Καλημέρα/καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής σε σχέση με την προσέγγιση στη Σύρο:
Κοιτώντας το χάρτη για την προσέγγιση στη Σύρο (http://eaip.austrocontrol.at/all/lg/150 ... -IAC-1.pdf) βλέπουμε ότι ακολουθούμε την 103 Radial το ΚΕΑ VOR και φτάνουμε overhead του αεροδρομίου στο SYROS NDB όπου και συνεχίζουμε με circling για την προσγείωση.
Αν έχει κάνει κανείς την πτήση real life με την Ολυμπιακή, αναρωτιέμαι αν είναι αυτή η διαδικασία που ακολουθούν (είτε για τον 178 ή για τον 358 διάδρομο).
Αναρωτιέμαι αν κάνουν αυτό που δείχνει ο χάρτης ή όταν το επιτρέπει η ορατότητα και ο καιρός, ακολουθούν κάποια πιο απευθείας προσέγγιση που να τους βάζει κατευθείαν στο base leg ή κάτι τέτοιο.
Ως αντίστοιχο παράδειγμα, έχω την εντύπωση πως για τον διάδρομο 16 της Μυκόνου, καθώς το αεροσκάφος προσεγγίζει από VARIX, μπορεί να μπει κατευθείαν στο βασικό όπως φαίνεται εδώ:
http://pilotbriefingroom.files.wordpres ... jmk161.jpg
Αν κάποιος έχει κάνει την πτήση ως επιβάτης, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε.
Χαιρετισμούς σε όλους
Dimitris Diamantakos
OAL403
Syros LGSO approach question
-
- Newbie
- Posts: 18
- Joined: Sat Feb 07, 2015 7:04 pm
- Name: Dimitris Diamantakos
- Callsign: OAL403
-
- Newbie
- Posts: 47
- Joined: Wed May 18, 2011 5:36 pm
- Name: Sakis Galanis
- Callsign: OAL722
Re: Syros LGSO approach question
Οπως θα δεις και στο κατω μερος του χαρτη γραφει οτι straight in landing NOT AUTHORISED.
Αυτο γινετε επειδη δεν υπαρχει radar για vectors, αλλα ουτε και DME για να ξερουμε την αποσταση
απο το NDB.
Οποτε η τελικη προσεγγιση πρεπει να γινει εξ'οψεως.
Αυτο γινετε επειδη δεν υπαρχει radar για vectors, αλλα ουτε και DME για να ξερουμε την αποσταση
απο το NDB.
Οποτε η τελικη προσεγγιση πρεπει να γινει εξ'οψεως.
-
- Newbie
- Posts: 18
- Joined: Sat Feb 07, 2015 7:04 pm
- Name: Dimitris Diamantakos
- Callsign: OAL403
Re: Syros LGSO approach question
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Σάκη.
Απλά αναρωτιόμουν αν κάποιος ως επιβάτης έχει καταλάβει περίπου ποια είναι αυτή η εξ' όψεως διαδικασία που χρησιμοποιούν στην πραγματική πτήση.
Ειδικότερα για την προσγείωση στον 18.
Απλά αναρωτιόμουν αν κάποιος ως επιβάτης έχει καταλάβει περίπου ποια είναι αυτή η εξ' όψεως διαδικασία που χρησιμοποιούν στην πραγματική πτήση.
Ειδικότερα για την προσγείωση στον 18.
-
- Newbie
- Posts: 47
- Joined: Wed May 18, 2011 5:36 pm
- Name: Sakis Galanis
- Callsign: OAL722
Re: Syros LGSO approach question
Σαν επιβατης ειναι εξαιρετικα δυσκολο να καταλαβεις την διαδικασια επειδη λογω περιορισμενου οπτικου πεδιου δεν ξερεις που ακριβως βρισκετε το αεροσκαφος και τι ακριβως κανει.