decoding flight plan

Olympic Cargo operations.
Post Reply
OAL809 Mihalis Velegrakis
Full Member
Full Member
Posts: 145
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
Name: Mihalis Velegrakis
Callsign: OAL809

decoding flight plan

Post by OAL809 Mihalis Velegrakis »

καλησπερα σε ολους τους εικονικους πιλοτους

εψαχνα καποια flight plans απο LGIR-EGLL

το flight route:

N0465F360 EPALO UB26 DIRMI UL613 YNN..............και ουτε καθεξης μεχρι το EGLL

το ερωτημα μου ειναι αφορα το αρχικο Ν0465F360 δεν καταλαβαινω περι τινος προκειται δεν εχει καμια σχεση παντως με radial kai vor οπως πχ ΙRA30517 ktl

οποιος γνωριζει θα εκτιμησω πολυ την βοηθεια ευχαριστω

Υ.Γ το MCDU του airbus 319 δεν δεχετε N0465F360 οπως ειναι γραμμενο θα δεκτει μονο το Ν0465 που αφορα βεβαια γεωγραφικο μηκος,πλατος
Mihalis Velegrakis/OAL809
OAL928 Socratis Vassilas
Full Member
Full Member
Posts: 141
Joined: Sat Aug 07, 2010 9:06 am
Name: Socratis Vassilas
Callsign: OAL928

Re: decoding flight plan

Post by OAL928 Socratis Vassilas »

Καλησπέρα,

το F360 σημαίνει ότι μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να είσαι σε ζυγό επίπεδο.Δηλαδή άμα εσύ πετούσες στο 350 μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να ανέβεις στο 360.Όσων αφορά το 465 είναι η ταχύτητα TAS που έχεις συμπληρώσει στο σχέδιο πτήσης σου.Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι εσύ το σημπληρώνεις στο σχέδιο πτήσης σου και ξέρει ο ελεγκτής ότι εσύ μετά απο το τάδε σημείο θα αλλάξεις ύψος.Το αρχικό δεν παίζει τόσο σημασία όσο το κομμάτι που έχω κάνει Bold πιο πάνω.

π.χ. Εγώ πετάω στο επίπεδο 350 και έχω σημπληρώσει στο σχέδιο πτήσης μου ότι μετά απο εκέινο το σημείο θα αλλάξω ύψος.Όταν φτάσω στο σημείο απλά ανεβαίνω η ανάλογα κατεβαίνω.

Φιλικά,
Image
OAL809 Mihalis Velegrakis
Full Member
Full Member
Posts: 145
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
Name: Mihalis Velegrakis
Callsign: OAL809

Re: decoding flight plan

Post by OAL809 Mihalis Velegrakis »

Ευχαριστω για την απαντηση
Για να καταλαβω ομως το F360 σημαινει οτι πρεπει να σαι σε ζυγο επιπεδο στα 36000\\\' ή ο αριθμος 360 δεν σημαινει στο συγκεκριμενο επιπεδο απλως πχ αν εισαι στα 1000 ποδια θα ανεβεις σε ζυγο πχ στα 2000 ποδια?

Το αρχικο Ν0465 οπως ειπες ειναι η ταχυτητα μου φαινεται περιεργο ομως γιατι στο συγκεκριμενο πλανο πριν το EPALO ανεβαινεις στα 600 κανεις δεξια στροφη και αναλογως ακολουθεις SID και λογικα η ταχυτητα σου δεν μπορει να ειναι τοσο εδω στην περιπτωση μας 465 ΤΑS
Mihalis Velegrakis/OAL809
User avatar
OAL816 Vasilis Chatzisavvas
Full Member
Full Member
Posts: 114
Joined: Mon May 31, 2010 6:17 pm
Name: Vasilis Chatzisavvas
Callsign: OAL816

Re: decoding flight plan

Post by OAL816 Vasilis Chatzisavvas »

καλημέρα,
θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας, όταν γράφετε ένα άρθρο καλό θα ήταν στο τέλος να υπογράφετε με όνομα και επίθετο ή την ώρα που το γράφετε στο πάνω μέρος εκεί που λέει \\\"name\\\" σβήνετε το ID σας και γράφετε τα στοιχεία σας.

Το N0465F360 σε ένα σχέδιο πτήσης σημαίνει πως η πτήση αυτή θα πραγματοποιηθεί σε ζυγό ύψος.
Εάν αυτό υπήρχε μέσα στο σχέδιο πτήσης, πχ, UB26 DIRMI UL613 YNN/N0465F360 , σημαίνει πως σε εκείνο το σημείο ακριβώς πρέπει να είσαι στο συγκεκριμένο ύψος, είτε γιατί αλλάζεις πλέον πορεία και από ανατολικά πς δυτικά, είτε (σε χαμηλότερα φυσικά ύψη) υπάρχει κάποιος περιορισμός.
Vasilis Chatzisavvas
Olympic 816


Image
OAL809 Mihalis Velegrakis
Full Member
Full Member
Posts: 145
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
Name: Mihalis Velegrakis
Callsign: OAL809

Re: decoding flight plan

Post by OAL809 Mihalis Velegrakis »

Θελω να ευχαριστησω ολους οσους απαντησαν στο συγκεκριμενο θεμα.Πανω κατω μπορω να αποκωδικοποιησω παρομοια \\\"μηνυματα\\\" σε flight plans.Τελος μου φαινεται περιεργο παλι στο συγκεκριμενο route στο EPALO ηδη να βρισκεσαι στα ζυγο αριθμο στo FL360 γιατι σχετικα σε σχεση με το LGIR ειναι πολυ κοντα.
Ευχαριστω και παλι!!!







Μιχαλης Βελεγρακης OAL809
Mihalis Velegrakis/OAL809
Post Reply