MJC Q-400 BUGS?

Γενική συζήτηση για την εξομοίωση πτήσεων. / Discuss anyhting reagrding flight simulation.
Post Reply
OAL836 GIORGOS MAMALAKIS
Newbie
Newbie
Posts: 11
Joined: Mon Aug 23, 2010 2:39 pm
Name: GIORGOS MAMALAKIS
Callsign: OAL836

MJC Q-400 BUGS?

Post by OAL836 GIORGOS MAMALAKIS »

Καλησπέρα σε όλους.Ηθελα να αναφέρω ενα θέμα που μου προέκυψε σήμερα πετώντας με FSX το dash 8q-400 της MJC. την πτηση απο LGAV-LGTS. Eνω πετούσα ημουν κατερχόμενος απο τα 7000ft στο 040 και ta 10nm απο τον 34 της θεσσαλονίκης , ias 190 knots για να προσγειωθω ελαφρές αναταράξεις την στιγμή εκείνη δημιούργησαν απενεργοποήση του αυτοματου πιλότου το αεοσκάφος πήρε κλήση αριστερά και βγήκε εκτος ελένχου οσες προσπάθειες και αν έκαν με φυσιολογικό αποτέλεσμα την συνριβη και την πραγματοποίση της ηδη κλεισμένης πτησης μου με το fs2004 ξανα απο την αρχη.

Γράφωντας κανείς τα παραπάνω που εχει πεταξει και ξ΄ρει καλα το dash εγω τώρα το μαθάινω ηταν πραξη καου χειρισμού δικου μου ειναι λογικο ελαφρες αναταραξεις να θεσουν το αεροσκαφος εκτος ελενχου. Ευχαριστω Μαμαλάκης Γιώργος OAV836.

Υ.Γ.Σας παραθέτω ακομη μια αναφορα καποιου χρηστη εκτος ελλαδος που βρεθηκε πιθανων, αντιμετωπος με αυτο που σας εγραψα παραπανω:ASN and MJC are pretty unflyable together - tried an approach into EDDF yesterday (overcast 009, wind not too strong, no CB's) and it was impossible to even intercept the ILS - as soon as I got in the clouds the plane banked, the rudder trimmed completely to one side, autopilot disengaged and I disconnected ASN to perform a normal landing. I guess it's ASN thats the problem here - they seem to be a bit over the top with turbulences. Plus in MJC 1.008 turbulence have an impact on the plane. No problem with FSGRW so far.
Post Reply