11:49 pm
by OAL269 Kyprianos Biris
Κατόπιν του αρχικού post και αρκετού ψαξίματος σε ρυθμίσεις έκανα αρκετές δοκιμές με το SSTSim Concorde με FSPassengers και κατέληξα στα ακόλουθα tweaks για να συνεργάζεται ικανοποιητικά με FSPassengers.

Στα 350 kts IAS σου σπάνε τα (ανύπαρκτα) flaps ότι και να κάνεις με αποτέλεσμα penalty.
Λύση: ...FS9\FsPassengers\config\ -->> more_option.cfg

Αλλαγή DisableFlapSpeedLimit =1
FYI από παλαιότερα έχω και
DisablePayloadDialogWeightModif =1
DisableForceCrashDetection =1
DisableForceCollideDetection =1

Επόμενο πρόβλημα το pitch angle σε απογείωση προσγείωση.
Σε pitch πάνω από 11* στο επίπεδο του διαδρόμου κάνει tail strike με αποτέλεσμα penalty.
Λύσεις
Α)
Απογείωση 10* pitch στο rotate και αφού πάρει λίγα πόδια ύψος (απογειώνεται κανονικά με 10*) το αεροσκάφος - όχι ο ρηναίος τροχός! - πάμε σε προβλεπόμενο 13* pitch.
Προσγείωση με 10* pitch χωρίς pull up για flare, είναι εφικτό χωρίς πρόβλημα αρκεί να έρχεσαι με τη σωστή ταχύτητα για το βάρος σου.

Β)
Άλλο προφίλ άλλης εταιρίας και πιλότου μόνο για πτήσεις με το Concorde (εγώ την ονόμασα Concorde!) και ανέβασμα κανονικά του PIREP στην OAV με το νούμερο του όπως και από την κανονική εταιρία OAV του FSPax. Έτσι η "Concorde" και ο εκεί πιλότος τρώει τα όποια penalty (αν βρεθεί στο έδαφος με πάνω από 11* pitch) και η OAV στο FSPassengers παραμένει ανεπηρέαστη για πτήσεις με τα άλλα αεροσκάφη.

FSPassengers Seatbelts switch/light στο Panel :
D:\Flight\FS9\Aircraft\BAe-Concorde\panel... (όποιο χρησιμοποιείται)
Edit: panel.cfg
Στο [Window01] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge80=FsPassengers2004!cabinsign, 324,307,12,11

Στο [Window09] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge16=FsPassengers2004!cabinsign, 374,153,25,23

Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde

Posted: Wed May 09, 2012 11:54 pm
by OAL269 Kyprianos Biris
1013620 wrote:Μόλις το '' αγόρασα '' στο FSpass, άρχισε να χοροπηδάει σαν κατσίκι. Το αποτέλεσμα ήταν να σπαταλήσω πάρα πολύ χρόνο για να το συνεφέρω και όπως καταλαβαίνεις να μην ξανανοίξω το FSPass.
Βασίλη

Λύση: ...\FsPassengers\config\ -->> more_option.cfg

DisablePayloadDialogWeightModif =1

Το έχεις έτσι ;

Λογικά θα σου το διορθώσει και δε θα ασχολείται ούτε θα επηρεάζει καθόλου το FSPax τη φόρτωση του α/φους.