Προτάσεις / Suggestions

Ολα όσα θα θέλατε να ξερετε και δεν τολμούσατε να ρωτήσετε. / Questions regarding OAV's dispatch office.
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Τα αεροπλάνα δεν "καπαρώνονται" από κανέναν, συνεπώς μπορείς να πάρεις όποιο α/φος θέλεις και να το επιστρέψεις στο hub.
Εγώ προσωπικά επιλέγω μάλιστα συχνά τέτοιες πτήσεις.
Αντί δηλαδή να ξεκινάω από το hub πάω και τα φέρνω πίσω αν είναι εκεί πάνω από 4~5 ημέρες.
Αν πήγε εκεί πριν 2~3 ημέρες και δεν έχει επιστρέψει δεν το κάνω απλά διότι πιθανόν ο πιλότος να περνάει καλά στο εξωτερικό εκεί - μακριά από τη γυναίκα του ;D - και να έχει καθυστερήσει την επιστροφή του.
Για να δεις πότε πήγε εκεί το α/φος το βλέπεις πατώντας την υδρόγειό (κολώνα Log) του.
Τόσο απλά, δε χρειάζεται κάποιο συντονισμό.
Κάνοντάς το καιρό αυτό έχω εντοπίσει και ποιοι συνάδελφοι είναι αυτοί που τα "παρατάνε" και ποιοι τα επιστρέφουν γενικά οπότε ανάλογες είναι και οι (μη) τύψεις μου C:-)
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Καλησπέρα Ορέστη και Χρόνια Πολλά!
OAL442 Orestis Doukas wrote:Καλημέρα,
Σήμερα ήθελα να κλείσω μία πτήση με DH8D από LGAV αλλά δεν υπήρχε κάποιο διαθέσιμο. Ψάχνωντάς το λίγο παρατήρησα οτι πολλά από αυτά βρισκονται εκτός hub για μήνες.
Όπως είπε κι ο Κυπριανός, αν ένα αεροσκάφος είναι εκτός HUB για πάνω από 4-5 μέρες, μπορείς κάλιστα να το γυρίσεις πίσω.
Με μία πρόχειρη ματία το μοναδικό DH8D που είναι εκτός HUB Κι έχει μείνει εκει καιρό, είναι το SX-OBB (μπορείς να δεις τέτοιες λεπτομέρειες από το log του κάθε αεροσκάφους). Άλλα 2 ταξίδεψαν πρόσφατα, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται κανονικά σε HUBs. Να επισημάνω ότι στην Airlines HUB δεν είναι μόνο ο Βενιζέλος, η Airlines έχει 11 HUBs (τα βλέπεις στο Δραστηριότητες->Εταιρίες->Olympic Airlines).
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL442 Orestis Doukas
Full Member
Full Member
Posts: 100
Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
Name: Orestis Doukas
Callsign: OAL442

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL442 Orestis Doukas »

OAL269 Kyprianos Biris wrote:Τα αεροπλάνα δεν "καπαρώνονται" από κανέναν, συνεπώς μπορείς να πάρεις όποιο α/φος θέλεις και να το επιστρέψεις στο hub.
Εγώ προσωπικά επιλέγω μάλιστα συχνά τέτοιες πτήσεις.
Αντί δηλαδή να ξεκινάω από το hub πάω και τα φέρνω πίσω αν είναι εκεί πάνω από 4~5 ημέρες.
Αν πήγε εκεί πριν 2~3 ημέρες και δεν έχει επιστρέψει δεν το κάνω απλά διότι πιθανόν ο πιλότος να περνάει καλά στο εξωτερικό εκεί - μακριά από τη γυναίκα του ;D - και να έχει καθυστερήσει την επιστροφή του.
Για να δεις πότε πήγε εκεί το α/φος το βλέπεις πατώντας την υδρόγειό (κολώνα Log) του.
Τόσο απλά, δε χρειάζεται κάποιο συντονισμό.
Κάνοντάς το καιρό αυτό έχω εντοπίσει και ποιοι συνάδελφοι είναι αυτοί που τα "παρατάνε" και ποιοι τα επιστρέφουν γενικά οπότε ανάλογες είναι και οι (μη) τύψεις μου C:-)
Καλησπέρα Κυπριανέ,
Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να πάρεις 1 αεροπλάνο που είναι έκει για πολύ καιρό που σαφώς μπορείς αλλά αν κάποιος έχει δικαίωμα να πεταέι κάθε μέρα 1 αεροπλάνο και να το αφήνει εκει που πέταξε και την επόμενη να παίρνει άλλο και να πηγαίνει και να το αφήνει σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο εγώ δεν μπορώ να υποχρεώσω κανέναν που θα πετάξει. Εγώ όμως που μου αρέσει να κάνω όλο το rotation και να ξεκινάω από εκεί που προσγειώθηκα γιατί θα πρέπει να πάω να μαζέψω το αεροπλάνο του άλλου για να κάνω την πτήσηπυ θέλω?
OAL853 Nick Papandreou wrote:Καλησπέρα Ορέστη και Χρόνια Πολλά!

