The European Tour

Συζητησεις όσων αφορα tours. / About tours.
Post Reply
OAL053 Panagiotis Nastos
Full Member
Full Member
Posts: 205
Joined: Tue Jul 06, 2010 9:55 pm
Name: Panagiotis Nastos
Callsign: OAL053

The European Tour

Post by OAL053 Panagiotis Nastos »

Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

Μετά το Africa Tour (2010) και το South America Tour (2011) η Olympic Air Virtual συνεχίζει το ταξίδι της στις πέντε ηπείρους της Γης και σας παρουσιάζει το European Tour!!!
Ελάτε να πετάξουμε στην «γειτονιά μας» σε 38 χώρες της Ευρώπης, με διαφορετικές κουλτούρες, καιρικές και περιβαλλοντολογικές συνθήκες.

Το European Tour ξεκινάει το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012 από το αεροδρόμιο της Αθήνας (LGAV), θα καλύπτει πάνω από 27.000 μίλια χωρισμένα σε 44 σκέλη, ενώ είναι στην ευχέρεια των πιλότων να διαλέξουν αν θα ξεκινήσουν ανατολικά η δυτικά την «οδύσσεια» τους. Οι πιο τολμηροί μπορούν να κάνουν το tour και προς την αντίθετη κατεύθυνση όταν τελειώσουν την πρώτη!
Για το λόγω αυτό οι πιλότοι της Airways και της Cargo θα βρουν στην επιμελητεία 2 tours (European Tour Eastbound Start & European Tour Westbound Start)
Ο χαρακτηρισμός Eastbound και Westbound αφορά μόνο την εκκίνηση του tour και όχι όλα τα σκέλη του, καθώς η πορεία του tour έχει σχεδιαστεί ώστε το κάθε σκέλος να διαρκεί μεταξύ 1,5 και 2 ωρών.
Οι πιλότοι της Charter θα βρουν τις πτήσεις με call sign EUR01A ... EUR44A αν θέλουν να ξεκινήσουν ανατολικά (προς Λάρνακα) ή EUR01B ... EUR44B αν θέλουν να ξεκινήσουν δυτικά (προς Βενετία).

Για τους πιλότους των οικονομικών μοντέλων που πετούν και στην fsairlines, έχει δημιουργηθεί το European Tour fleet στο στόλο των αεροσκαφών ώστε να μην χρησιμοποιήσει κάποιος αεροσκάφος που χρησιμοποιεί κάποιος άλλος πιλότος και φυσικά εννοείται ότι ξεκινάμε και τελειώνουμε το tour με το ίδιο αεροσκάφος και στις 2 σελίδες (FSAirlines και OAV). Για το προγραμματισμό των αεροσκαφών οι πιλότοι της Cargo μπορούν να στείλουν email στο cargo@oav.gr το τύπο και το registration του αεροσκάφους που θέλουν να πετάξουν, ενώ οι πιλότοι της charter αντίστοιχα στο charter@oav.gr

Επισυνάπτεται αρχείο pdf με τα σκέλη, τα σχέδια πτήσης και links με προτεινόμενα σενάρια των αεροδρομίων. Επίσης για freeware σενάρια ανά χώρα υπάρχουν οι γνωστές σελίδες : fs2004 & fsx

Ένα video με μερικά από τα αεροδρόμια που μας περιμένουν μπορείτε να δείτε εδώ


Καλές πτήσεις σε όλους!!!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Panagiotis Nastos / OAL053
Olympic Charter Manager
charter@oav.gr
Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: The European Tour

Post by OAL109 Mike Ionas »

Το πολύ όμορφο σκηνικό για το Σεράγεβο LQSA (FS9 & FSX) από εδώ. Χάρτες εδώ.
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: The European Tour

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Μόλις ολοκλήρωσα το European Tour.
Πανέμορφη εμπειρία.

Έμαθα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια που ειδάλλως δεν θα επισκεπτόμουν, ειδικά αυτά στα ανατολικά και βόρεια Βαλκάνια και πρώην κράτη της ΕΣΣΔ.

Πέταξα στο FS9 αποκλειστικά με το Leonardo FlyTheMadDog MD82.
FSPassengers και MD82 τα reliability κάπου στο 80% κάτι που μου εγγυήθηκε τελικά πολλές εκπλήξεις στο tour ! Θα μπορούσα να το ονομάσω το “tour των εκπλήξεων” !

Μερικές από τις εμπειρίες μου ανά αεροδρόμιο / πτήση παρακάτω:

- EGLL (Simwings) στην άφιξη μου έτυχε μια ορατότητα 300μ. Εκεί δεν είχα εκπλήξεις γιατί η λύση στο πρόβλημα που κόλαγε το PC στο Λονδίνο εντοπίστηκε νωρίτερα.
- EIDW το σκηνικό (Eiresim EIDW) έχει ένα bug που τρώει μνήμη παροδικά με το χρόνο ανεξάρτητα της απόστασης μετά την αναχώρηση. Χρειάστηκε 2 crash en route για να κάνω RTFM και να δω πως σε μια παράγραφο αναφέρει τα 2 αρχεία που πρέπει να σβήσεις για το πρόβλημα αυτό
- EDDT (FSPax) Engine No2 fail at take off
- EFHK-UUDD τρύπησε η μια δεξαμενή μου και προσγειώθηκα με ~μισό τόνο καύσιμο στη μια δεξαμενή (boss μη με απολύσεις!)
- LUKK νύχτα και ομίχλη στην αναχώρηση εμφάνισε κάτι που ο σχεδιαστής δεν κατάφερε να λύσει ή δε γνώριζε. Κάθε φως διαδρόμου εμφάνιζε ένα σουρεαλιστικό κώνο φωτός στο χώρο σαν arcade game ! Τελικά απογειώθηκα ανάμεσα στους κώνους με μια αίσθηση εντελώς σουρεαλιστική.
-LKPR Engine 2 hot start
-EKCH (Scansim) FSPax penalty για εκτός διαδρόμου προσγείωση – υπάρχει Fix εντός του scenery που δεν είχα δει για το FSPax (RTFM!)
- LEMD (MD82) Engine 1 fire en route, συνέχισα με no2 και χαμηλότερο ύψος μιας και ήμουν μισή ώρα από LEMD. Στην αναχώρηση για LSZH έκανα την μεγαλύτερη τροχοδρόμηση που έχω κάνει ποτέ !
- LSZH (MD82) καθ’οδόν για ζυρίχη έχασα το ND του Captain.
- LYBE (MD82) στην τελική προσέγγιση έσβησε o αριστερός κινητήρας στα 1500ft
- ELLX (MD82)παγοποίηση στην κάθοδο, ασχολούμαι με τον γιο μου, δεν προλαβαίνω αντιπαγωτικά, απενεργοποιείται Α/P και καρφώνομαι στους λόγους κοντά στο αεροδρόμιο σε συνθήκες νύχτας και 2000μ ορατότητας!
- UMMS (FSPax) έχασα Flaps στην προσέγγιση, flapless landing, στην αναχώρηση έχασα (MD82) τα υδραυλικά για Gear Up/Down & φρένα.
- LJLJ STAR προσοχή στα βουνά
- LQSA προσέγγιση προσοχή στα βουνά, (MD82) hot start engine 2
- EVRA-LQSA (FSPax) έδωσα 2 φορές Drinks κατά λάθος και μέθυσα τους επιβάτες
- LIPZ (FSPax) Gear failure on approach, gear up landing 04R
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
Post Reply