Forum General F.A.Q. F.A.Q. (Ελληνική έκδοση)

F.A.Q. (Ελληνική έκδοση)

Απαντήσεις σε συχνές απορίες. / Frequently Asked Questions.
Post Sun May 11, 2014 10:42 pm
OAL853 Nick Papandreou User avatar
Administrator
Administrator

Posts: 533
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853
Συχνές ερωτήσεις

Γενικές

Είμαι νέος πιλότος, από που να ξεκινήσω?
Διάβασε καλά τα εγχειρίδια που έλαβες κατά την εγγραφή σου. Αναζήτησε βοήθεια στο forum και στο Teamspeak της εταιρίας μας.

Τι χρειάζομαι για να πραγματοποιήσω την πρώτη μου πτήση online?
Με την OAV το ACARS. Στο δίκτυο του IVAO το ivap, της VATSIM το fsinn (τρόπος εγκατάστασης εδώ) ή το vPilot.

Μπορώ να πετάω και στα δύο δίκτυα?
Φυσικά! Η OAV έχει επίσημη παρουσία και στα δύο. Φρόντισε όμως να ενημερώσεις τον λογαριασμό σου από το Pilots --> My account.

Είμαι νέος πιλότος με τον βαθμό του Second Officer (SO), αλλά δεν διαθέτω κάποιο Turboprop αεροσκάφος.
Το Dash8 Q400 της Majestic είναι κορυφαίος εξομοιωτής για καινούριους πιλότους και μη, και προτείνεται ανεπιφύλακτα. Για freeware δες εδώ. Εναλλακτικά μπορείς να γράψεις ώρες στην Aeroclub μέχρι να συμπληρώσεις τις 30.

Οι ώρες που γράφω στην Aeroclub μετράνε στο σύνολο για την επόμενη προαγωγή?
Φυσικά!

Ξέχασα τον κωδικό μου!
Χρησιμοποίησε το "Forgot your password?" κατά την είσοδο στην επιμελητεία.

Ξέχασα το Pilot ID μου!
Επικοινώνησε με τον pilots' manager στο [email protected].

Κάθε πότε γίνονται εκπαιδευτικά μαθήματα?
Συνήθως κάθε Δευτέρα στις 21:00, ξεκινάνε αρχές Οκτωβρίου και τελειώνουν γύρω στον Ιούνιο.

Είναι απαραίτητο να τα παρακολουθήσω?
Δεν επιβάλλεται αλλά προτείνεται ανεπιφύλακτα.

Ποιό είναι το ελάχιστο όριο των απαιτούμενων πτήσεων σε κάθε θυγατρική?
Αναφέρεται ξεκάθαρα για κάθε θυγατρική στο Operations Manual, αλλά γενικά υπάρχει μία ελαστικότητα.

Συμπλήρωσα τις ώρες που απαιτούνται για τον επόμενο βαθμό, αλλά δεν πήρα αυτόματα προαγωγή.
Αυτόματη προαγωγή δεν υπάρχει, πρέπει να ενημερώσεις τον pilots' manager στο [email protected].

Παρατήρησα ότι στα MTLs του IVAO δεν υπάρχουν όλα τα liveries της OAV. Γιατί συμβαίνει αυτό?
Δυστυχώς οι κανονισμοί του IVAO απαγορεύουν στις εικονικές εταιρίες που είναι βασισμένες σε πραγματικές, να χρησιμοποιούν liveries αεροσκαφών που δεν υπάρχουν/υπήρχαν στον στόλο της πραγματικής εταιρίας.

Ποιές είναι οι ενδεικτικές ταχύτητες σε μία προσσέγγιση?
Σε γενικές γραμμές τηρούνται οι παρακάτω ταχύτητες, αλλά εξαρτάται πάντα από τις οδηγίες του ελεγκτή.

