Επικοινωνία δύο υπολογιστών σε δίκτυο μέσω SimConnect
Posted: Fri Jun 29, 2012 12:10 pm
Το παρόν υποθέτει πως ο χρήστης έχει βασική γνώση δικτύων και είναι σε θέση να δώσει στατική IP στον υπολογιστή που θα τρέχει το FS (server).
Είναι βασικό να έχετε το FSX Deluxe που περιλαμβάνει το SDK και να το έχετε εγκαταστήσει με το FSX. Η σωστή εγκατάσταση είναι:
1 - FSX
2 - SDK
3 - FSX SP1
4 - SDK SP1A
5 - FSX SP2
6 - SDK SP2
Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ.
Στη συνέχεια ξεκινάμε την προετοιμασία του υπολογιστή που θα τρέχει το FSX (server). Χρειάζονται δύο files:
1 - SimConnect.xml που τοποθετείται στο appdata\roamming\microsoft\fsx (την ίδια τοποθεσία που βρίσκεται το fsx.cfg). Το simconnect πρέπει να είναι φτιαγμένο ως εξής:
όπου το xxx.xxx.xxx.xxx πρέπει να αντικατασταθεί με την IP του υπολογιστή που τρέχει το FSX (server), π.χ. 192.168.1.5
Ακολουθεί sample file: Αφού το κατεβάσετε, δεξί κλικ και edit με notepad και αλλαγή της IP από xxx.xxx.xxx.xxx στην IP του υπολογιστή που τρέχει το FSX (server).
2 - SimConnect.ini που τοποθετείτε μέσα στο Documents (My Documents) folder του χρήστη. Αυτό είναι φτιαγμένο ως εξής:
Δεν χρειάζεται να αλλάξετε κάτι εδώ. Ακολουθεί sample file:
Προχωρούμε στην προετοιμασία του υπολογιστή που θα τρέχει τα υπόλοιπα προγράμματα (π.χ. Active Sky, IVAp, κλπ).
1 - Εγκαθιστούμε το SDK που θα βρούμε στον υπολογιστή του FSX στην τοποθεσία: Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator X SDK\SDK\Core Utilities\Simconnect SDK\Lib. Τρέχουμε το SimConnect.msi που θα βρούμε εδώ στον δεύτερο (client) υπολογιστή.
2 - Φτιάχνουμε το SimConnect.cfg ως εξής:
Και πάλι αλλάζουμε το xxx.xxx.xxx.xxx με την IP του υπολογιστή που τρέχει το FSX (server) π.χ. 192.168.1.5
Ακολουθεί sample file: Και πάλι δεξί κλικ και edit και αλλάζουμε το xxx.xxx.xxx.xxx σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες. Το τοποθετούμε στο MyDocuments folder.
Είστε έτοιμοι!
Είναι βασικό να έχετε το FSX Deluxe που περιλαμβάνει το SDK και να το έχετε εγκαταστήσει με το FSX. Η σωστή εγκατάσταση είναι:
1 - FSX
2 - SDK
3 - FSX SP1
4 - SDK SP1A
5 - FSX SP2
6 - SDK SP2
Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ.
Στη συνέχεια ξεκινάμε την προετοιμασία του υπολογιστή που θα τρέχει το FSX (server). Χρειάζονται δύο files:
1 - SimConnect.xml που τοποθετείται στο appdata\roamming\microsoft\fsx (την ίδια τοποθεσία που βρίσκεται το fsx.cfg). Το simconnect πρέπει να είναι φτιαγμένο ως εξής:
Code: Select all
<?xml version="1.0" encoding="Windows-1252"?>
<SimBase.Document Type="SimConnect" version="1,0">
<Descr>SimConnect</Descr>
<Filename>SimConnect.xml</Filename>
<Disabled>False</Disabled>
<SimConnect.Comm>
<Disabled>False</Disabled>
<Protocol>IPv4</Protocol>
<Scope>global</Scope>
<Address>xxx.xxx.xxx.xxx</Address>
<MaxClients>64</MaxClients>
<Port>500</Port>
<MaxRecvSize>4096</MaxRecvSize>
<DisableNagle>False</DisableNagle>
</SimConnect.Comm>
<SimConnect.Comm>
<Disabled>False</Disabled>
<Protocol>Auto</Protocol>
<Scope>local</Scope>
</SimConnect.Comm>
</SimBase.Document>
Ακολουθεί sample file: Αφού το κατεβάσετε, δεξί κλικ και edit με notepad και αλλαγή της IP από xxx.xxx.xxx.xxx στην IP του υπολογιστή που τρέχει το FSX (server).
2 - SimConnect.ini που τοποθετείτε μέσα στο Documents (My Documents) folder του χρήστη. Αυτό είναι φτιαγμένο ως εξής:
Code: Select all
[SimConnect]
level=verbose
console=1
1 - Εγκαθιστούμε το SDK που θα βρούμε στον υπολογιστή του FSX στην τοποθεσία: Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator X SDK\SDK\Core Utilities\Simconnect SDK\Lib. Τρέχουμε το SimConnect.msi που θα βρούμε εδώ στον δεύτερο (client) υπολογιστή.
2 - Φτιάχνουμε το SimConnect.cfg ως εξής:
Code: Select all
[SimConnect]
Protocol=IPv4
Address=xxx.xxx.xxx.xxx
Port=500
MaxReceiveSize=4096
DisableNagle=0
Ακολουθεί sample file: Και πάλι δεξί κλικ και edit και αλλάζουμε το xxx.xxx.xxx.xxx σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες. Το τοποθετούμε στο MyDocuments folder.
Είστε έτοιμοι!