Όπως είπε κι ο Κυπριανός, αν ένα αεροσκάφος είναι εκτός HUB για πάνω από 4-5 μέρες, μπορείς κάλιστα να το γυρίσεις πίσω.
Με μία πρόχειρη ματία το μοναδικό DH8D που είναι εκτός HUB Κι έχει μείνει εκει καιρό, είναι το SX-OBB (μπορείς να δεις τέτοιες λεπτομέρειες από το log του κάθε αεροσκάφους). Άλλα 2 ταξίδεψαν πρόσφατα, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται κανονικά σε HUBs. Να επισημάνω ότι στην Airlines HUB δεν είναι μόνο ο Βενιζέλος, η Airlines έχει 11 HUBs (τα βλέπεις στο Δραστηριότητες->Εταιρίες->Olympic Airlines).
Καλησπέρα Nick και χρόνια πολλά.
Ως προς το θέμα τον Hubs έχεις δίκιο όμως στατιστικά ο Βενιζέλος είναι το αεροδρόμιο με την περισσότερη κινηση και άρα θα πρέπει να έχει και το μεγαλύτερο μέρος του στόλου. Αυτή τη στιγμή έχουμε 4 στη Θεσαλονίκη 3 στο Ηράκλειο και 1 στην Κέρκυρα που έχουν κινηθεί ελάχιστα τον τελευταίο καιρό. Σαφώς και είναι νόμιμο να πας 1 αεροπλάνο από 1 hub σε 1 άλλο και να το αφήσει εκεί αλλά είναι και ηθικό το να αφήνεις 1 hub χωρίς 1 τύπο αεροσκάφους για να μην κάνεις την πτήση επιστροφής? Και ας πούμε ότι τα Dash είναι και ξεχωριστή περίπτωση γιατί είναι και κοντά και δεν είναι δύσκολο να πας να φέρεις κάποιο. Σου παραθέτω παρακάτω παραδείγματα από άλλα αεροσκάφη:

A320 SX-DVS από 16/08 EGBB
A320 SX-DGQ από 16/10 LHBP
A320 SX-OAI από 16/10 LHBP
A320 SX-OAM από 20/09 LIPE
A320 SX-OAQ από 29/11 UUDD
DH8A SX-BIQ από 10/12/13 LGKJ

Για να μην παρεξηγηθώ ο σκοπός μου δεν ήταν να θίξω κάποιον. Ο καθένας είναι ελεύθερος να πετάει όπως και όπου θέλει. Ο σκοπός μου ήταν να προτείνω μία λύση για να περιοοριστεί το φαινόμενο αυτό.

Ευχαριστώ
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Κατά ένα συντριπτικό ποσοστό, οι πιλότοι γυρνάνε τα αεροσκάφη πίσω στα HUBs. Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αυτό δεν συμβαίνει, ωφείλεται στο γεγονός ότι άνθρωποι είμαστε είτε θα το ξεχάσουμε, είτε κάτι θα συμβεί που θα μας απομακρυνει για ένα διάστημα από τις πτήσεις ικανό για να μας κάνει να λησμονήσουμε ότι αφήσαμε αεροσκάφος μακριά από την βάση του.

Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως επεμβαίνει ο manager της θυγατρικής, επαναπατρίζει τα αεροσκάφη και τα κατανέμει σωστά στα HUBs. Αν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, καλά θα είναι να του το αναφέρουμε είτε με email είτε με post στο forum, καθώς όπως προείπα καθένας από εμάς έχει τον δικό του φόρτο εργασίας ο οποίος αυξάνεται όταν έχει επιπλέον να διαχειριστεί και πράγματα που αφορούν την λειτουργία της εταιρίας μας :)

Προσωπικά μου αρέσει που και που να μαζεύω παρατημένα αεροσκάφη στην βάση τους, αλλά όπως λες κι εσύ, το ιδανικότερο θα ήταν να επιστρέφονται από τους πιλότους που έκαναν την πτήση.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL572 Spiros Bogas
Full Member
Full Member
Posts: 118
Joined: Sun Jun 08, 2014 7:16 pm
Name: Spiros Bogas
Callsign: OAL572

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL572 Spiros Bogas »

Καλησπέρα παιδιά,

δεν ξέρω αν θα καταφέρω να εκφράσω ακριβώς αυτό που θέλω να πω,

είχαμε μια κουβέντα με έναν συνάδελφο, αυτές τις κουβέντες που ξεκινάνε μετά τις 02:00 το πρωί, τότε που έρχονται οι καλές ιδέες.

Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να κοιτάω την επιμελητεία και να μην μπορώ να αποφασίσω τι πτήση θέλω να κάνω...

Έτσι, τώρα που έγινε και ο θεσμός του εισιτηρίου που προσωπικά μου άρεσε απίστευτα, θα ήταν ωραίο να έχεις την επιλογή να σου ορίζει η επιμελητεία μια πτήση. (Γνωρίζω για τα assignmets)

Δηλαδή να υπάρχει η επιλογή "Assign me a flight" και μέσα εκεί να έχει ας πούμε τρεις επιλογές για το duration 0 έως 1.5 ώρα, από 1.5 έως 4ώρες, και από 4ώρες και πάω. Και αφού επιλέξουμε το duration που θέλουμε να μας δίνει μια πτήση η επιμελητεία....

Ένα άλλο που με άρεσε το είχα βρει πολύ παλιά, ήταν ένας τύπος που έφτιαχνε διάφορες ιστορίες και εσύ ήσουν ο main ήρωας της ιστορίας, για να μην το μακραίνω πολύ, στην ουσία έπαιζες το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού μέσα στο fsx. Μέσα από την ιστορία έπρεπε να βρεις τα στοιχειά, να ακολουθήσεις το fly plan, VFR πάντα, και να βρεις τον θησαυρό. Αυτό θα μπορούσα να το ετοιμάσω εγώ, μέσα στο forum να γινόταν ένα threat με αυτό. Αν γίνεται όλο αυτό πείτε μου να ξεκινήσω μια ιστορία, να μάθω λίγο πως να πειράζω τα terrain και να βάζω κάποια reference points και να δούμε πως θα εξελιχθεί.
events@oav.gr

Event Coordinator
Spiros Bogas OAL572

Image Image
OAL442 Orestis Doukas
Full Member
Full Member
Posts: 100
Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
Name: Orestis Doukas
Callsign: OAL442

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL442 Orestis Doukas »

Καλησπέρα,
Είχες κάποιες ιδέες και που θα ήθελα να προτείνω.
1) Στην επόμενη αναβάθμιση του Acars να προστεθεί μία προειδοποίηση (σαν αυτή που υπάρχει στο Kacars) για την περίπτωση που ο πιλότος ξεκινάει την πτήση χωρίς να έχει πατήσει start flight. Νομίζω ότι όλοι σε κάποια φάση έχουμε ξεχάσει να το ενεργοποιήσουμε σε κάποια πτήση και είναι αρκετά ενοχλητικό. Ειδικά όταν πετάς εκτός hub πρέπει να περιμένεις να γίνει approve το manual pirep για να έρθει το αεροπλάνο και να αγοράσεις εισιτήριο για το αεροδρόμιο προορισμού για να μπορέσεις να το φέρεις πίσω. Νομίζω θα μας γλίτωνε χρόνο τόσο σε εμάς όσο και στη διοίκηση.

2) Τον τελευταίο καιρό πετώντας online παρατηρώ όλο και περισσότερες εταιρίες χρησιμοποιούν αντί για το callsign του πιλότου για την κάθε πτήση callsign το οποίο παράγεται αυτόματα από το σύστημα (συνήθως αποτελούμενο από αριθμούς και κάποιο γράμμα ή γράμματα) πχ OAL10E. Μπορεί να είναι λεπτομέρεια αλλά νομίζω ότι θα συμβάλει λίγο στο ρεαλισμό.

