Πριν καν πετάξω το SSTSim Concorde στο FS2004 με FSPassengers ψάχνω λίγο το θέμα μη βρεθώ προ εκπλήξεων.
Βρήκα αυτό για tailstrikes penalty :
http://www.sstsim.com/forums/index.php?showtopic=1771
FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
-
- Global Moderator
- Posts: 84
- Joined: Mon Aug 23, 2010 3:16 pm
- Name: Vasilis Gkartzonikas
- Callsign: OAL893
Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
Πολύ ενδιαφέρον, εγώ με την σειρά μου πετάω FSX άρα και FSLabs. Το αποτέλεσμα είναι πως δεν παντρεύει με τίποτα με το FSPass και είμαι αναγκασμένος να εγκρίνω manual τα Pireps.
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
-
- Global Moderator
- Posts: 84
- Joined: Mon Aug 23, 2010 3:16 pm
- Name: Vasilis Gkartzonikas
- Callsign: OAL893
Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
Μόλις το '' αγόρασα '' στο FSpass, άρχισε να χοροπηδάει σαν κατσίκι. Το αποτέλεσμα ήταν να σπαταλήσω πάρα πολύ χρόνο για να το συνεφέρω και όπως καταλαβαίνεις να μην ξανανοίξω το FSPass.
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
Κατόπιν του αρχικού post και αρκετού ψαξίματος σε ρυθμίσεις έκανα αρκετές δοκιμές με το SSTSim Concorde με FSPassengers και κατέληξα στα ακόλουθα tweaks για να συνεργάζεται ικανοποιητικά με FSPassengers.
Στα 350 kts IAS σου σπάνε τα (ανύπαρκτα) flaps ότι και να κάνεις με αποτέλεσμα penalty.
Λύση: ...FS9\FsPassengers\config\ -->> more_option.cfg
Αλλαγή DisableFlapSpeedLimit =1
FYI από παλαιότερα έχω και
DisablePayloadDialogWeightModif =1
DisableForceCrashDetection =1
DisableForceCollideDetection =1
Επόμενο πρόβλημα το pitch angle σε απογείωση προσγείωση.
Σε pitch πάνω από 11* στο επίπεδο του διαδρόμου κάνει tail strike με αποτέλεσμα penalty.
Λύσεις
Α)
Απογείωση 10* pitch στο rotate και αφού πάρει λίγα πόδια ύψος (απογειώνεται κανονικά με 10*) το αεροσκάφος - όχι ο ρηναίος τροχός! - πάμε σε προβλεπόμενο 13* pitch.
Προσγείωση με 10* pitch χωρίς pull up για flare, είναι εφικτό χωρίς πρόβλημα αρκεί να έρχεσαι με τη σωστή ταχύτητα για το βάρος σου.
Β)
Άλλο προφίλ άλλης εταιρίας και πιλότου μόνο για πτήσεις με το Concorde (εγώ την ονόμασα Concorde!) και ανέβασμα κανονικά του PIREP στην OAV με το νούμερο του όπως και από την κανονική εταιρία OAV του FSPax. Έτσι η "Concorde" και ο εκεί πιλότος τρώει τα όποια penalty (αν βρεθεί στο έδαφος με πάνω από 11* pitch) και η OAV στο FSPassengers παραμένει ανεπηρέαστη για πτήσεις με τα άλλα αεροσκάφη.
FSPassengers Seatbelts switch/light στο Panel :
D:\Flight\FS9\Aircraft\BAe-Concorde\panel... (όποιο χρησιμοποιείται)
Edit: panel.cfg
Στο [Window01] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge80=FsPassengers2004!cabinsign, 324,307,12,11
Στο [Window09] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge16=FsPassengers2004!cabinsign, 374,153,25,23
Στα 350 kts IAS σου σπάνε τα (ανύπαρκτα) flaps ότι και να κάνεις με αποτέλεσμα penalty.
Λύση: ...FS9\FsPassengers\config\ -->> more_option.cfg
Αλλαγή DisableFlapSpeedLimit =1
FYI από παλαιότερα έχω και
DisablePayloadDialogWeightModif =1
DisableForceCrashDetection =1
DisableForceCollideDetection =1
Επόμενο πρόβλημα το pitch angle σε απογείωση προσγείωση.
Σε pitch πάνω από 11* στο επίπεδο του διαδρόμου κάνει tail strike με αποτέλεσμα penalty.
Λύσεις
Α)
Απογείωση 10* pitch στο rotate και αφού πάρει λίγα πόδια ύψος (απογειώνεται κανονικά με 10*) το αεροσκάφος - όχι ο ρηναίος τροχός! - πάμε σε προβλεπόμενο 13* pitch.
Προσγείωση με 10* pitch χωρίς pull up για flare, είναι εφικτό χωρίς πρόβλημα αρκεί να έρχεσαι με τη σωστή ταχύτητα για το βάρος σου.
Β)
Άλλο προφίλ άλλης εταιρίας και πιλότου μόνο για πτήσεις με το Concorde (εγώ την ονόμασα Concorde!) και ανέβασμα κανονικά του PIREP στην OAV με το νούμερο του όπως και από την κανονική εταιρία OAV του FSPax. Έτσι η "Concorde" και ο εκεί πιλότος τρώει τα όποια penalty (αν βρεθεί στο έδαφος με πάνω από 11* pitch) και η OAV στο FSPassengers παραμένει ανεπηρέαστη για πτήσεις με τα άλλα αεροσκάφη.
FSPassengers Seatbelts switch/light στο Panel :
D:\Flight\FS9\Aircraft\BAe-Concorde\panel... (όποιο χρησιμοποιείται)
Edit: panel.cfg
Στο [Window01] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge80=FsPassengers2004!cabinsign, 324,307,12,11
Στο [Window09] κάτω κάτω προσθέτουμε :
gauge16=FsPassengers2004!cabinsign, 374,153,25,23
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: FSPassengers & FS2004 SSTSim Concorde
Βασίλη1013620 wrote:Μόλις το '' αγόρασα '' στο FSpass, άρχισε να χοροπηδάει σαν κατσίκι. Το αποτέλεσμα ήταν να σπαταλήσω πάρα πολύ χρόνο για να το συνεφέρω και όπως καταλαβαίνεις να μην ξανανοίξω το FSPass.
Λύση: ...\FsPassengers\config\ -->> more_option.cfg
DisablePayloadDialogWeightModif =1
Το έχεις έτσι ;
Λογικά θα σου το διορθώσει και δε θα ασχολείται ούτε θα επηρεάζει καθόλου το FSPax τη φόρτωση του α/φους.
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070