Pilots activity checking procedure
Posted: Thu Oct 27, 2016 2:38 pm
Αυτοματοποιήθηκε πλήρως η διαδικασία ελέγχου των πιλότων όσον αφορά την πραγματοποίηση πτήσεων σύμφωνα με τους κανονισμούς του Operations Manual της εταιρίας. Συγκεκριμένα:
Νέοι πιλότοι που δεν έχουν πραγματοποιήσει πτήση μετά το πέρας του ενός μηνός, γίνονται ανενεργοί.
Ενεργοί πιλότοι που δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία πτήση για μεγάλο διάστημα σε καμία θυγατρική, γίνονται ανενεργοί.
Ανενεργοί πιλότοι αποσύρονται αυτομάτως από την εταιρία μετά από 6 μήνες και χάνουν το callsign τους.
Ανενεργοί πιλότοι μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους τον λογαριασμό κατά την σύνδεσή τους στην επιμελητεία έως και 3 φορές. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει περιθώριο 7 ημερών για την πραγματοποίηση πτήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση ο λογαριασμός γίνεται και πάλι ανενεργός. Μετά τις 3 φορές "αποτυχημένες" ενεργοποιήσεις ο λογαριασμός αποσύρεται. Αν πραγματοποιηθεί πτήση, επανακτάται το δικαίωμα για 3 ενεργοποιήσεις.
Για τα τιμόμενα μέλη, δεν ισχύουν τα παραπάνω.
Τονίζεται πως η συγκεκριμένη διαδικασία ελέγχου είναι πλέον αυτόματη!
Αναλυτικότερα στο Operations Manual v1.24 που θα εκδοθεί σύντομα.
****************************************************************
The pilots activity checking procedure has been fully automated according to the company's Operations Manual. Specifically:
New pilots who haven't made a flight and submitted a Pirep after a month of their registration, become inactive.
Active pilots who haven't made a flight and submitted a Pirep for a long time in any of the divisions, become inactive.
Inactive pilots are retired from the company and lose their callsign.
Inactive pilots can reactivate their account manually in the login procedure up to 3 times. In that case there's a 7 days margin to make a flight and submit a pirep. If no flight is made, the account becomes inactive again. After 3 unsuccessful manually reactivations, the account becomes retired.
The above doesn't apply to honored members.
For more details check the Operations Manual v 1.24 (will be released shortly)
Νέοι πιλότοι που δεν έχουν πραγματοποιήσει πτήση μετά το πέρας του ενός μηνός, γίνονται ανενεργοί.
Ενεργοί πιλότοι που δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία πτήση για μεγάλο διάστημα σε καμία θυγατρική, γίνονται ανενεργοί.
Ανενεργοί πιλότοι αποσύρονται αυτομάτως από την εταιρία μετά από 6 μήνες και χάνουν το callsign τους.
Ανενεργοί πιλότοι μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους τον λογαριασμό κατά την σύνδεσή τους στην επιμελητεία έως και 3 φορές. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει περιθώριο 7 ημερών για την πραγματοποίηση πτήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση ο λογαριασμός γίνεται και πάλι ανενεργός. Μετά τις 3 φορές "αποτυχημένες" ενεργοποιήσεις ο λογαριασμός αποσύρεται. Αν πραγματοποιηθεί πτήση, επανακτάται το δικαίωμα για 3 ενεργοποιήσεις.
Για τα τιμόμενα μέλη, δεν ισχύουν τα παραπάνω.
Τονίζεται πως η συγκεκριμένη διαδικασία ελέγχου είναι πλέον αυτόματη!
Αναλυτικότερα στο Operations Manual v1.24 που θα εκδοθεί σύντομα.
****************************************************************
The pilots activity checking procedure has been fully automated according to the company's Operations Manual. Specifically:
New pilots who haven't made a flight and submitted a Pirep after a month of their registration, become inactive.
Active pilots who haven't made a flight and submitted a Pirep for a long time in any of the divisions, become inactive.
Inactive pilots are retired from the company and lose their callsign.
Inactive pilots can reactivate their account manually in the login procedure up to 3 times. In that case there's a 7 days margin to make a flight and submit a pirep. If no flight is made, the account becomes inactive again. After 3 unsuccessful manually reactivations, the account becomes retired.
The above doesn't apply to honored members.
For more details check the Operations Manual v 1.24 (will be released shortly)