Middle East tour (MET)
Το αεροδρόμιο
Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Βασιλείου του Μπαχρέιν (διεθνής κωδικός BIA) βρίσκεται στο κέντρο της εμπορικής αεροπορικής κίνησης στην περιοχή του Περσικού Κόλπου. Μεγάλος αριθμός διεθνών αεροπορικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων και εμπορευματικής και μόνον φύσης εταιρειών, έχουν επιλέξει το Μπαχρέιν ως το κέντρο των πτήσεών τους στην περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Η ετήσια κίνηση στο αεροδρόμιο ανέρχεται σε περισσότερους από 4.2 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο. Η εβδομαδιαία κίνηση 12 εταιρειών με βάση τη Μέση Ανατολή, με προεξέχουσα την Gulf Air, είναι πάνω από 300 πτήσεις σε περισσότερους από 50 προορισμούς στην περιοχή του Κόλπου και την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, συμπεριλαμβανομένης και της Βόρειας Αφρικής.
Η πρώτη προγραμματισμένη εμπορική πτήση έφτασε στο ΒΙΑ τον Οκτώβριο του 1932 από το Λονδίνο, καθ’ οδόν προς το Νέο Δελχί με αεροσκάφος Handley Page "Hannibal". Η πτήση αυτή κράτησε αρκετές ημέρες για τους 24 επιβάτες, αφού η ταχύτητα του αεροσκάφους ήταν γύρω στα 100 μίλια ανά ώρα (160 χλμ/ώρα περίπου). Αργότερα η Imperial Airways, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε BOAC και, τέλος η British Airways, έκαναν διάφορες πτήσεις στην περιοχή. Η πρώτη καταγεγραμμένη πτήση έγινε τον Αύγουστο του 1927, από τη Βαγδάτη στο Μπαχρέιν. Ακόμα και γι’ αυτήν τη μικρή απόσταση πτήσης χρειάστηκε διανυκτέρευση στην Μπάσρα. Η πτήση έγινε με αεροπλάνο τύπου De Havilland. Έτσι, καθιερώθηκε το ΒΙΑ σαν το πρώτο Διεθνές Αεροδρόμιο του Κόλπου. Το αεροσκάφος "Handley Page HP 42" έγινε το καθιερωμένο αεροπλάνο μεγάλων αποστάσεων για το Imperial Airways και χρησιμοποιείτο για τις πτήσεις προς Μεγάλη Βρετανία και Ινδία με στάση στο ΒΙΑ. Το 1937 ξεκίνησε η χρήση των υδροπλάνων και έγινε το συνηθισμένο μέσο μεταφοράς στην περιοχή μέχρι τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 50. Τότε, η BOAC άρχισε εβδομαδιαίες πτήσεις προς Καράτσι, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ αλλά και τρις εβδομαδιαία στο Σίδνεϋ. Το 1950 η BOAC άρχισε τις πτήσεις με τετρακινητήρια αεροπλάνα τύπου Argonauts με χωρητικότητα 60 επιβατών. Αυτό το έτος ήταν πολύ σημαντικό, καθώς δημιουργήθηκε η πρώτη τοπική αεροπορική εταιρεία, η Gulf Aviation Company, η οποία μετονομάστηκε αργότερα σε Gulf Air, όπως ονομάζεται μέχρι σήμερα.
Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της με ένα μεταχειρισμένο αεροσκάφος τύπου Anson Mark II, με πτήσεις προς το Νταχράν. Σε δύο χρόνια αγοράστηκαν 4 De Havilland και 4 DC-3 αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των πτήσεών της στον Κόλπο. Έτσι, το Διεθνές αεροδρόμιο άρχισε να προσελκύει και άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Middle East Airlines, Air India, Air Ceylon and Iran Airways – όλες χρησιμοποιούσαν κατά το πλείστον αεροσκάφη DC-3 Dakota.
