1st Aerorally Aegean sea
Posted: Mon Feb 06, 2023 10:10 pm
Αγαπητοί πιλότοι της OAV
Αυτήν την Τετάρτη ξεκινάει μια νέα σελίδα στην OAV με την δημιουργία του Πρώτου Virtual Αεροράλλυ Αιγαίου.
Μια virual αναβίωση του αγώνα που έγινε το 1991 με διοργανωτή την Αερολέσχη Θεσσαλονίκης, χορηγό την πολεμική Αεροπορία, με πρόεδρο τον κ. Νικολιδάκη Γιώργο, ένα δραστήριο άνθρωπο και λάτρη της Αεροπορίας.
Αφιερωμένο σε αυτόν τον άνθρωπο ξεκινάμε για τον Virtual Αγώνα
Κανονισμοί:
1.Ο αγώνας αποτελείτε από σκέλη, σε μια προκαθορισμένη πορεία μεταξύ δύο αεροδρομίων ,που θα δίνεται στους αγωνιζόμενους πριν την εκκίνηση στο taxi ώστε να μπορούν να ελέγξουν την διαδρομή.
2.Ο αγώνας ξεκινάει από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης LGTS
3.Στις TMA του κάθε αεροδρομίου θα πρέπει να τηρούνται οι VFR χάρτες με τα επιτρεπόμενα ύψη.
4.Ο χρόνος μετράει από το σημείο απογείωσης με το clear for take off ,εκκίνηση θα δίνεται ανά 2 λεπτά (όταν έχει πολλούς πιλότος έτοιμους για αναχώρηση) η όταν δηλώσει έτοιμος ο πιλότος
5.Κάθε αεροσκάφος θα πρέπει να πετάει με ταχύτητα 110 kts .Όλα τα σκέλη θα βαθμολογούνται με αυτήν την ταχύτητα.(Συνιστάτε χρήση αεροσκάφους με ταχύτητες 130kts έως 180kts)
6.Η πορεία του αγώνα είναι κοινή για όλα τα αεροπλάνα, αλλά θα πρέπει να περνούν πάνω από σημεία που θα σας δοθούν με φωτογραφίες (MSFS2020) μία ώρα πριν την εκκίνηση όπως αναφέραμε. Σε περίπτωση αλλού εξομοιωτή τα σημεία έτσι και αλλιώς θα ελέγχονται με τις συντεταγμένες τους και την σωστη πορεία τους.
7,Η χρονομέτρηση έλεγχοι πορείας κλπ ,θα γίνει μέσω VATSIM και ACARS
8.Στην προσγείωση θα μετράει στην βαθμολογία και το V/S της προσγείωσης
9.Ο πιλότος που θα είναι ποιο κοντά στην διαδρομή και στον χρόνο που έχει καθοριστεί με βάση την ταχύτητα των 110kts είναι και αυτός με τους μικρότερους βαθμούς ποινής.
10.Για το V/S ισχύει =
251ft/min< =300 βαθμοί ποινής
181 ft/min εως 250ft/min =100 βαθμοί ποινής
111 ft/min εως 180ft/min =50 βαθμοί ποινής
90 ft/min εως 110 ft/min= 0 βαθμοί ποινής
21 ft/min εως 89ft/min =50 βαθμοί ποινής
0 ft/min εως 20ft/min =100 βαθμοί ποινής
11.Απαγορεύονται κυκλικές πορείες, πορείες ανω των 35 μοιρών από την προκαθορισμένη επίσημη πορεία.
12.Ο χρόνος κάθε σκέλους λήγει με το που θα περάσει το αεροπλάνο από το τελευταίο σημείο κάθε σκέλους.
13.Στο τέλος κάθε σκέλους θα έχει νικητή ημέρας και στο σύνολο του αγών θα ανακοινωθεί και ο μεγάλος νικητής.
14.Τα μετάλλια και τα δώρα θα δοθούν μετά το τέλος του αγώνα.
15.Οι αγωνοδίκες είναι αλάνθαστοι
16.Σε περίπτωση αμφιβολιών , ενστάσεων και μη αποδεκτών αποτελεσμάτων δείτε παράγραφο 15.
Ευχόμαστε σε όλους
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!
OAV pilots κάντε τον εξωτερικό έλεγχο στο αεροσκάφος, καύσιμα και φύγαμε!!!!!!!
Πρώτο σκέλος LGTS – LGLM/ (DATE=08/02/23)
Όλοι στο Discord 21:15 local
ARE YOU READY FOR AIR RACE CAPTAINS??
