Μία υπενθύμιση από το Operation Manual της OAV.
Διαβάστε το σας παρακαλώ...
Η Olympic Cargo έχει μέγιστο αριθμό πιλότων τους τριάντα.
Για να γίνει ένας εικονικός πιλότος μέλος αυτής της θυγατρικής πρέπει να πληροί τα παρακάτω κριτήρια:
• Να έχει τουλάχιστον 600 ώρες στον IVAO ή/και τη VATSIM.
• Να είναι ήδη μέλος σε κάποια άλλη θυγατρική του ομίλου με οικονομικό μοντέλο και
να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 100 ώρες στο logbook του.
• Να ενδιαφέρεται πραγματικά για τις cargo πτήσεις και τις ιδιαιτερότητές τους.
Οι πιλότοι πρέπει να εκτελούν τουλάχιστον δύο πτήσεις κάθε μήνα, αλλιώς ο λογαριασμός τους απενεργοποιείται.
Μία ιδιαιτερότητα της Olympic Cargo είναι πως οι πιλότοι έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν τα δικά τους σχέδια πτήσης, με έμφαση στα δρομολόγια με real cargo προορισμούς.
Οι χειριστές πετούν με αεροσκάφη που επιτρέπει ο βαθμός τους. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σχέδιο πτήσης που τους δίνεται ή να το μεταβάλουν ανάλογα με τις ανάγκες της πτήσης και τις καιρικές συνθήκες που αναμένεται να επικρατούν. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσουν το νέο σχέδιο πτήσης όταν κλείνουν την πτήση στην Επιμελητεία και να αναφέρουν στις παρατηρήσεις το λόγο για τον οποίο κατέθεσαν νέο σχέδιο πτήσης (π.χ. Weather, ATC reroute, invalid old flight plan due to AIRACupdate/NOTAM/Eurocontrol traffic restrictions, route overload, κλπ.).
Για την υποβολή PIREP σε αυτή τη θυγατρική είναι απαραίτητο το OAV ACARS. Επιλέγεται το αεροσκάφος και η πτήση του προγράμματος που ο χειριστής επιθυμεί να πετάξει στην Επιμελητεία και η πτήση εκτελείται με το OAV ACARS να παρακολουθεί την πρόοδό της. Για περισσότερες λεπτομέρειες συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο του OAV ACARS, διαθέσιμο στην Επιμελητεία.
Στην ενότητα F.A.Q. του forum και συγκεκριμένα στο άρθρο Εισαγωγή στο οικονομικό μοντέλο της επιμελητείας περιγράφονται αναλυτικά οι λειτουργίες της επιμελητείας και η διαδικασία εκτέλεσης μιας πτήσης(
http://forum.oav.gr/viewtopic.php?f=35&t=1145)
Ευχαριστώ.
================================================================================
A reminder from OAV's Operation Manual.
Please read it...
Requirements
Olympic Cargo has a maximum roster of thirty pilots. For a pilot to be transferred to this subsidiary the following requirements must be met:
• Have 600 logbook hours in IVAO and/or VATSIM.
• Be a member of any other subsidiary of the group simulating the financial model and
have a minimum of 100 logbook hours.
• Be really interested in cargo flights and their special nature.
Pilots flying for Olympic Cargo must submit at least two PIREPs every month, otherwise they
are suspended.
A unique feature of Olympic Cargo is that pilots are given the ability to create their own schedule, emphasizing in the utilization of real world cargo routes.
Pilots fly using any suitable aircraft available to their rank. They can either use the flight plan provided to them or change it according to the flight needs and forecasted weather conditions. In the latter case the new flight plan must be written in the relevant field while
booking the flight in the Dispatch Office and the reason for changing the flight plan must be noted in the remarks section (e.g. Weather, ATC reroute, invalid old flight plan due to AIRAC update / NOTAM / Eurocontrol traffic restrictions, route overload, etc.).
To submit a PIREP to Olympic Cargo you must use OAV ACARS. The aircraft and the scheduled flight that the pilot wishes to fly is selected in the Dispatch Office and the flight is flown in the simulator, while OAV ACARS monitors its progress. For more information you may consult the manual of OAV ACARS, available from the Dispatch Office.
In the F.A.Q. section of the forum and more specifically in the topic Introduction to the financial model of the dispatch office all the functions of the dispatch office and the procedure to book a flight are described in detail.(
http://forum.oav.gr/viewtopic.php?f=35&t=1145)
Thank you.