Καλησπέρα σε ολους. Χθες πετωντας απο LGAV-LTAI και ενω ημουν σε διαδικασια ils 36c του LTAI αποσυνδεοντας τον αυτοματο πιλοτο ωστε να γινει μανιουαλ η προσγειωση ενω κατεβαζα την μυτη του αεοσκαφους εκεινο δεν ανταποκρινονταν στην εντολη του χειρηστηριο μαλιστα αντι για καθοδο συκωνε την μυτη φτανοντας στα ορια του σταλλ. Η διαδικασια ηταν 3500 7 NM MILES FROM RWY για την ils το αεροσκαφος στο χερι ταχυτητα 140 κομβοι Φλαπς 15.Το αποτελεσμα να χασω μιαμιση ωρα τσαμπα εχεις κανεις αντιμετωπισει τετοι προβλημα με τον αυτοματο του dash της ματζεστικ ειναι καποιο μπαγκ η ρυθμιση του χειρηστηριου? ( Χειριστηρια CH PRODUCTS +PEDALS)
Eυχαριστω
Μαμαλάκης Γιωργος OAV836
MAJESTIC DASH 8Q400 PROBLEM
-
- Newbie
- Posts: 11
- Joined: Mon Aug 23, 2010 2:39 pm
- Name: GIORGOS MAMALAKIS
- Callsign: OAL836
-
- Newbie
- Posts: 10
- Joined: Fri Dec 19, 2014 10:41 pm
- Name: Fotios Soulachakis
- Callsign: OAL410
Re: MAJESTIC DASH 8Q400 PROBLEM
Γιωργο, μου το παρουσιασε και εμενα προχθες.
Επειδή εχουμε και τα ιδια χειριστήρια πιστευω πως το πρόβλημα προερχεται από εκει.
Ισως να χρειαζονται ρυθμιση βασει του FSUIPC(ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ).
Βεβαια στις επομενες πτησεις μεχρι τωρα κανενα πρόβλημα.
Φωτης
Επειδή εχουμε και τα ιδια χειριστήρια πιστευω πως το πρόβλημα προερχεται από εκει.
Ισως να χρειαζονται ρυθμιση βασει του FSUIPC(ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ).
Βεβαια στις επομενες πτησεις μεχρι τωρα κανενα πρόβλημα.
Φωτης
-
- Full Member
- Posts: 118
- Joined: Mon Apr 07, 2014 3:48 pm
- Name: Christos Makris
- Callsign: OAL260
Re: MAJESTIC DASH 8Q400 PROBLEM
Πόσο καιρό το έχεις το χειριστήριο? Πολλές φορές πιάνει σκόνη τα ποτενσιόμετρα μέσα στο yoke και έχεις αυτό το αποτέλεσμα.
Έχεις 2 λύσεις, ή το ανοίγεις και το καθαρίζεις μέσα ή πριν από κάθε πτήση κάνε calibrate το yoke κατα προτίμηση με το CH πρόγραμμα
Έχεις 2 λύσεις, ή το ανοίγεις και το καθαρίζεις μέσα ή πριν από κάθε πτήση κάνε calibrate το yoke κατα προτίμηση με το CH πρόγραμμα