Αυτήν την Τετάρτη ξεκινάει μια νέα σελίδα στην OAV με την δημιουργία του Πρώτου Virtual Αεροράλλυ Αιγαίου.
Μια virual αναβίωση του αγώνα που έγινε το 1991 με διοργανωτή την Αερολέσχη Θεσσαλονίκης, χορηγό την πολεμική Αεροπορία, με πρόεδρο τον κ. Νικολιδάκη Γιώργο, ένα δραστήριο άνθρωπο και λάτρη της Αεροπορίας.
Αφιερωμένο σε αυτόν τον άνθρωπο ξεκινάμε για τον Virtual Αγώνα
Κανονισμοί:
1.Ο αγώνας αποτελείτε από σκέλη, σε μια προκαθορισμένη πορεία μεταξύ δύο αεροδρομίων ,που θα δίνεται στους αγωνιζόμενους πριν την εκκίνηση στο taxi ώστε να μπορούν να ελέγξουν την διαδρομή.
2.Ο αγώνας ξεκινάει από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης LGTS
3.Στις TMA του κάθε αεροδρομίου θα πρέπει να τηρούνται οι VFR χάρτες με τα επιτρεπόμενα ύψη.
4.Ο χρόνος μετράει από το σημείο απογείωσης με το clear for take off ,εκκίνηση θα δίνεται ανά 2 λεπτά (όταν έχει πολλούς πιλότος έτοιμους για αναχώρηση) η όταν δηλώσει έτοιμος ο πιλότος
5.Κάθε αεροσκάφος θα πρέπει να πετάει με ταχύτητα 110 kts .Όλα τα σκέλη θα βαθμολογούνται με αυτήν την ταχύτητα.(Συνιστάτε χρήση αεροσκάφους με ταχύτητες 130kts έως 180kts)
6.Η πορεία του αγώνα είναι κοινή για όλα τα αεροπλάνα, αλλά θα πρέπει να περνούν πάνω από σημεία που θα σας δοθούν με φωτογραφίες (MSFS2020) μία ώρα πριν την εκκίνηση όπως αναφέραμε. Σε περίπτωση αλλού εξομοιωτή τα σημεία έτσι και αλλιώς θα ελέγχονται με τις συντεταγμένες τους και την σωστη πορεία τους.
7,Η χρονομέτρηση έλεγχοι πορείας κλπ ,θα γίνει μέσω VATSIM και ACARS
8.Στην προσγείωση θα μετράει στην βαθμολογία και το V/S της προσγείωσης
9.Ο πιλότος που θα είναι ποιο κοντά στην διαδρομή και στον χρόνο που έχει καθοριστεί με βάση την ταχύτητα των 110kts είναι και αυτός με τους μικρότερους βαθμούς ποινής.
10.Για το V/S ισχύει =
251ft/min< =300 βαθμοί ποινής
181 ft/min εως 250ft/min =100 βαθμοί ποινής
111 ft/min εως 180ft/min =50 βαθμοί ποινής
90 ft/min εως 110 ft/min= 0 βαθμοί ποινής
21 ft/min εως 89ft/min =50 βαθμοί ποινής
0 ft/min εως 20ft/min =100 βαθμοί ποινής
11.Απαγορεύονται κυκλικές πορείες, πορείες ανω των 35 μοιρών από την προκαθορισμένη επίσημη πορεία.
12.Ο χρόνος κάθε σκέλους λήγει με το που θα περάσει το αεροπλάνο από το τελευταίο σημείο κάθε σκέλους.
13.Στο τέλος κάθε σκέλους θα έχει νικητή ημέρας και στο σύνολο του αγών θα ανακοινωθεί και ο μεγάλος νικητής.
14.Τα μετάλλια και τα δώρα θα δοθούν μετά το τέλος του αγώνα.
15.Οι αγωνοδίκες είναι αλάνθαστοι
16.Σε περίπτωση αμφιβολιών , ενστάσεων και μη αποδεκτών αποτελεσμάτων δείτε παράγραφο 15.
Ευχόμαστε σε όλους
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!
OAV pilots κάντε τον εξωτερικό έλεγχο στο αεροσκάφος, καύσιμα και φύγαμε!!!!!!!
Πρώτο σκέλος LGTS – LGLM/ (DATE=08/02/23)
Όλοι στο Discord 21:15 local
ARE YOU READY FOR AIR RACE CAPTAINS??