ACARS Problem me 737-700 BBJ

Olympic Executive operations.
Post Reply
OAL137 Nick Gerontoukos
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:08 pm
Name: Nick Gerontoukos
Callsign: OAL137

ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL137 Nick Gerontoukos »

Μολις τελειωσα μια πτηση με το SX-BJC , LGAV-EIDL.

Εβαλα 10500 καυσιμο και εμφανιζει τωρα οτι δεν εχει καθολου fuel remaining ενω οι δεικτες μου εγραφαν 2400, δεν εχει block in time ενω ειχα βαλει τα parking brake, δεν εμφανιζει συνολικη ωρα πτησης (εχει block-out αλλα οχι block in) Την πτηση την εχει βαλει να εχει βγαλει revenue κανονικα. Απο το report αν κανει κανεις τις αφαιρεσεις απο το αρχικο fuel προκυπτει καλιστα το 2400 χοντρικα. End gross weight 0 κλπ κλπ. Εφαγα και ενα πεναλτυ οτι ηρθα νωριτερα 285 λεπτα ! Ειχα υπολογισει 0445 και εκανα περιπου 0435. Οποτε μπορειτε δειτε το με συμπαθεια :)
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Μπορεί να έχει να κάνει με τις αλλαγές στο BBJ που έγιναν αναφορικά με το άλλο thread γιατί μέχρι τώρα (σε όλες τις πτήσεις μου με το BBJ) δεν το είχε βγάλει. Ειδοποιώ τους ειδήμονες !
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Καησπέρα Νίκο,
Κατά πάσα πιθανότητα όλα αυτά που περιέγραψες έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι για κάποιον λόγο δεν σου έβγαλε block in time.

1. Έχεις ενεργοποιημένο το auto-end flight?
2. Αν έχεις ενεργοποιήσει το generate word report, μπορείς να μου στείλεις το αρχείο στο pilots@oav.gr? Θα το βρεις στο My Documents\OAV ACARS Reports
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL137 Nick Gerontoukos
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:08 pm
Name: Nick Gerontoukos
Callsign: OAL137

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL137 Nick Gerontoukos »

Καλησπερα

1. Ναι
2. Στο εστειλα μολις.
Image
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Νίκο, εφόσον έβαλες parking brakes, το πιθανότερο είναι ότι για κάποιο λόγο το ACARS δεν το αναγνώρισε, εξου και τα στοιχεία που πέρασε. Συμβαίνει μία στο τόσο, στις επόμενες πτήσεις λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.

Τώρα μην με ρωτήσεις πως έγινε αυτό, μόνο αν κάνει debugging ο Τάσος μπορούμε να βρούμε την αιτία.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL137 Nick Gerontoukos
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:08 pm
Name: Nick Gerontoukos
Callsign: OAL137

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL137 Nick Gerontoukos »

Οποτε να θεωρησω οτι δεν μπορει να γινει edit η πτηση ωστε και τα καυσιμα να μπουν σωστα στο αεροσκαφος (εννοω τα remaining) και το προστιμο να το γλιτωσω μιας και αργησα μονο 10 λεπτα και οχι 275 που λεει και επισης να μπουν και η ωρα των block on. Δε ξερω αν γινεται αλλα σε αυτες τις περιπτωσεις θα επρεπε να προβλεπεται καπως ενα manual pirep. Και ενταξει το προστιμο δε με νοιαζει οσο οι ωρες να ειναι σωστες οπως και τα remaining. Παντως το auto end το εβγαλα δε ξερω απλα θεωρω οτι κατι δε μου κολαγε καλα. Προτιμω να βαζω parking brake και να τελειωνω μονος μου τη πτηση παρα να το κανει αυτοματα. Αυτη τη στιγμη πεταω στη cargo χωρις το auto end ετσι για να δω τι θα γινει.
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Διόρθωσα τον χρόνο της πτήσης του PIREP 204499
Το καύσιμο FoB του SX-BJC δεν μπορεί να αλλάξει μέχρι την επόμενη φορά που θα πετάξει και θα το ενημερώσει το ACARS με το τι μπήκε, τι καταναλώθηκε και τι έμεινε.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL137 Nick Gerontoukos
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:08 pm
Name: Nick Gerontoukos
Callsign: OAL137