3) Να υπάρξουν πτήσεις που να ενώνουν τα HUBS διαφορετικών θυγατρικών. Για παράδειγμα βρέθηκα λόγω F1 Tour στην Ασία τον περασμένο μήνα και αποφάσισα να το εκμεταλλευτώ και να κάνω κάποιες πτήσεις από το Hub της Charter στη Μανίλα (RPLL). Φτάνοντας στο Bahrain πάλι με το Tour προσπάθησα να βρώ τρόπο να γυρίσω πίσω στο RPLL αλλά όσο και αν έψαξα κάποιο συνδυασμό δεν μπόρεσα να βρω κάποιο τρόπο να φτάσω. Έτσι θα πρότεινα να βρεθούν συνδυασμοί πτήσεων με κοινούς προορισμούς (πχ OMDB-RPLL απευθείας ή OMDB-VIDP VIDP-RPLL)ώστε να μπορεί κάποιος να αλλάξει HUB και θυγατρική χωρίς να χρειαστεί απαραίτητα να πάρει εισιτήριο. Αυτό νομίζω θα βοηθήσει στο να έχουν περισσότερη κίνηση τα HUBS εκτός Ελλάδος.

Ευχαριστώ
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Καλησπέρα Ορέστη,

1. Πολύ καλή ιδέα!

2. Μπορείς σύμφωνα με τους κανονισμούς, να χρησιμοποιήσεις το πλήρες callsign της πτήσης το οποίο είναι και μοναδικό στο 98% των περιπτώσεων, ενώ ειδικά στην περίπτωση της Airlines είναι ίδιο με τα πραγματικά της Aegean-Olympic. Π.χ. για την πτήση OAV0104 LGAV-LGTS της Airlines, το callsign OAL0104.

3. Φαντάζομαι εννοείς στην Charter. Γι αυτό αρμόδιος είναι ο Παναγιώτης Νάστος να σου απαντήσει.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL442 Orestis Doukas
Full Member
Full Member
Posts: 100
Joined: Sat Aug 21, 2010 3:07 pm
Name: Orestis Doukas
Callsign: OAL442

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL442 Orestis Doukas »

OAL853 Nick Papandreou wrote:Καλησπέρα Ορέστη,

2. Μπορείς σύμφωνα με τους κανονισμούς, να χρησιμοποιήσεις το πλήρες callsign της πτήσης το οποίο είναι και μοναδικό στο 98% των περιπτώσεων, ενώ ειδικά στην περίπτωση της Airlines είναι ίδιο με τα πραγματικά της Aegean-Olympic. Π.χ. για την πτήση OAV0104 LGAV-LGTS της Airlines, το callsign OAL0104.
Ομολογώ ότι δεν το θυμόμουν αυτό αλλά νομίζω ότι η πλειοψηφία τουλάχιστον χρησιμοποιεί το callsign του πιλότου σε σχέση με αυτό της πτήσης. Καταλαβαίνω ότι το βασικό πρόβλημα είναι στις πτήσεις της airlines που θα υπάρχουν κοινά callsign με callsign που έχουν δοθεί σε πιλότους. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως θα ήταν πιο λογικό να κρατήσουμε τα callsign των πτήσεων real και να μετατρέψουμε τα callsign των πιλότων σε τετραψήφια? Δηλαδή η πτήση να είναι OAV104 με callsign OAL104 ενώ ο πιλότος να είναι ο OAL0104. H εύκολη λύση φυσικά θα ήταν να αποφεύγεται να δίνεται callsign πτήσης που υπάρχει σε πιλότο όμως καταλαβαίνω ότι πιλότοι που χρησιμοποιούν χρόνια 1 callsign να μην θέλουν να το αλλάξουν. Τέλος πάντων εγώ προσωπικά θα αρχίσω να χρησιμοποιώ τα callsign των πτήσεων γιατί .
OAL853 Nick Papandreou wrote:3. Φαντάζομαι εννοείς στην Charter. Γι αυτό αρμόδιος είναι ο Παναγιώτης Νάστος να σου απαντήσει.
Αφορά και Cargo και Charter πχ το Hub της Cargo στη Ζυρίχη να συνδέεται με πτήσεις με τα Hub της Charter MMMX,KSFO,KMCO,RPLL είτε με απευθείας πτήσεις είτε με κάποιους κοινούς προορισμούς ώστε να μπορεί να αλλάξει κάποιος Hub και εταιρία. Πιστεύω κάποιος πολύ πιο εύκολα θα πετάξει ή θα αγοράσει 1 εισιτήριο για LSZH και από εκεί να μπορεί να συνεχίσει για να αλλάξει HUB παρά να πρέπει να αγοράσεις εισιτήρια που θα σου στοιχίσουν αρκετά για να πας και να γυρίσεις σε 1 HUB της Αμερικής.
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Πρόταση:

