Καλημέρα.
Πρόσφατα προσπάθησα να κάνω πτήση με το SX-BIP από LGTS για LGRP. Το αεροσκάφος όμως για κάποιο λόγο έχει σχεδον 3500 κιλά καύσιμα ενώ το max του
dash8-100 συμφωνα με το site είναι 2500 οπότε είναι αδύνατο να κάνεις πτήση γιατί το acars δεν σε αφήνει να ξεκινησεις την πτήση. Δοκίμασα να κάνω transfer από LGTS στο LGRP μήπως μειωθούν τα καύσιμα αλλά χωρίς επιτυχία.
Ευχαρτιστώ
DH8A SX-BIP fuel
-
- Full Member
- Posts: 100
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
- Name: Orestis Doukas
- Callsign: OAL442
-
- Global Moderator
- Posts: 14
- Joined: Sat Nov 04, 2017 3:16 pm
- Name: Nikos Gourdoumisas
- Callsign: OAL900
Re: DH8A SX-BIP fuel
Καλησπέρα Ορέστη,
Το SX-BIP βρίσκεται στο LGRP και φέρει 2000 Kg.
Η τελευταία πτήση είχε γίνει στις 27/07/23 από άλλο πιλότο.
Μπορείς να δες ότι σου εμφανίζονται 2000 Kg ??
Επίσης για ποιο άμεση ανταπόκριση μπορείς να χρησιμοποιείς το παρακάτω email.
Φιλικά
Gourdoumisas Nikos
Airlines manager
airlines@oav.gr
Το SX-BIP βρίσκεται στο LGRP και φέρει 2000 Kg.
Η τελευταία πτήση είχε γίνει στις 27/07/23 από άλλο πιλότο.
Μπορείς να δες ότι σου εμφανίζονται 2000 Kg ??
Επίσης για ποιο άμεση ανταπόκριση μπορείς να χρησιμοποιείς το παρακάτω email.
Φιλικά
Gourdoumisas Nikos
Airlines manager
airlines@oav.gr
-
- Full Member
- Posts: 100
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
- Name: Orestis Doukas
- Callsign: OAL442
Re: DH8A SX-BIP fuel
Καλησπέρα.
Κάποιος θα πρέπει να το έφτιαξε γιατί το πρωί ήταν κοντά στα 3500. Αν δεις την τελευταία πτήση που έχει γίνει τον Ιούλιο Lgrp-lgts η πτήση έχει γίνει με atr42 και έχει remaining fuel 3427kgs. Στη Ρόδο το μετέφερα εγώ μήπως με το transfer αφαιρούσε καύσιμα. Αφού φτιάχτηκε οκ.
Κάποιος θα πρέπει να το έφτιαξε γιατί το πρωί ήταν κοντά στα 3500. Αν δεις την τελευταία πτήση που έχει γίνει τον Ιούλιο Lgrp-lgts η πτήση έχει γίνει με atr42 και έχει remaining fuel 3427kgs. Στη Ρόδο το μετέφερα εγώ μήπως με το transfer αφαιρούσε καύσιμα. Αφού φτιάχτηκε οκ.