καλησπερα σε ολους τους εικονικους πιλοτους
εψαχνα καποια flight plans απο LGIR-EGLL
το flight route:
N0465F360 EPALO UB26 DIRMI UL613 YNN..............και ουτε καθεξης μεχρι το EGLL
το ερωτημα μου ειναι αφορα το αρχικο Ν0465F360 δεν καταλαβαινω περι τινος προκειται δεν εχει καμια σχεση παντως με radial kai vor οπως πχ ΙRA30517 ktl
οποιος γνωριζει θα εκτιμησω πολυ την βοηθεια ευχαριστω
Υ.Γ το MCDU του airbus 319 δεν δεχετε N0465F360 οπως ειναι γραμμενο θα δεκτει μονο το Ν0465 που αφορα βεβαια γεωγραφικο μηκος,πλατος
decoding flight plan
-
- Full Member
- Posts: 145
- Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
- Name: Mihalis Velegrakis
- Callsign: OAL809
decoding flight plan
Mihalis Velegrakis/OAL809
-
- Full Member
- Posts: 141
- Joined: Sat Aug 07, 2010 9:06 am
- Name: Socratis Vassilas
- Callsign: OAL928
Re: decoding flight plan
Καλησπέρα,
το F360 σημαίνει ότι μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να είσαι σε ζυγό επίπεδο.Δηλαδή άμα εσύ πετούσες στο 350 μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να ανέβεις στο 360.Όσων αφορά το 465 είναι η ταχύτητα TAS που έχεις συμπληρώσει στο σχέδιο πτήσης σου.Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι εσύ το σημπληρώνεις στο σχέδιο πτήσης σου και ξέρει ο ελεγκτής ότι εσύ μετά απο το τάδε σημείο θα αλλάξεις ύψος.Το αρχικό δεν παίζει τόσο σημασία όσο το κομμάτι που έχω κάνει Bold πιο πάνω.
π.χ. Εγώ πετάω στο επίπεδο 350 και έχω σημπληρώσει στο σχέδιο πτήσης μου ότι μετά απο εκέινο το σημείο θα αλλάξω ύψος.Όταν φτάσω στο σημείο απλά ανεβαίνω η ανάλογα κατεβαίνω.
Φιλικά,
το F360 σημαίνει ότι μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να είσαι σε ζυγό επίπεδο.Δηλαδή άμα εσύ πετούσες στο 350 μετά απο εκείνο το σημείο θα πρέπει να ανέβεις στο 360.Όσων αφορά το 465 είναι η ταχύτητα TAS που έχεις συμπληρώσει στο σχέδιο πτήσης σου.Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι εσύ το σημπληρώνεις στο σχέδιο πτήσης σου και ξέρει ο ελεγκτής ότι εσύ μετά απο το τάδε σημείο θα αλλάξεις ύψος.Το αρχικό δεν παίζει τόσο σημασία όσο το κομμάτι που έχω κάνει Bold πιο πάνω.
π.χ. Εγώ πετάω στο επίπεδο 350 και έχω σημπληρώσει στο σχέδιο πτήσης μου ότι μετά απο εκέινο το σημείο θα αλλάξω ύψος.Όταν φτάσω στο σημείο απλά ανεβαίνω η ανάλογα κατεβαίνω.
Φιλικά,
-
- Full Member
- Posts: 145
- Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
- Name: Mihalis Velegrakis
- Callsign: OAL809
Re: decoding flight plan
Ευχαριστω για την απαντηση
Για να καταλαβω ομως το F360 σημαινει οτι πρεπει να σαι σε ζυγο επιπεδο στα 36000\\\' ή ο αριθμος 360 δεν σημαινει στο συγκεκριμενο επιπεδο απλως πχ αν εισαι στα 1000 ποδια θα ανεβεις σε ζυγο πχ στα 2000 ποδια?
