SRA approach

Γενική συζήτηση για την εξομοίωση πτήσεων. / Discuss anyhting reagrding flight simulation.
Post Reply
OAL809 Mihalis Velegrakis
Full Member
Full Member
Posts: 145
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
Name: Mihalis Velegrakis
Callsign: OAL809

SRA approach

Post by OAL809 Mihalis Velegrakis »

Καλησπερα σε ολους.Λιγο πολυ γνωριζουμε oι περισσοτεροι καθε ειδους προσεγγισεις που υπαρχουν στην αεροναυσιπλοια οπως το precision approach και το non-precision approach oπως πχ ILS, VOR DME αντιστοιχα.Ετυχε και κοιτουσα χαρτες απο Ζυριχη LSZH και για τους διαδρομους αναφερει SRA = Surveillance Approach.Mε λιγο ψαξιμο καλα θα ναι οι πιο πολλοι να θυμηθουνε και οσοι δεν γνωριζουν να μαθουν καλη ωρα εγω.. :lol:


Επεξηγηση

Μια Προσέγγιση (SRA) είναι εκείνη στην οποία ο υπεύθυνος controller παρέχει καθοδηγη στον πιλοτο στο αζιμούθιο μόνο. Ο πιλότος είναι υπευθυνος για την ευθυγράμμιση του αεροσκάφους με το διευρυμένο άξονα του διαδρόμου προσγείωσης. Δεδομένου ότι οι πληροφορίες ραντάρ που χρησιμοποιούνται για την προσέγγιση εποπτείας είναι πολύ λιγότερο ακριβής από ότι χρησιμοποιείται για μια προσέγγιση ακριβείας, η ακρίβεια της προσέγγισης, δεν θα είναι τόσο μεγάλη και υψηλότερα ελάχιστα εφαρμόζεται. Καθοδήγηση σε υψόμετρο δεν είναι δυνατή, αλλά ο πιλότος θα ενημερωθεί πότε να αρχίσει κάθοδο στο ελάχιστο ύψος απόφασης (MDA) ή, κατά περίπτωση, σε ένα ενδιάμεσο stepdown fix Minimum Crossing Altitude (MCA) και στη συνέχεια την προβλεπόμενη MDA. Επιπλέον, ο πιλότος θα πρέπει να ενημερωθεί για τη θέση του MAP (missed approach) που προβλέπονται για τη διαδικασία και η θέση του αεροσκάφους κάθε μίλι τελικό από το διάδρομο, αεροδρόμιο, ελικοδρόμιο, ή ΜΑΡ, ανάλογα με την περίπτωση. Στον πιλότο, ο ελεγκτης θα του ζητα να καθορισει το υψόμετρο στο οποιο πετα σε καθε μιλι, με βάση την κλίση καθόδου που καθορίστηκε για τη διαδικασία, μέχρι το τελευταίο μίλι που είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το MDA. Κανονικά, ναυσιπλοία, θα παρασχεθεί έως ότου το αεροσκάφος φθάσει στο MAP. Επισης κατα την διαρκεια της προσεγγισης ο ελεγκτης καθοδηγει, δινει εντολή στον χειριστή να εκτελέσει μία χαμένη προσέγγιση εάν ο πιλοτος δεν εχει οπτικη επαφη με τον διαδρομο ή θεωρεί ότι η ασφαλής καθοδήγηση για το υπόλοιπο της προσέγγισης δεν είναι δυνατόν να παρέχονται. Ομοίως, οι πιλοτοι μπορουν να εκτελεσουν αποτυχημένη προσέγγιση,μετα απο αιτημα τους στον πυργο ελεγχου.


Απο αγγλικα εγινε μεταφραση με καποιες παραλαγες για να γινει καπως κατανοητο.
Mihalis Velegrakis/OAL809
Post Reply