FLEX/DEARATED TAKEOFF TOPCAT

Συζητησεις για utilities σχετικά με το FS. / About FS utilities.
Post Reply
OAL809 Mihalis Velegrakis
Full Member
Full Member
Posts: 145
Joined: Sat Aug 21, 2010 7:42 am
Name: Mihalis Velegrakis
Callsign: OAL809

FLEX/DEARATED TAKEOFF TOPCAT

Post by OAL809 Mihalis Velegrakis »

Kαλησπερα σε ολους.
Θα ηθελα οποιος πεταει συγκεκριμενα το 767 και χρησιμοποιει το προγραμμα υπολογισμου TOPCAT τι διαφορα υπαρχει αναμεσα στο κουτακι που αναφερει
Flex Take off
και στο απο κατω
D-TO (derated take off)
επισης ποιο απο τα δυο να εχω τσεκαρισμενο??

Απο οτι ηξερα γενικα ολα τα boeing εχουν ρυθμιση για D-TO ενω τα airubs συνηθιζονται στην ρυθμιση Flex Takeoff\\\\

Ευχαριστω..!!
Mihalis Velegrakis/OAL809
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: FLEX/DEARATED TAKEOFF TOPCAT

Post by OAL109 Mike Ionas »

Υποψιάζομαι πως το FLEX αφορά το assumed temp που επιλέγεις για την απογείωση, ενώ επιλέγοντας D-TO προστίθενται τα TO, TO1 και ΤΟ2 που έχουν να κάνουν με την μειωμένη απόδοση των κινητήρων καθ\\\' όλη την άνοδο μέχρι ένα ύψος.

Όταν μόνο το FLEX είναι επιλεγμένο έχεις μόνο TO σαν επιλογή, ενώ με το D-TO επιλεγμένο έχεις TO, TO1 και ΤΟ2.

Έχω πολύ καιρό να πετάξω το Β767 αλλά αν δεν απατώμαι στο FMC όταν επιλέγεις την assumed temp έχεις από κάτω άλλες τρεις επιλογές για ΤΟ, ΤΟ1 και ΤΟ2 που αοφρούν το climb profile..

Μ.
Image
OAL345 Panos Zilemenos
Newbie
Newbie
Posts: 17
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:52 am
Name: Panos Zilemenos
Callsign: OAL345

Re: FLEX/DEARATED TAKEOFF TOPCAT

Post by OAL345 Panos Zilemenos »

δεν εχω το TOPCAT σου παραθετω ομως τη αναφερει η LVD για το
TO Thrust.:


10,000 feet) use a value of 54° C. For shorter runways, use a value between current airport temperature and 54° C. The lower the temperature, the lower the de-rated thrust.>>


>δεν δεχεται θερμοκρασια κατω απο 19

ελπιζω να βοηθεισα
Image
Image
Post Reply