Έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια, από την ημέρα που άκουσα για πρώτη φορά σε ντοκιμαντέρ της τότε κρατικής τηλεόρασης από τα χείλη πιλότου ενός Concorde, πως με το εν λόγω αεροσκάφος, είχε την δυνατότητα ο οποιοσδήποτε να δει τον Ήλιο να ανατέλλει από την Δύση. Οφείλω να ομολογήσω πως τόσο το νεαρό της ηλικίας όσο και η ελλιπέστατες γνώσεις μου επάνω στην αεροπορία και αεροδιαστημική, με οδήγησαν στο να θεωρήσω την εν λόγο δήλωση ως λάθος στην μεταγλώττιση.
Τα χρόνια πέρασαν, πολλά άλλαξαν. Η δήλωση αυτή όμως έμοιαζε σαν να με έχει ''στοιχειώσει''. Φθάνοντας εν τέλει στο σήμερα και μετά από 2 ανεπίσημες και 8 επίσημες προσπάθειες να καταφέρω να περάσω τον Ατλαντικό, με το εκπληκτικό add on της FSLabs. Μπορώ πλέον να ομολογήσω πως ΝΑΙ, είναι εφικτό να δεις τον Ήλιο να Ανατέλλει από την Δύση. Μπορείς εν κατακλείδι να γίνεις και εσύ ''κυνηγός του Ήλιου''.
Αρκεί φυσικά να έχεις την δυνατότητα νε πετάξεις με την πολυπλοκότερη αεριωθούμενη πτητική μηχανή. Το πολιτικό αεροσκάφος που πήγε τα όρια της πτήσης εκεί που λίγα αεροσκάφη, ακόμη και μαχητικά, έχουν καταφέρει. Το ένα και μοναδικό Concorde, το αεροσκάφος το οποίο ήταν καινοτόμο σε όλα όσα βλέπουμε στις μέρες μας στα αεροσκάφη της AIRBUS, αλλά και όχι μόνο. Ήταν μάλιστα και το project το οποίο έβαλε τα θεμέλια για την δημιουργία της. Για να αντιληφθεί κάποιος την δυσκολία του εγχειρήματος, θα αναφέρω πως η παντοδύναμη BOEING, στην κούρσα για την δημιουργία του πρώτου υπερηχητικού επιβατικού αεροσκάφους και έχοντας την βοήθεια της τότε Αμερικανικής κυβέρνησης, απέτυχε και εγκατέλειψε. Δεν θα πω πως έπραξε άσχημα, διότι έστρεψε τις προσπάθειες και τα κεφάλαιά της στην δημιουργία του JUMBO. Μετά από 27, σχεδόν αψεγάδιαστα χρόνια, το Concorde σταμάτησε να πετά στους πραγματικούς ουρανούς.
Αρκετά με την ιστορία, το Concorde είναι ακόμη ζωντανό. Στο Supersonic Fleet, υπάρχουν είδη 2 Concorde. Στο παρόν post θα μοιραστώ μαζί σας, το δυνατόν περιεκτικότερα, τις σημαντικότερες φάσεις της πτήσης του και θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω στον δικό του, μαγικό κόσμο.
Τα στάδια από τα οποία περνάει είναι:
1) TAKEOFF:
-Visor DOWN, Nose 5deg.
-CG : 53,5%
-REHEAT ON (περίπου 60sec)
- V1:158, Vr:193, V2:217
2) CLIMB:
-Visor UP, Nose UP.
-CG: 53,5%
-REHEAT OFF
-IAS 250 μέχρι το FL100
3) MACH:0,70
-CG:55% (Fuel transfer Aft.)
4) TRANSONIC FLIGHT-Start (Mach:0,80)
-CG:59% (Fuel transfer Aft.)
-REHEAT ON
5) TRANSONIC FLIGHT-End (Mach:1,70)
-CG:59%
-REHEAT OFF
6) MAX CLIMB to FL600
7) DESCENT
-350IAS
-v/s:-1500ft/min (300nm before destination)
-CG:53,5% (Fuel transfer Fwd.)
APP and LAND
-Nose and Visor Full DOWN
-Vapp:180IAS, Vref:160IAS
Μπείτε και εσείς στο SUPERSONIC CLUB.
Concorde the Sun chaser
-
- Global Moderator
- Posts: 84
- Joined: Mon Aug 23, 2010 3:16 pm
- Name: Vasilis Gkartzonikas
- Callsign: OAL893
Concorde the Sun chaser
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
-
- Full Member
- Posts: 141
- Joined: Sat Aug 07, 2010 9:06 am
- Name: Socratis Vassilas
- Callsign: OAL928
Re: Concorde the Sun chaser
Πραγματικά είναι κορυφαίο...
-
- Newbie
- Posts: 10
- Joined: Sat Aug 07, 2010 9:04 am
- Name: Grigoris Sklavounos
- Callsign: OAL806
Re: Concorde the Sun chaser
Πραγματικά ενα από τα πιο όμορφα πτητικά μοντέλα που έχω δει είναι το Κονκόρντ... Δυστυχώς που κόπηκε η λειτουργία του , αλλά ευτυχώς και συγχαρητήρια που την αναβιώνεις εσύ φίλε Βασίλη.!!!