Το αρχικο Ν0465 οπως ειπες ειναι η ταχυτητα μου φαινεται περιεργο ομως γιατι στο συγκεκριμενο πλανο πριν το EPALO ανεβαινεις στα 600 κανεις δεξια στροφη και αναλογως ακολουθεις SID και λογικα η ταχυτητα σου δεν μπορει να ειναι τοσο εδω στην περιπτωση μας 465 ΤΑS
Για να καταλαβω ομως το F360 σημαινει οτι πρεπει να σαι σε ζυγο επιπεδο στα 36000\\\' ή ο αριθμος 360 δεν σημαινει στο συγκεκριμενο επιπεδο απλως πχ αν εισαι στα 1000 ποδια θα ανεβεις σε ζυγο πχ στα 2000 ποδια?
Το αρχικο Ν0465 οπως ειπες ειναι η ταχυτητα μου φαινεται περιεργο ομως γιατι στο συγκεκριμενο πλανο πριν το EPALO ανεβαινεις στα 600 κανεις δεξια στροφη και αναλογως ακολουθεις SID και λογικα η ταχυτητα σου δεν μπορει να ειναι τοσο εδω στην περιπτωση μας 465 ΤΑS
Mihalis Velegrakis/OAL809
- OAL816 Vasilis Chatzisavvas
- Full Member
- Posts: 114
- Joined: Mon May 31, 2010 6:17 pm
- Name: Vasilis Chatzisavvas
- Callsign: OAL816
Re: decoding flight plan
καλημέρα,
θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας, όταν γράφετε ένα άρθρο καλό θα ήταν στο τέλος να υπογράφετε με όνομα και επίθετο ή την ώρα που το γράφετε στο πάνω μέρος εκεί που λέει \\\"name\\\" σβήνετε το ID σας και γράφετε τα στοιχεία σας.
Το N0465F360 σε ένα σχέδιο πτήσης σημαίνει πως η πτήση αυτή θα πραγματοποιηθεί σε ζυγό ύψος.
Εάν αυτό υπήρχε μέσα στο σχέδιο πτήσης, πχ, UB26 DIRMI UL613 YNN/N0465F360 , σημαίνει πως σε εκείνο το σημείο ακριβώς πρέπει να είσαι στο συγκεκριμένο ύψος, είτε γιατί αλλάζεις πλέον πορεία και από ανατολικά πς δυτικά, είτε (σε χαμηλότερα φυσικά ύψη) υπάρχει κάποιος περιορισμός.
θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας, όταν γράφετε ένα άρθρο καλό θα ήταν στο τέλος να υπογράφετε με όνομα και επίθετο ή την ώρα που το γράφετε στο πάνω μέρος εκεί που λέει \\\"name\\\" σβήνετε το ID σας και γράφετε τα στοιχεία σας.
Το N0465F360 σε ένα σχέδιο πτήσης σημαίνει πως η πτήση αυτή θα πραγματοποιηθεί σε ζυγό ύψος.
Εάν αυτό υπήρχε μέσα στο σχέδιο πτήσης, πχ, UB26 DIRMI UL613 YNN/N0465F360 , σημαίνει πως σε εκείνο το σημείο ακριβώς πρέπει να είσαι στο συγκεκριμένο ύψος, είτε γιατί αλλάζεις πλέον πορεία και από ανατολικά πς δυτικά, είτε (σε χαμηλότερα φυσικά ύψη) υπάρχει κάποιος περιορισμός.
Vasilis Chatzisavvas
Olympic 816
Olympic 816
-
- Full Member
- Posts: 145
- Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
- Name: Mihalis Velegrakis
- Callsign: OAL809
Re: decoding flight plan
Θελω να ευχαριστησω ολους οσους απαντησαν στο συγκεκριμενο θεμα.Πανω κατω μπορω να αποκωδικοποιησω παρομοια \\\"μηνυματα\\\" σε flight plans.Τελος μου φαινεται περιεργο παλι στο συγκεκριμενο route στο EPALO ηδη να βρισκεσαι στα ζυγο αριθμο στo FL360 γιατι σχετικα σε σχεση με το LGIR ειναι πολυ κοντα.
Ευχαριστω και παλι!!!
Μιχαλης Βελεγρακης OAL809
Ευχαριστω και παλι!!!
Μιχαλης Βελεγρακης OAL809
Mihalis Velegrakis/OAL809