Στην επιμελητεία για όσα αεροδρόμια υπάρχει add on scenery (σκηνικό) να έχουν κάποιο εικονίδιο που να αντιστοιχεί σε Freeware/Payware FSX/P3D/X-Plane.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL014 Evaggelos Tsiflikas
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Sun Feb 16, 2014 8:20 pm
Name: Evaggelos Tsiflikas
Callsign: OAL014

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL014 Evaggelos Tsiflikas »

Πρόταση

Καλησπέρα σας

Με την εύκαιρα που μου δίνεται να καταθέσω και εγώ κάποιες ιδέες που αφορούν γενικά την εταιρία μας? Ιδέες για το site? Ιδέες για την επιμελητεία και την λειτουργία της? Για το forum? αν και δεν έχω και μεγάλη πείρα σε αυτό το χώρο γιατί ακόμα μαθαίνω άλλα από την σχέση μου ερασιτεχνική στην σχεδίαση ιστοσελίδων θα ήθελα να προτείνω τα παρακάτω


1 θα μπορούσε να συζητήσουμε με όλους τους πιλότους στο τμήμα της εκπαίδευσης και παράλληλα στα τμήματα των cargo να παρουσιάζονται ζωντανά η πτήσεις τους μέσω LIVE TV μέσω του youtube και να παρουσιάζονται ζωντανά στην ιστοσελίδα . πχ , , ολοκληρωμένη εμφάνιση στην απλούστερη μορφή του σαν http://www.vacc-austria.org/?page=content/pushtvlist ,

2 . Για την Επιμελητεία πιστεύω ότι θα πρέπει αυτόματα η Επιμελητεία να επιλέγει πτήση για των καθένα προγραμματισμένη σύμφωνα με το πραγματικό πρόγραμμα που υλοποιούμε και παράλληλα να υπάρχει και η ευκαιρία πτήσεις τσάρτερ με κάποιο Όριο προγραμματισμένων και τσάρτερ σταδιακά

3. Πιστεύω ότι τα νέα μελή μας που εγγράφονται στην εταιρία μας να έχουν δυνατότητα να γράφονται μονό στο Aeroclub
που και ο λόγος ύπαρξης του είναι εξομοιώνει το περιβάλλον μιας μικρής αερολέσχης. Οι πιλότοι της Olympic Aeroclub έχουν την δυνατότητα να πετάξουν από και προς οπουδήποτε επιθυμούν αρκεί να χρησιμοποιήσουν κάποιο από τα αεροσκάφη που έχει η εταιρία στον στόλο της. Μπορούν επίσης να εκτελέσουν πτήση υπό οποιουσδήποτε κανόνες επιθυμούν, από IFR μέχρι VFR (SVFR, DVFR) και όταν εκπαιδευτούν άπατο τμήμα εκπαίδευσης να μπορούν να πάνε στην Olympic Airways

4. Η Πρόταση που κατέθεσε ο Kyprianos Biris <Στην επιμελητεία για όσα αεροδρόμια υπάρχει add on scenery (σκηνικό) να έχουν κάποιο εικονίδιο που να αντιστοιχεί σε Freeware/Payware FSX/P3D/X-Plane.> είναι πολύ ωραία αν είναι δυνατό αν όχι θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε έναν χαρτί μέσω του goog le που θα έχουν πρόσβαση όλοι και θα μπορούν να προσθέτουν αεροδρόμια και τα σκηνικά τους .
p.x αναμένετε αν ολοκληρωθεί για P3D https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... koJ31LLFaM .

Τέλος

5. Μπορεί να είναι περιττό για τους περισσότερους άλλα χρήσιμο για κάποια μέλη που δεν έχουν το χρόνο ελεύθερο να δημιουργηθεί ένα στο φόρουμ ένα ολοκληρωμένο manual για εκπαίδευση , και παρουσίαση διάφορων αεροσκαφών ώστε στο μέλλων πιστεύω ότι κάθε πιλότος για να χρησιμοποιεί ένα αεροσκάφος θα πρέπει να έχει εκπαιδευτή σε αυτό και να έχει περάσει από εξετάσεις ικανότητας όπως και στην πραγματικότητα .


