LGAV active runway

Γενική συζήτηση για την εξομοίωση πτήσεων. / Discuss anyhting reagrding flight simulation.
Post Reply
OAL442 Orestis Doukas
Full Member
Full Member
Posts: 100
Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
Name: Orestis Doukas
Callsign: OAL442

LGAV active runway

Post by OAL442 Orestis Doukas »

Καλημέρα
Τις τελευταίες μέρες πετώντας από/προς LGAV και βλέποντας άπνοια θεώρησα λογικο να ειναι ο 03R/L active. Παρατήρησα όμως ότι (σχεδον) όλη η κυκλοφορία παεί για 21R/L. Έτσι είπα να το ψάξω λίγο και ακούγωντας live ATC και real είναι active οι 21. Ξέρει κάποιος γιατι γίνεται αυτό?

ευχαριστώ
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 698
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: LGAV active runway

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Οι 03R/L είναι preferred για τον Βενιζέλο έως και 5 Knots tailwind component. Εάν όμως μία συγκεκριμένη μέρα επικρατούν νοτιάδες >5kts οι οποίοι κάποια στιγμή κοπιάσουν, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα αλλάξει κι ο ενεργός διάδρομος αφού πάντα λαμβάνεται υπ'οψιν το TAF, η πρόγνωση δηλαδή του καιρού για τις επόμενες ώρες. Οι ελεγκτές θα προτιμήσουν να αφήσουν ενεργό τον 21, παρά να κάνουν συνέχεια αλλαγές των ενεργών διαδρόμων και κατά συνέπεια της όλης κίνησης του αεροδρομίου.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: LGAV active runway

Post by OAL109 Mike Ionas »

Γίνεται μια σχετική συζήτηση στο forum του HvACC για αυτό το θέμα.

Γενικά, επειδή η αλλαγή διαδρόμων σε ένα αεροδρόμιο δεν είναι εύκολη υπόθεση, όταν τα TAF για το σύνολο της ημέρας "δείχνουν" τους 21 ως ενεργούς και αλλάζουν οι άνεμοι για τους 03 για ένα μικρό διάστημα της ημέρας, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τους 21 γιατί θα ήταν μεγάλη φασαρία να πάνε από τους 21 στους 03 για καμιά ώρα και μετά πάλι στους 21.
Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: LGAV active runway

Post by OAL109 Mike Ionas »

1228511 wrote:Οι 03R/L είναι preferred για τον Βενιζέλο έως και 5 Knots tailwind component. Εάν όμως μία συγκεκριμένη μέρα επικρατούν νοτιάδες >5kts οι οποίοι κάποια στιγμή κοπιάσουν, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα αλλάξει κι ο ενεργός διάδρομος αφού πάντα λαμβάνεται υπ'οψιν το TAF, η πρόγνωση δηλαδή του καιρού για τις επόμενες ώρες. Οι ελεγκτές θα προτιμήσουν να αφήσουν ενεργό τον 21, παρά να κάνουν συνέχεια αλλαγές των ενεργών διαδρόμων και κατά συνέπεια της όλης κίνησης του αεροδρομίου.
Σχεδόν ταυτόχρονη απάντηση! ;)
Image
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 698
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: LGAV active runway

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Σε πρόλαβα όμως! Γερνάς Mike, πέσανε τα αντανακλαστικά σου! :P ;D
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: LGAV active runway

Post by OAL109 Mike Ionas »

:P
Image
OAL135 Konstantinos Arvanitis
Full Member
Full Member
Posts: 226
Joined: Sat Aug 21, 2010 3:22 pm
Name: Konstantinos Arvanitis
Callsign: OAL135

Re: LGAV active runway

Post by OAL135 Konstantinos Arvanitis »

Στη σελίδα του HvACC, υπάρχει ήδη μια "έξυπνη" εφαρμογή, του κ. Πάνου Κωνσταντινίδη (OAL852), για χρήση.
Στην καρτέλα Πιλότοι --> Πληροφορίες αεροδρομίων --> Ενεργός διάδρομος
Image
Post Reply