γεια,
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο μερός, αλλά επειδή μόνο η charter το πετάει, το βάζω εδώ.
Στο dispatch τα χαρατκηριστικά του DC6Β ειναι λάθος. Πιο συγκεκριμένα το max fuel ειναι πολύ χαμηλό. Ενώ το max range ειναι σωστό, ο μόνος τρόπος για να το πετάξεις είναι με max fuel. η PMDG και simbrief το δινει στα 33072 pounds/15 tons
επεισης το MTOW ειναι 102800 pounds / 46.629kg. το max ZFW ειναι 74000 pounds / 33566 kg. to empty weight einai 61258 pounds 27786 kg. to max landing einai 83000 pounds / 37648 kg.
μπορεί κάποιος να τα διορθώσει?
ευχαριστώ
DC6
-
- Newbie
- Posts: 5
- Joined: Thu Dec 02, 2021 12:09 pm
- Name: Spyros Vasileiadis
- Callsign: OAL148
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 700
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: DC6
Καλησπέρα Σπύρο.
Καταρχάς ξεκινάμε με το δεδομένο πως η OAV δεν κάνει ποτέ λάθος
Τα δεδομένα που υπάρχουν στην βάση μας, πιθανότατα βασίζονται στο variant της PMDG για το fsx/P3d. Να τονίσουμε εδώ πως υπάρχουν αρκετά variants με διαφορετικά βάρη το καθ΄ ένα.
Είναι επίσης δεδομένο και διαπιστωμένο πως οι τιμές που δίνει η PMDG δεν ανταποκρίνονται πολλές φορές στον συγκεκριμένο variant που εξομοιώνουν, αλλά συχνα υιοθετούν max τιμές από όλα τα variants για διάφορους λόγους.
Στην περίπτωσή μας τώρα, από την στιγμή που η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί το MSFS πλέον κι επομένως όσοι οι λίγοι πετάνε με DC6B είναι λογικό να θεωρήσουμε πως πετάνε με το addon της PMDG για MSFS, μπορούμε να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους και να τα βασίσουμε σε αυτά της PMDG.
Για οτιδήποτε, θα υπάρξει ενημέρωση στο παρόν θέμα.
Καταρχάς ξεκινάμε με το δεδομένο πως η OAV δεν κάνει ποτέ λάθος
Τα δεδομένα που υπάρχουν στην βάση μας, πιθανότατα βασίζονται στο variant της PMDG για το fsx/P3d. Να τονίσουμε εδώ πως υπάρχουν αρκετά variants με διαφορετικά βάρη το καθ΄ ένα.
Είναι επίσης δεδομένο και διαπιστωμένο πως οι τιμές που δίνει η PMDG δεν ανταποκρίνονται πολλές φορές στον συγκεκριμένο variant που εξομοιώνουν, αλλά συχνα υιοθετούν max τιμές από όλα τα variants για διάφορους λόγους.
Στην περίπτωσή μας τώρα, από την στιγμή που η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί το MSFS πλέον κι επομένως όσοι οι λίγοι πετάνε με DC6B είναι λογικό να θεωρήσουμε πως πετάνε με το addon της PMDG για MSFS, μπορούμε να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους και να τα βασίσουμε σε αυτά της PMDG.
Για οτιδήποτε, θα υπάρξει ενημέρωση στο παρόν θέμα.
