Kαλημερα σε ολους.
Στο event τις προαλλες στο Open Skies ειχα πεταξει δυο πτησεις μια απο EGCC Manchester προς LGIR Heraklion με τυπο αεροπλανου a330 συνολικης διαρκειας 3 ωρες και 11 λεπτα χρονομετρημενα απο το Chrono του αερσκαφους ενδειξη στο ND.
Mετα απο ξεκουραση μιας ωρας στο LGIR ξανα πισω για EGCC αυτη την φορα ομως συνολικης διαρκειας 4 ωρες και 4 λεπτα παλι ενδειξη στο ND
H πτηση των 3 ωρων και 11 λεπτων καθολη την διαρκεια της υπηρχε tailwind knots
Eνω στην επιστροφη υπηρχε headwind με μεσο ορο γυρο στα 80 με 100 knots
Aυτο σαφως επηρεασει την διαρκεια πτησης απο τις 3 ωρες και 11 στις 4 ωρες και 4 δλδ περιπου 1 ωρα αργοτερα
Ειναι δυνατον σε τετοιες περιπτωσεις εξαιτιας headwind να υπαρξει τοση καθυστερηση μεχρι την τερματικη???
Σαφως θα καψουμε και περισσοτερα καυσιμα και θα υπαρξει και καποια καθυστερηση αλλα σε τοσο βαθμο???
Headwind/Tailwind during flying
-
- Full Member
- Posts: 145
- Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
- Name: Mihalis Velegrakis
- Callsign: OAL809
Headwind/Tailwind during flying
Mihalis Velegrakis/OAL809
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: Headwind/Tailwind during flying
Με ανέμους τέτοιας έντασης γίνεται. Γι\\\' αυτό και πολλές φορές μπορεί να υπάρχουν περισσότερα από ένα routes για μια πτήση και να επιλέγεται αυτό με τους ευνοϊκότερους ανέμους, καλύτερο καιρό, κλπ, ειδικά σε μεγάλης διάρκειας πτήσης.
Μ.
Μ.
-
- Full Member
- Posts: 145
- Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
- Name: Mihalis Velegrakis
- Callsign: OAL809
Re: Headwind/Tailwind during flying
Ναι γνωριζω οτι αναλογα με τον καιρο διαλεγουν και διαφορετικο route οπως και με τα ΝΑΤs αναλογα με τον καιρο διαλεγουν παλι το πιο βολικο..
Mihalis Velegrakis/OAL809