Phase - Speed
[Initial descend] - [~290 kts]
[Initial approach below FL100] - [250 – 210 kts]
[Intermediate approach to 12nm touchdown] - [210 – 180 kts]
[12nm to 8nm touchdown] - [180 – 160 kts]
[8nm to 5nm touchdown] - [160 kts decreasing]
[After 5nm touchdown] - [VApp (approach speed)]

Οικονομικό Μοντέλο

Τι είναι το οικονομικό μοντέλο?
Είναι η οικονομική εξομοίωση των πτητικών διαδικασιών. Για κάθε πτήση εξομοιώνονται τα κόστη όπως καύσιμα, catering, συντήρηση, ο μισθός του πιλότου κ.α., και αφαιρούνται από τα έσοδα που προκύπτουν από τον αριθμό των επιβατών και του φορτίου. Από το τελικό αποτέλεσμα προκύπτει το κέρδος της εταιρίας. Γίνεται σε συνδυασμό με το οικονομικό μοντέλο που προσφέρει η FsAirlines.

Ποιές θυγατρικές εξομοιώνουν το οικονομικο μοντέλο?
Η Airlines, η Charter, η Cargo, η Executive και η Supersonic.

Μπορώ να είμαι μέλος σε παραπάνω από μία θυγατρική?
Φυσικά, εάν έχεις τον χρόνο να εκτελείς το ελάχιστο όριο των απαιτούμενων πτήσεων.

Πως μπορώ να μπω στο οικονομικό μοντέλο της εταιρίας?
Πρέπει να έχεις τον βαθμό του Captain (100+ ώρες, επιτυχία στο γραπτό τεστ) και να περάσεις το πρακτικό τεστ.

Παρατηρώ ότι πολλοί πιλότοι που βρίσκονται στο οικονομικό μοντέλο, δεν έχουν περάσει τα τεστ. Γιατί συμβαίνει αυτό? *30/6/14
Ο θεσμός των τεστ ξεκίνησε να εφαρμόζεται το 2012 για τους νέους πιλότους που εισέρχονται στο οικονομικό μοντέλο, οι παλαιότεροι που ήταν ήδη ενταγμένοι σε αυτό δεν έχουν την υποχρέωση της εξέτασης.

Μόλις εντάχθηκα στο οικονομικό μοντέλο και δεν ξέρω σε ποιά θυγατρική να γραφτώ!
Αυτόματα εντάσσεσαι στην Airlines, ο καθρέφτης της Airways με εξομοιώση του οικονομικού μοντέλου και χωρίς τα tours. Ενημερώσου για τις δραστηριότητες των υπολοίπων θυγατρικών από το Operations Manual.

Μόλις εντάχθηκα στο οικονομικό μοντέλο και χρειάζομαι βοήθεια με την FsAirlines.
Διάβασε το FsAirines Manual που θα βρεις στην επιμελητεία.


Πραγματοποίησα μία πτήση, αλλά το report στην επιμελητεία παρουσίασε ζημία για την εταιρία! *30/6/14
Προκειμένου να φανούν τα πραγματικά κέρδη από μία πτήση, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι η πτήση έγινε σωστά, πρέπει δηλαδή να γίνει το quality check από τον αρμόδιο manager. Μετά το πέρας του quality check, εμφανίζονται τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία.


Πως μπορώ να μάθω ποιά είναι τα HUBS της κάθε εταιρίας?
Από την σελίδα μας στο Δραστηριότητες --> Εταιρίες.


ACARS

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ACARS, τι να κάνω?
Διάβασε το manual καθώς και το installation guide.

Τα διάβασα, έκανα τις απαιτούμενες ενέργειες, παρ'ολα αυτά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Ανέφερε το πρόβλημα στο forum του ACARS, δίνοντας τις απαιτούμενες πληροφορίες που ζητούνται.

*Οι συχνές ερωτήσεις θα ενημερώνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα.
Pilots' Manager
[email protected]
Image

Post Tue Jul 01, 2014 12:04 am
OAL853 Nick Papandreou User avatar
Administrator
Administrator

Posts: 533
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853
Updated 30/6/14
Pilots' Manager
[email protected]
Image


Return to F.A.Q.

cron