-
- Newbie
- Posts: 5
- Joined: Thu Dec 02, 2021 12:09 pm
- Name: Spyros Vasileiadis
- Callsign: OAL148
Re: DC6
Ναι υπήρχαν πολλά variants του συγκεκριμένου αεροπλάνου και φυσικα η ολυμπιακή δεν κάνει λάθος. Ναι η PMDG προφανώς στρογγυλοποιεί πολλά. Αλλά αφού τώρα αυτό χρησιμοποιούμε οι πιο πολλοί, γιατί όχι. Βασικά το κύριο πρόβλημα είναι το max fuel γιατί μετά δεν με αφήνει το ACARS να ξεκινήσω οποιαδήποτε πτήση πάνω απο 7 ώρες. Τα υπόλοιπα αν δεν συμφωνούν ακριβώς, μπορείς να παίξεις με τα νούμερα στο planning να συμφωνούν (ACARS, simbrief, PMDG)
- OAL114 Spiros Zois
- Administrator
- Posts: 121
- Joined: Tue Sep 21, 2010 9:52 pm
- Name: Spiros Zois
- Callsign: OAL114
Re: DC6
Καλησπέρα Σπύρο,
Μέχρι τώρα στην επιμελητεία είχε καταχωρηθεί το DC-6 με δεδομένα της αρχικής του έκδοσης που δεν ισχύουν για το variant που χρησιμοποιεί η PMDG. Το μοντέλο που εξομοιώνει η PMDG αυτή την στιγμή είναι η έκδοση του DC-6 με τους κινητήρες R2800-CB16. Παρόλα αυτά κι εκεί υπάρχουν αποκλίσεις με το πραγματικό CB16 . Πλέον το μοντέλο που θα εξομοιώνει η OAV θα έχει τα χαρακτηριστικά του DC-6B-1225A trans-ocean με κινητήρες R2800 –CB17 που έχει μεγαλύτερα χαρακτηριστικά από τις προηγούμενες εκδόσεις. Αν συνεχίσεις και έχεις πρόβλημα με τα βάρη, ενημέρωσέ μας.
Καλές πτήσεις!
Μέχρι τώρα στην επιμελητεία είχε καταχωρηθεί το DC-6 με δεδομένα της αρχικής του έκδοσης που δεν ισχύουν για το variant που χρησιμοποιεί η PMDG. Το μοντέλο που εξομοιώνει η PMDG αυτή την στιγμή είναι η έκδοση του DC-6 με τους κινητήρες R2800-CB16. Παρόλα αυτά κι εκεί υπάρχουν αποκλίσεις με το πραγματικό CB16 . Πλέον το μοντέλο που θα εξομοιώνει η OAV θα έχει τα χαρακτηριστικά του DC-6B-1225A trans-ocean με κινητήρες R2800 –CB17 που έχει μεγαλύτερα χαρακτηριστικά από τις προηγούμενες εκδόσεις. Αν συνεχίσεις και έχεις πρόβλημα με τα βάρη, ενημέρωσέ μας.
Καλές πτήσεις!
-
- Newbie
- Posts: 5
- Joined: Thu Dec 02, 2021 12:09 pm
- Name: Spyros Vasileiadis
- Callsign: OAL148
Re: DC6
Ευχαριστω
Έκανα αρκετες δοκιμές με την μεγαλυτερη RPLL YMML VOR to VOR 3900 miles 17 ωρες και δεν είχα κανένα προβλημα με περιορισμούς σε βάρη απο το ACARS
Ευχαριστώ πολύ.
Τρελο αεροπλάνο το DC-6
Έκανα αρκετες δοκιμές με την μεγαλυτερη RPLL YMML VOR to VOR 3900 miles 17 ωρες και δεν είχα κανένα προβλημα με περιορισμούς σε βάρη απο το ACARS
Ευχαριστώ πολύ.
Τρελο αεροπλάνο το DC-6
- OAL114 Spiros Zois
- Administrator
- Posts: 121
- Joined: Tue Sep 21, 2010 9:52 pm
- Name: Spiros Zois
- Callsign: OAL114
Re: DC6
Πολύ ευχάριστα νέα και χαράς το κουράγιο σου για την 17ωρη δοκιμή!!!
Για οτιδήποτε άλλο προκύψει, εδώ είμαστε.
Καλές πτήσεις και Καλές Γιορτές με υγεία!
Για οτιδήποτε άλλο προκύψει, εδώ είμαστε.
Καλές πτήσεις και Καλές Γιορτές με υγεία!