Καλησπέρα σε όλους!
Ανοίγω αυτό το topic για να συζητήσουμε για το Prepar3D το οποίο απ' ότι φαίνεται ξεκινάει με καλές προοπτικές για να αντικαταστήσει το FSX. Δεν μπορώ να πω, πολύ καλό το FSX αλλά πραγματικά σου βγάζει το λάδι με καινούργια τεχνολογία όπως Windows 8 κτλ... Πολύ μπροστά για την εποχή του αλλά νομίζω ότι έχει φτάσει σε κορεσμό πλέον.
Το Prepar3D λοιπόν φαίνεται να είναι ο σωστός διάδοχος του FSX αλλά προτού κάνουμε βιαστικές κινήσεις καλύτερα να συζητήσουμε όλα τα ενδεχόμενα μετάβασης. Αυτά που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικά και ο κόσμος που δεν προχωράει στο Prepar3D είναι κυρίως για το γεγονός ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές αεροσκαφών δεν έχουν προχωρήσει ακόμα σε καινούργιες δημιουργίες. ORBX κτλ. έχουν προσαρμοστεί στο καινούργιο πρόγραμμα αλλά απ' ότι βλέπω δεν υπάρχουν ακόμα πολλά sceneries
Διαβάστε και ένα ενδιαφέρον άρθρο για την PMDG http://forum.avsim.net/page/index.html/ ... -eula-r639
Εδώ λοιπόν ότι στοιχεία (θετικά ή αρνητικά) υπάρχουν για το Prepar3D
Prepar3D
-
- Newbie
- Posts: 24
- Joined: Mon Mar 24, 2014 1:40 am
- Name: Panos Zegklas
- Callsign: OAL423
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 697
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: Prepar3D
Καλησπέρα Πάνο!
Οι λόγοι για τους οποίους δεν συνίσταται προς το παρόν η μεταφορά σε P3D είναι:
1. Η έλλειψη συμβατών αεροσκαφών κυρίως από τις μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες.
2. Η έλλειψη συμβατών σκηνικών, ή διαφορετικά, η πληθώρα που υπάρχει στο FSX δεν υπάρχει ακόμα στο P3D.
3. Η αναγκαιότητα ύπαρξης πολύ καλής κάρτας γραφικών για να μπορέσει κάποιος να εκμεταλευτεί τα καλούδια του P3D.
Όσο για τα θετικά σε γενικές γραμμές είναι:
1. Tα καλύτερα γραφικά και η ύπαρξη DX11 με ότι αυτό συνεπάγεται.
2. Καλύτερο smoothness.
3. Το γεγονός ότι το P3D δεν θέλει τα tweakings που απαιτεί το FSX.
Γενικά κατά την γνώμη μου, φως στο τούνελ θα δούμε εάν και εφ' όσον το P3D αλλάξει σε 64bit.
Οι λόγοι για τους οποίους δεν συνίσταται προς το παρόν η μεταφορά σε P3D είναι:
1. Η έλλειψη συμβατών αεροσκαφών κυρίως από τις μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες.
2. Η έλλειψη συμβατών σκηνικών, ή διαφορετικά, η πληθώρα που υπάρχει στο FSX δεν υπάρχει ακόμα στο P3D.
3. Η αναγκαιότητα ύπαρξης πολύ καλής κάρτας γραφικών για να μπορέσει κάποιος να εκμεταλευτεί τα καλούδια του P3D.
Όσο για τα θετικά σε γενικές γραμμές είναι:
1. Tα καλύτερα γραφικά και η ύπαρξη DX11 με ότι αυτό συνεπάγεται.
2. Καλύτερο smoothness.
3. Το γεγονός ότι το P3D δεν θέλει τα tweakings που απαιτεί το FSX.
Γενικά κατά την γνώμη μου, φως στο τούνελ θα δούμε εάν και εφ' όσον το P3D αλλάξει σε 64bit.