Συγνώμη εάν σας κούρασα με τα παραπάνω η μπορεί να είναι περιττά άλλα νομίζω μετά λίγα που γνωρίζω και έμαθα αυτά τα δυο περίπου χρόνια που ασχολούμαι με αυτό το χόμπι θα είχαν άξια για να αναμειχθεί η δουλειά όσον δουλεύουν για να ένα σε λειτουργιά αυτοί ομάδα.... και παράλληλα κάποτε να πλησιάσουμε την πραγματικότητα που σε κάποιους τομείς γίνεται όπως στο οικονομικό μοντέλο που είναι πρότυπο δουλειάς από αυτά που έχω ακούσει....

Αν πιστεύεται ότι μπορώ να βοηθήσω σε κάποιο κομμάτι την αναβάθμιση της εταιρία είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω σε ότι και αν θέλετε και γνωρίζω '

Σας ευχαριστώ.
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Πρόταση:

Στην επιμελητεία για όσα αεροδρόμια υπάρχει add on scenery (σκηνικό) να έχουν κάποιο εικονίδιο που να αντιστοιχεί σε Freeware/Payware FSX/P3D/X-Plane.
Μπορεί να γίνει απλά θα προσθέσει έξτρα δουλειά αφού θα χρειάζεται να υπάρχει βάση δεδομένων σκηνικών για όλους τους εξομοιωτές κι η οποία θα ενημερώνεται από κάποιον σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Πιο απλό είναι πιστεύω να προστεθεί στα Links ή στο forum κάποιo link για ιστοσελίδα που παρέχει τέτοιες πληροφορίες. Προσωπικά χρησιμοποιώ το http://www.flightsimmer.gr/index.php/el ... y-database των δικών μας παιδιών.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Ευάγγελε θα τα πάρω ένα ένα:
1 θα μπορούσε να συζητήσουμε με όλους τους πιλότους στο τμήμα της εκπαίδευσης και παράλληλα στα τμήματα των cargo να παρουσιάζονται ζωντανά η πτήσεις τους μέσω LIVE TV μέσω του youtube και να παρουσιάζονται ζωντανά στην ιστοσελίδα . πχ , , ολοκληρωμένη εμφάνιση στην απλούστερη μορφή του σαν http://www.vacc-austria.org/?page=content/pushtvlist
Δεν νομίζω ότι κάποιος θα κάτσει 1 ή και παραπάνω ώρες παρακολουθόντας πτήση άλλου πιλότου. Σαν ιδέα πάντως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από το training department για εκπαιδευτικούς λόγους.
2 . Για την Επιμελητεία πιστεύω ότι θα πρέπει αυτόματα η Επιμελητεία να επιλέγει πτήση για των καθένα προγραμματισμένη σύμφωνα με το πραγματικό πρόγραμμα που υλοποιούμε και παράλληλα να υπάρχει και η ευκαιρία πτήσεις τσάρτερ με κάποιο Όριο προγραμματισμένων και τσάρτερ σταδιακά
Οι περισσότεροι θέλουν να επιλέγουν την πτήση που θα πραγματοποιήσουν και δεν είναι καλή ιδέα να στερηθούν από αυτό το δικαίωμα. Σε κάθε περίπτωση τα μηνιαία assignments πραγματοποιούν αυτό ακριβώς που αναφέρεις ενώ εδώ κι αρκετό καιρό υπάρχει ειδικό φίλτρο στην επιλογή της πτήσης (Sort by - Rem. Flights) το οποίο έτσι και επιλεχθεί, εμφανίζει τις πτήσεις που απομένουν ανάλογα με την ώρα που πραγματοποιούνται. Δοκίμασέ το!
3. Πιστεύω ότι τα νέα μελή μας που εγγράφονται στην εταιρία μας να έχουν δυνατότητα να γράφονται μονό στο Aeroclub
που και ο λόγος ύπαρξης του είναι εξομοιώνει το περιβάλλον μιας μικρής αερολέσχης. Οι πιλότοι της Olympic Aeroclub έχουν την δυνατότητα να πετάξουν από και προς οπουδήποτε επιθυμούν αρκεί να χρησιμοποιήσουν κάποιο από τα αεροσκάφη που έχει η εταιρία στον στόλο της. Μπορούν επίσης να εκτελέσουν πτήση υπό οποιουσδήποτε κανόνες επιθυμούν, από IFR μέχρι VFR (SVFR, DVFR) και όταν εκπαιδευτούν άπατο τμήμα εκπαίδευσης να μπορούν να πάνε στην Olympic Airways
Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να υποχρεώνονται οι καινούριοι πιλότοι να πετάνε 30 ώρες με ελαφρά.
Η Πρόταση που κατέθεσε ο Kyprianos Biris <Στην επιμελητεία για όσα αεροδρόμια υπάρχει add on scenery (σκηνικό) να έχουν κάποιο εικονίδιο που να αντιστοιχεί σε Freeware/Payware FSX/P3D/X-Plane.> είναι πολύ ωραία αν είναι δυνατό αν όχι θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε έναν χαρτί μέσω του goog le που θα έχουν πρόσβαση όλοι και θα μπορούν να προσθέτουν αεροδρόμια και τα σκηνικά τους .
p.x αναμένετε αν ολοκληρωθεί για P3D https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... koJ31LLFaM .
Απαντήθηκε παραπάνω.
5. Μπορεί να είναι περιττό για τους περισσότερους άλλα χρήσιμο για κάποια μέλη που δεν έχουν το χρόνο ελεύθερο να δημιουργηθεί ένα στο φόρουμ ένα ολοκληρωμένο manual για εκπαίδευση , και παρουσίαση διάφορων αεροσκαφών ώστε στο μέλλων πιστεύω ότι κάθε πιλότος για να χρησιμοποιεί ένα αεροσκάφος θα πρέπει να έχει εκπαιδευτή σε αυτό και να έχει περάσει από εξετάσεις ικανότητας όπως και στην πραγματικότητα .
Κάτι τέτοιο θα απαιτούσε τεράστια προσπάθεια και ειλικρινά από την στιγμή που υπάρχουν πολλά βίντεο εκπαίδευσης στο youtube, νομίζω ότι είναι περιττό. Άλλωστε για τον ίδιο λόγο κάθε σοβαρή εταιρία δημιουργίας εξομοιωτή αεροσκαφών, προσφέρει μαζί και αναλυτικά εγχειρίδια χρήσης του αεροσκάφους.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
User avatar
OAL321 Marios Martinis
Newbie
Newbie
Posts: 48
Joined: Mon May 04, 2015 6:29 pm
Name: Marios Martinis
Callsign: OAL321

