Προταση για το ACARS

Old posts for obsolete functionalities and technologies
Post Reply
OAL572 Spiros Bogas
Full Member
Full Member
Posts: 118
Joined: Sun Jun 08, 2014 7:16 pm
Name: Spiros Bogas
Callsign: OAL572

Προταση για το ACARS

Post by OAL572 Spiros Bogas »

Μόλις τώρα τελείωσα μια πτήση στην οποία όλα πήγαν στραβά άλλα στο τέλος τα κατάφερα.
Αντί να κλείσω την LGAV-LGKR έκλεισα την LGAV-LGKY με το Β738....

Ξεκίνησα και εγώ κύριος, μπήκα στο πιλοτήριο μου, έβαλα στο FMC την LGAV-LGKR, απογειωθηκα και όταν χρειάστηκε ελέγξω το TOD είδα ότι κάτι δεν πάει καλά.... Σε εκείνο το σημείο λοιπόν κατάλαβα το λάθος.... Setup λοιπόν ξανά το FMS εν ώρα πτήσης και προς ολοταχώς για Κάλυμνο...

Καθώς λοιπόν το FMS είναι σεταρισμενο και η πορεία είναι η σωστή.... Ξεκινάω να ψάχνω τα charts για LGKY.... Εκεί κατάλαβα ότι έχουμε μια δύσκολη αποστολή μπροστά μας. VFR λοιπόν (τώρα που κάναμε και τα μαθήματα και ξέρουμε να διαβάζουμε χάρτες VFR) με την διαφορά ότι έχουμε ένα B738 και όχι κάποιο Cessna....

Όταν έφτασα εκεί δεν υπήρχε αεροδρόμιο οπότε σκέφτηκα αφού όλα πήγαν στραβά ας κάνω ένα stress test το ACARS. Κατέβασα ένα freeware scenery και και το έκανα update εν ώρα πτήσης.... Όλα πήγαν ρολόι, -142fps η προσγείωση, το ACARS την δέχτηκε (τώρα τι θα γίνει με την απογείωση δεν ξέρω αλλά μάλλον θα δοκιμάσω να εκμεταλλευτώ την τοποθεσία και να κάνω παρα5 με το 738)....

Και εδώ φτάνω στην πρόταση που θέλω να κάνω... Καθώς αντιμετώπισα κάποια σύννεφα στην τελική για τον 10 του LGKY και πέραν ότι το αεροπλάνο δεν ήταν το σωστό ακόμη και με ένα Dash δεν νομίζω ότι θα ήταν εφικτή η προσγείωση...

Θα μπορούσαμε μέσω επιμελητείας και ACARS να έχουμε και ένα Alternate και να κάνουμε Divert εκεί όταν οι συνθήκες το απαιτούν;;;
events@oav.gr

Event Coordinator
Spiros Bogas OAL572

Image Image
Post Reply