FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Olympic Supersonic operations.
Post Reply
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Post by OAL109 Mike Ionas »

Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αν βρεις λύση και για το VC θα είναι ακόμη πιο δελεαστικό!

Τελικά το Wx radar χρησιμεύει στο FS ή είναι απλά διακοσμητικό;
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Στη πραγματικότητα τα ανοδικά & καθοδικά ρεύματα (η απότομη αλλαγή τους με την ακρίβεια) και/ή το χαλάζι στον πυρήνα μιας καταιγίδας (CBs) μπορούν ακόμη και να διαλύσουν αεροσκάφος εν πτήση ή έστω αρκετά κρίσιμα μέρη του. Σε TCUs απλά γλυτώνεις πολύ έντονες αναταράξεις για τους επιβάτες. Το radar σε γλυτώνει από embedded CBs μέσα σε άλλες πιο ήπιες αναπτύξεις όταν δεν μπορείς να τις δεις με το μάτι. Εκεί βέβαια για να γίνει σωστή διάγνωση θέλει και stormscope data (παθητικό που βλέπει μόνο ηλεκτροστατική φόρτιση ατμόσφαιρας) το οποίο λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα από τη λογική του dopler radar που βλέπει σταγονίδια νερού (και πιθανό έντονο πρώτο στρώμα μπορεί να κρύψει σαν "τείχος" το από πίσω).

Αν διαβάσετε το user's manual του CaptainSim Wx Radar αυτό που περιγράφω είναι η αναφορά στα φαινόμενα παγίδα "Box Canyon" και "Blind Alley" που αναφέρει στη σελ. 15.

Στο FS αυτό δεν εξομοιώνεται. Μόνο οι αναταράξεις εξομοιώνονται και αυτό πάλι είναι θέμα ρυθμίσεων (FS, FSUIPC, Wx program).

Εγώ το εξομοιώνω με την έννοια ότι τα κόκκινα cells όσο μπορώ τα αποφεύγω και κανονικά για αναταράξεις πρέπει να τα περνάς 20 μίλια abeam.

Δεν έχω ακόμη καταφέρω να αναγνωρίσω οπτικά αν αυτό που δείχνει το radar είναι και η/οι ανάπτυξη(εις) που βλέπω στο external view γιατί αυτό επηρεάζεται και από τις ρυθμίσεις γραφικών για καιρό του FSX. Ταιριάζουν αρκετά πολλές φορές αλλά όχι πάντα.

Ο απώτερος σκοπός είναι αυτό που βλέπεις στην οθόνη και στρίβεις για να αποφύγεις να είναι και αυτό που βλέπεις απ' έξω.

Σίγουρα δείχνει τη σωστή πυκνότητα και είδος αναπτύξεων. Το αν δείχνει μια συγκεκριμένη ανάπτυξη εκεί ακριβώς που είναι και στο FS θα το βρω εν καιρώ μιας και κάνω δοκιμές αλλά δεν πετώ κάθε φορά όπου έχει καταιγίδες :D
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Post by OAL109 Mike Ionas »

Thanks!

Πάλι σε έξοδα με βλέπω..
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Αξίζει τα 10 του Ευρώπουλα απλά μου τo δίνει αυτό τι περί νυχτερινού φωτισμού που αναφέρω στο forum.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
Post Reply