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL321 Marios Martinis »

Στο νέο feature "News" που είναι ΠΟΛΥΥΥΥ!!! ωραιο :P θα μπορούσε το όνομα του πιλότου "ΟΑL853 - Ν. Papandreou" να είναι clickable και να μας δείχνει τις πτήσεις του πιλότου στο ανάλογο division ,όπως υπάρχει και στο Roster -> Flights.
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Πολύ ωραίο όντος !
Αναφορικά με το όνομα θα συμφωνούσα μόνο αν τα Internet phishing spiders (ούτε ξέρω πως λέγονται) που σώζουν υλικό σε Google κλπ. ΔΕΝ έχουν πρόσβαση εκεί.
Αν έχουν πρόσβαση κάποιοι μπορεί να προτιμούν να μην καταγράφεται τέτοιο υλικό με το όνομά τους στο Internet με αυτόν τον τρόπο.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Προτάσεις / Suggestions

Post by OAL853 Nick Papandreou »

810309 wrote:Πολύ ωραίο όντος !
Αναφορικά με το όνομα θα συμφωνούσα μόνο αν τα Internet phishing spiders (ούτε ξέρω πως λέγονται) που σώζουν υλικό σε Google κλπ. ΔΕΝ έχουν πρόσβαση εκεί.
Αν έχουν πρόσβαση κάποιοι μπορεί να προτιμούν να μην καταγράφεται τέτοιο υλικό με το όνομά τους στο Internet με αυτόν τον τρόπο.
Κυπριανέ σε αυτό οφείλω να ομολογήσω πως δεν έχω τις γνώσεις για να σου δώσω υπεύθυνη απάντηση. Το σίγουρο είναι πως με μία αναζήτηση στο google με την λέξη OAL853 N. Papandreou δεν εμφανίζονται αποτελέσματα από το site της OAV όσον αφορά τις πτήσεις, εμφανίζονται όμως από το vataware, vatview κτλ. Οπότε μην το ψάχνεις, είμαστε ήδη φακελωμένοι!
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
Post Reply