Στην καινούρια έκδοση έχει υλοποιηθεί εκ νέου ο χάρτης ο οποίος βασίζεται στην Javascript version 3 των Google Maps.
Με την επιλογή της πτήσης απεικονίζεται στον χάρτη το flight plan με λεπτή μπλέ γραμμή.
Κάνοντας κλίκ στα εικονίδια αναχώρησης και προορισμού εμφανίζονται τα αντίστοιχα METAR/TAF τα οποία ενημερώνονται μόνο κατά την έναρξη της πτήσης.
Πλέον το αεροσκάφος εμφανίζεται με την φορά που κατευθύνεται.
Υπάρχουν κουμπιά στον χάρτη για την άμεση εμφάνιση του αεροδρομίου αναχώρησης/προορισμού και την θέσης του αεροσκάφους.
Κατόπιν επισήμανσης του Νίκου Παπανδρέου εφαρμόστηκαν οι λύσεις που πρότεινε για τα θέματα που υπήρχαν με την σύνδεση στο FSUIPC, για τα Parking Brakes που πρέπει να εφαρμόζονται πριν απο την λήξη της πτήσης και για το "Login Successful" στο ballon tip αν κάποιος έβαζε λάθος u/n ή p/w.
Υπάρχει ήδη υλοποιημένη η δυνατότητα απεικόνισης των αεροσκαφών της OAV και της VATSIM στο χάρτη απλά θέλω να τσεκάρουμε πως συμπεριφέρεται το πρόγραμμα απο θέμα μνήμης και μετά να τα δοκιμάσουμε και αυτά. Επίσης στα settings έχει προστεθεί η δυνατότητα επιλογής των αεροσκαφών που θα φαίνονται ώστε να δίνεται η επιλογή στο χρήστη να προσαρμόσει το acars στις δυνατότητες του υπολογιστή του. Για τον IVAO δεν έχουμε ακόμη το σχετικό framework, οπότε απαιτείται περισσότερη δουλειά..
Μια λειτουργία που πρέπει να προστεθέι πριν βγάλουμε την έκδοση στον κόσμο είναι να ενημερώνονται τα METAR/TAF ανα Χ χρονικό διάστημα τουλάχιστον για το αεροδρόμιο προορισμού.
Όπως πάντα περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας και τις προτάσεις σας για την καινούρια έκδοση. Ο καινούριος χάρτης είναι Web based και έχει άπειρες δυνατότητες, οπότε αν πιστεύετε ότι θα βοηθούσε κάποια παραπάνω λειτουργία μπορείτε να την προτείνετε.
Updates:
Το πρόβλημα με το FSUIPC επιμένει.
1. Αν για οποιοδήποτε λόγο χαθεί η σύνδεση με το FSUIPC, εμφανίζεται σφάλμα.
2. Μετά δεν υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να τερματίσει την πτήση.
Για να εμφανιστεί το πρόβλημα κλείσε μία πτήση, πηγαίνε στο αεροδρόμιο (Δεν χρειάζεται να συνδεθείς online), ανοίξε το acars και πάτησε start flight και μετά FSUIPC disconnect.
Νομίζω οτι το πρόβλημα λύθηκε στην 0.1.1.10 Έκανα διάφορες δοκιμές και δεν σκάει.
Το δοκίμασα και με απλό disconnect, αλλά και με δικτυακό disconnect με το WideFS. Μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση συνεχίζει κανονικά. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με το pirep και τους χρόνους-καταναλώσεις κλπ.
Στην τελευταία πτήση που έκανα, μετά την προσγείωση, με parking brakes, διαπίστωσα ότι το end flight ήταν απενεργοποιημένο. Ευτυχώς σκέφτηκα να πατήσω FSUIPC disconnect και reconnect και ενεργοποιήθηκε. Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε και τι το προκάλεσε, χρειάζεται περαιτέρω testing.
Βρήκα τελικά τι φταίει, προφανώς έχασε για λίγο την σύνδεση με το FSUIPC (πιθανόν επειδή μου κράσαρε στην πτήση το fsinn), ξανασυνδέθηκε από μόνο του (χωρίς να πατήσω εγώ Force reconnect) και το End Flight ήταν απενεργοποιημένο.
Τρόπος για να επανεμφανιστεί το πρόβλημα: Με parking brakes σε ένα αεροδρόμιο έχοντας πάρει μία πτήση, πάτα FSUIPC disconnect. Λογικά το FSUIPC θα επανασυνδεθεί από μόνο του πάλι σε 1-2 δεύτερα, αλλά το End Flight θα είναι απενεργοποιημένο. Αν όμως πατήσεις "disconnect" κι αμέσως "force connection", το End Flight είναι ορθά ενεργοποιημένο.
Κατα αρχην να συνχαρω για την τοσο ομορφη δουλεια και την δυνατοτητα να ανεξαρτητοποιηθει ο πιλοτος απο τριτων κατασκευατσων προγραμματα.
Θα ηθελα εδω καταθεσω ενα προβλημα και μια ιδεα
α) Οταν καταθετει καποιος free flight να μην την φερνει καθολου στο acars η να την φερνει χωρις δυνατοτητα επιλογης ωστε να μην σκαει το προγραμμα.
β) Θα ενδιεφερε την OAV να εχει OCC που να επικοινωνει με τους πιλοτους? Αυτο σημαινει πως θα υπαρχει και occ operator και ειδικα σε event θα ηταν κατι πολυ ευχαριστω πιστευω.
γ) Μηπως θα μπορουσα να κανω book την πτηση μεσα απο το προγραμμα?
a) WiP
b) How? Like an ACARS message service?
c) This was proposed in the past; in the pipeline for a future release..
The mistake we did on the initial version was that too many features were incorporated from scratch resulting in a few thousand lines of code and a 2-year development + testing period. Therefore it was decided that any future releases will grow small to be able to push updates without huge delays.
In my opinion the Metar at departure and destenation should be changed and not being the same as the time Acars parsed the FP. Otherwise is better to be removed.
On my lsy flight (OMAA-KMCO) when I booked the flight from teh dispatch office I had not a FP yet so I left the "CHECK DAILY NAT TRACKS" message.
When I connected to ACARS I inserted the FP and it parsed correcty. However the route on the Acars map was all over the place, despite the submited pirep shown it correctly.
Also the submitted Pirep it keeps showing as route "CHECK DAILY NAT TRACKS". Is there any limitation on how large the FP can be?
Τις τελευταίες μέρες παίρνω το παρακάτω error όταν βάζω την ώρα της πτήσης. Πατώντας continue δουλεύει κανονικά
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.Runtime.InteropServices.COMException (0x80020101): Could not complete the operation due to error 80020101.
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.LateBinding.InternalLateCall(Object o, Type objType, String name, Object[] args, String[] paramnames, Boolean[] CopyBack, Boolean IgnoreReturn)
at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.NewLateBinding.LateCall(Object Instance, Type Type, String MemberName, Object[] Arguments, String[] ArgumentNames, Type[] TypeArguments, Boolean[] CopyBack, Boolean IgnoreReturn)
at oavacars.Form_Main.ListView1_ItemChecked1(Object sender, ItemCheckedEventArgs e)
at System.Windows.Forms.ListView.OnItemChecked(ItemCheckedEventArgs e)
at System.Windows.Forms.ListView.WmReflectNotify(Message& m)
at System.Windows.Forms.ListView.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.
When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.