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL137 Nick Gerontoukos »

Καταρχην ευχαριστω για τις διορθωσεις καθως και για τη βοηθεια ολων. Απλα να γραψω μια παρατηρηση που ισως τυχον ξερετε ηδη εσεις. Την πτηση της επιστροφης την εκλεισα και την πεταξα (EIDL-LGAV) εχωντας αρχικα 34 επιβατες καθως ελεγε το report και 0 cargo. Για λογους ρεαλισμου αποφασισα στο cargo να βαλω μονος μου και αποσκευες για τον καθενα που τις υπολογισα προς 13 κιλα τον επιβατη αρα 34Χ13=432. Μολις τελειωσα τη πτηση παρατηρησα τα εξης: Για καποιο λογο αλλες φορες δεν με αφηνε να πατησω το end flight (εγραφε not responding) τωρα που ξαναεβαλα το auto end flight το end flight ηταν σβυσμενο. Εχτες σε πτηση LGTS-LPMA με cargo ειχα απενεργοποιημενο το auto end flight και αρνουνταν πεισματικα να κανει end flight manually παρ οτι ειχα parking brakes ημουν στο αεροδρομιο προορισμου κλπ κλπ. Το ξεπερναμε. Ενα δευτερο, στο report της σημερινης πτησης μου εμφανιζει 27 επιβατες και 991 cargo! Βεβαια αν τα βαλεις στο FMC το ιδιο ZFW βγαινει δηλαδη το 40800. Αρα με καποιο τροπο οντως διαβαζει αυτα που εχει φορτωμενο το αεροσκαφος απλα κανει αλλιως την κατανομη απο οτι φανταζομαι. Προσπαθησα τωρα να κανω παλι εικονικα μια κρατηση π.χ LGAV-EGAC και μου βγαζει 63 επιβατες αλλα παλι χωρις cargo! Go figure που λενε ! Αυτα και συγνωμη για τη ζαλαδα που ισως προκαλεσα !
Image
OAL137 Nick Gerontoukos
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:08 pm
Name: Nick Gerontoukos
Callsign: OAL137

Re: ACARS Problem me 737-700 BBJ

Post by OAL137 Nick Gerontoukos »

Ο δαιμων της Επιμελητειας ; ξαναχτυπησε. Προχτες εκανα την πτηση LGAV-EGAC με provisional 63 επιβατες και 0 cargo. Εβαλα το standard baggage weight που αντιστοιχει σε αυτους περιπου 813 κιλα cargo και εκτελεσα τη πτηση. Στο ACARS flight report γραφει 52 επιβατες και 1901 cargo ! Θα μου πεις τι χτυπιεσαι ρε φιλε και μασ πρηζεις ! Απαντω : Για το revenue της εταιριας αλλο ειναι 63 εισιτηρια και 813 cargo και αλλο 52 εισιτηρια και 1901 cargo. Εχω τη σοβαρη υποψια οτι το cargo σαν cargo μετραει λιγοτερο revenue απο οτι ενα κανονικο εισιτηριο.. Μαλιστα στο FMC ειχα βαλει ακριβως τα νουμερα 63 επιβατες και 813 cargo. Και εκανα ακριβως οτι ειπε ο Νικολας ο Παπανδρεου δηλαδη αφου ειχα φορτωσει τα παντα και ημουν ετοιμος τοτε ανοιξα το ACARS και εγραψε το σωστο 43653. Δεν θα ξαναγραψω αλλο για το θεμα. Θεωρω οτι ειναι καθαρα διαδικαστικο και καποια στιγμη θα βρεθει λυση. Απλα τα εβαλα εδω να υπαρχουν σαν μια καταγραφη και τιποτα παραπανω.
Image
Post Reply