Καλημέρα
Τις τελευταίες μέρες πετώντας από/προς LGAV και βλέποντας άπνοια θεώρησα λογικο να ειναι ο 03R/L active. Παρατήρησα όμως ότι (σχεδον) όλη η κυκλοφορία παεί για 21R/L. Έτσι είπα να το ψάξω λίγο και ακούγωντας live ATC και real είναι active οι 21. Ξέρει κάποιος γιατι γίνεται αυτό?
ευχαριστώ
LGAV active runway
-
- Full Member
- Posts: 100
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
- Name: Orestis Doukas
- Callsign: OAL442
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 698
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: LGAV active runway
Οι 03R/L είναι preferred για τον Βενιζέλο έως και 5 Knots tailwind component. Εάν όμως μία συγκεκριμένη μέρα επικρατούν νοτιάδες >5kts οι οποίοι κάποια στιγμή κοπιάσουν, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα αλλάξει κι ο ενεργός διάδρομος αφού πάντα λαμβάνεται υπ'οψιν το TAF, η πρόγνωση δηλαδή του καιρού για τις επόμενες ώρες. Οι ελεγκτές θα προτιμήσουν να αφήσουν ενεργό τον 21, παρά να κάνουν συνέχεια αλλαγές των ενεργών διαδρόμων και κατά συνέπεια της όλης κίνησης του αεροδρομίου.
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: LGAV active runway
Γίνεται μια σχετική συζήτηση στο forum του HvACC για αυτό το θέμα.
Γενικά, επειδή η αλλαγή διαδρόμων σε ένα αεροδρόμιο δεν είναι εύκολη υπόθεση, όταν τα TAF για το σύνολο της ημέρας "δείχνουν" τους 21 ως ενεργούς και αλλάζουν οι άνεμοι για τους 03 για ένα μικρό διάστημα της ημέρας, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τους 21 γιατί θα ήταν μεγάλη φασαρία να πάνε από τους 21 στους 03 για καμιά ώρα και μετά πάλι στους 21.
Γενικά, επειδή η αλλαγή διαδρόμων σε ένα αεροδρόμιο δεν είναι εύκολη υπόθεση, όταν τα TAF για το σύνολο της ημέρας "δείχνουν" τους 21 ως ενεργούς και αλλάζουν οι άνεμοι για τους 03 για ένα μικρό διάστημα της ημέρας, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τους 21 γιατί θα ήταν μεγάλη φασαρία να πάνε από τους 21 στους 03 για καμιά ώρα και μετά πάλι στους 21.
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: LGAV active runway
Σχεδόν ταυτόχρονη απάντηση!1228511 wrote:Οι 03R/L είναι preferred για τον Βενιζέλο έως και 5 Knots tailwind component. Εάν όμως μία συγκεκριμένη μέρα επικρατούν νοτιάδες >5kts οι οποίοι κάποια στιγμή κοπιάσουν, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα αλλάξει κι ο ενεργός διάδρομος αφού πάντα λαμβάνεται υπ'οψιν το TAF, η πρόγνωση δηλαδή του καιρού για τις επόμενες ώρες. Οι ελεγκτές θα προτιμήσουν να αφήσουν ενεργό τον 21, παρά να κάνουν συνέχεια αλλαγές των ενεργών διαδρόμων και κατά συνέπεια της όλης κίνησης του αεροδρομίου.
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 698
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: LGAV active runway
Σε πρόλαβα όμως! Γερνάς Mike, πέσανε τα αντανακλαστικά σου!
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
-
- Full Member
- Posts: 226
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:22 pm
- Name: Konstantinos Arvanitis
- Callsign: OAL135
Re: LGAV active runway
Στη σελίδα του HvACC, υπάρχει ήδη μια "έξυπνη" εφαρμογή, του κ. Πάνου Κωνσταντινίδη (OAL852), για χρήση.
Στην καρτέλα Πιλότοι --> Πληροφορίες αεροδρομίων --> Ενεργός διάδρομος
Στην καρτέλα Πιλότοι --> Πληροφορίες αεροδρομίων --> Ενεργός διάδρομος