FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod
Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Αν βρεις λύση και για το VC θα είναι ακόμη πιο δελεαστικό!
Τελικά το Wx radar χρησιμεύει στο FS ή είναι απλά διακοσμητικό;
Τελικά το Wx radar χρησιμεύει στο FS ή είναι απλά διακοσμητικό;
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod
Στη πραγματικότητα τα ανοδικά & καθοδικά ρεύματα (η απότομη αλλαγή τους με την ακρίβεια) και/ή το χαλάζι στον πυρήνα μιας καταιγίδας (CBs) μπορούν ακόμη και να διαλύσουν αεροσκάφος εν πτήση ή έστω αρκετά κρίσιμα μέρη του. Σε TCUs απλά γλυτώνεις πολύ έντονες αναταράξεις για τους επιβάτες. Το radar σε γλυτώνει από embedded CBs μέσα σε άλλες πιο ήπιες αναπτύξεις όταν δεν μπορείς να τις δεις με το μάτι. Εκεί βέβαια για να γίνει σωστή διάγνωση θέλει και stormscope data (παθητικό που βλέπει μόνο ηλεκτροστατική φόρτιση ατμόσφαιρας) το οποίο λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα από τη λογική του dopler radar που βλέπει σταγονίδια νερού (και πιθανό έντονο πρώτο στρώμα μπορεί να κρύψει σαν "τείχος" το από πίσω).
Αν διαβάσετε το user's manual του CaptainSim Wx Radar αυτό που περιγράφω είναι η αναφορά στα φαινόμενα παγίδα "Box Canyon" και "Blind Alley" που αναφέρει στη σελ. 15.
Στο FS αυτό δεν εξομοιώνεται. Μόνο οι αναταράξεις εξομοιώνονται και αυτό πάλι είναι θέμα ρυθμίσεων (FS, FSUIPC, Wx program).
Εγώ το εξομοιώνω με την έννοια ότι τα κόκκινα cells όσο μπορώ τα αποφεύγω και κανονικά για αναταράξεις πρέπει να τα περνάς 20 μίλια abeam.
Δεν έχω ακόμη καταφέρω να αναγνωρίσω οπτικά αν αυτό που δείχνει το radar είναι και η/οι ανάπτυξη(εις) που βλέπω στο external view γιατί αυτό επηρεάζεται και από τις ρυθμίσεις γραφικών για καιρό του FSX. Ταιριάζουν αρκετά πολλές φορές αλλά όχι πάντα.
Ο απώτερος σκοπός είναι αυτό που βλέπεις στην οθόνη και στρίβεις για να αποφύγεις να είναι και αυτό που βλέπεις απ' έξω.
Σίγουρα δείχνει τη σωστή πυκνότητα και είδος αναπτύξεων. Το αν δείχνει μια συγκεκριμένη ανάπτυξη εκεί ακριβώς που είναι και στο FS θα το βρω εν καιρώ μιας και κάνω δοκιμές αλλά δεν πετώ κάθε φορά όπου έχει καταιγίδες
Αν διαβάσετε το user's manual του CaptainSim Wx Radar αυτό που περιγράφω είναι η αναφορά στα φαινόμενα παγίδα "Box Canyon" και "Blind Alley" που αναφέρει στη σελ. 15.
Στο FS αυτό δεν εξομοιώνεται. Μόνο οι αναταράξεις εξομοιώνονται και αυτό πάλι είναι θέμα ρυθμίσεων (FS, FSUIPC, Wx program).
Εγώ το εξομοιώνω με την έννοια ότι τα κόκκινα cells όσο μπορώ τα αποφεύγω και κανονικά για αναταράξεις πρέπει να τα περνάς 20 μίλια abeam.
Δεν έχω ακόμη καταφέρω να αναγνωρίσω οπτικά αν αυτό που δείχνει το radar είναι και η/οι ανάπτυξη(εις) που βλέπω στο external view γιατί αυτό επηρεάζεται και από τις ρυθμίσεις γραφικών για καιρό του FSX. Ταιριάζουν αρκετά πολλές φορές αλλά όχι πάντα.
Ο απώτερος σκοπός είναι αυτό που βλέπεις στην οθόνη και στρίβεις για να αποφύγεις να είναι και αυτό που βλέπεις απ' έξω.
Σίγουρα δείχνει τη σωστή πυκνότητα και είδος αναπτύξεων. Το αν δείχνει μια συγκεκριμένη ανάπτυξη εκεί ακριβώς που είναι και στο FS θα το βρω εν καιρώ μιας και κάνω δοκιμές αλλά δεν πετώ κάθε φορά όπου έχει καταιγίδες
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: FSX FSLabs CONC - Captainsim Weather Radar Mod
Αξίζει τα 10 του Ευρώπουλα απλά μου τo δίνει αυτό τι περί νυχτερινού φωτισμού που αναφέρω στο forum.
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070