Το 1954 το ΒΙΑ εδραιώθηκε με τη δημιουργία του νέου FIR (Flight Information Region), δηλαδή τη δημιουργία κέντρου ελέγχου περιοχής, η οποία περιέλαβε το μεγαλύτερο μέρος του Περσικού Κόλπου. Έτσι, εγκαταστάθηκαν νέα συστήματα επικοινωνίας και ναυτιλίας στην περιοχή. Σύντομα άρχισαν οι αφίξεις των αεριωθούμενων αεροσκαφών (Jet τύπου Comet de Havilland) και Boeing B707. Η χρήση τους μείωσε τις στάσεις των δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και έτσι καθιέρωσε και πάλι το αεροδρόμιο ως το μεγαλύτερο σε χρήση στην περιοχή σαν ενδιάμεσου σταθμού σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων μεταξύ Ευρώπης και Άπω Ανατολής. Το 1961 δημιουργήθηκε ένας καινούργιος αεροσταθμός, ώστε το αεροδρόμιο να μπορεί να αντεπεξέλθει στις νέες ανάγκες του. Αυτή η δεκαετία ήταν και για έναν άλλο λόγο σημαντική, καθώς ξεκίνησε η χρήση του Β747 της Boeing (jumbo jet), χωρητικότητας 400 επιβατών. Αυτό παρακίνησε στην εκ νέου επέκταση του αεροδρομίου και, έτσι, τον Δεκέμβριο του 1971, κατασκευάσθηκαν καινούργιες εγκαταστάσεις επιβατών αλλά και αεροσκαφών, χωρητικότητας, εκτός των άλλων και τεσσάρων Β747 στην πίστα. Όλα αυτά στοίχισαν 4 εκατομμύρια BD (Δηναρίων του Μπαχρέιν) (αντιστοιχία στα 1 BD = 2,65 US $), όταν ο ετήσιος προϋπολογισμός της χώρας ήταν τότε 13 εκατομμύρια BD. Ήταν, όμως, μια επένδυση που απέφερε γρήγορα κέρδη, αφού όλες οι μεγάλων αποστάσεων αεροπορικές εταιρίες, όπως οι Qantas, BA, Air India και Singapore Airlines, άρχισαν να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο ως τον κυριότερο σταθμό στην περιοχή για τα Β747 τους. Δυστυχώς, όλες οι εταιρείες ήθελαν να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο σχεδόν την ίδια ώρα, πράγμα που έκανε επιτακτική την ανάγκη καινούργιας επέκτασης, 5 χρόνια μόνο ύστερα από την προηγούμενη. Το 1976, λοιπόν, έγιναν επεκτάσεις για να μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα πολλά Β747 στην πίστα. Επίσης, το 1976 ξεκίνησε και η πρώτη υπερηχητική πτήση μεταξύ Λονδίνου και Μπαχρέιν με τα Concorde. Εκείνη την εποχή η Gulf Air, που ήδη είχε πάρει το τελικό της όνομα, παρέλαβε το πρώτο της Lockheed Tri-Star, και έτσι σταμάτησε να είναι μικρή εταιρεία της περιοχής του Κόλπου και μόνον, με ό,τι συνέπειες αυτό επέφερε στο αεροδρόμιο του Μπαχρέιν. Αρχές των ’80 έγιναν και άλλες επεκτάσεις στις εγκαταστάσεις στο ΒΙΑ και που διήρκεσαν μέχρι το 1994. Ο νέος αεροσταθμός, αξίας 100 εκατομμυρίων US $, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 1994 και ανέβασε τη χωρητικότητα του αεροδρομίου σε 10 εκατομμύρια επιβατών τον χρόνο.
Πηγη:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE ... E%B9%CE%BD
Η πρωτεύουσα
Το Βασίλειο του Μπαχρέιν είναι μία μικρή αραβική μοναρχία της Μέσης Ανατολής. Το όνομα Μπαχρέιν στα αραβικά σημαίνει «Δύο θάλασσες». Στους Έλληνες της Ελληνιστικής περίοδου ήταν γνωστό ως Τύλος. Είναι μια νησιωτική χώρα, που αποτελείται από ένα μικρό αρχιπέλαγος που βρίσκεται γύρω από τη νήσο Μπαχρέιν. Βρίσκεται ανάμεσα στη χερσόνησο του Κατάρ και στη βορειοανατολική ακτή της Σαουδικής Αραβίας, με την οποία συνδέεται μέσω του υδατόδρομου του Βασιλιά Φαχντ, μήκους 25 χιλιομέτρων. Ο πληθυσμός της χώρας είναι 1.504.365 κάτοικοι,σύμφωνα με την επίσημη εκτίμηση για το 2021. Σ' αυτούς περιλαμβάνονται 785.032 αλλοδαποί.Η έκταση της χώρας είναι 786,5 τετραγωνικά χιλιόμετρα, και είναι η τρίτη μικρότερη χώρα στην Ασία, μετά από τις Μαλδίβες και τη Σιγκαπούρη.
Το Μπαχρέιν είναι ο χώρος του αρχαίου πολιτισμού Ντιλμούν.
Η περιοχή έχει γίνει γνωστή από την αρχαιότητα για την αλιεία μαργαριταριών, τα οποία κατά τον 19ο αιώνα χαρακτηρίζονταν ως τα καλύτερα του κόσμου. Το Μπαχρέιν ήταν μία από τις πρώτες περιοχές που προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ το 628 μ.Χ. Το 1521 καταλήφθηκε από Πορτογάλους και το 1602 από Πέρσες, από τον Σάχη Αμπάς Α΄ της δυναστείας των Σαφαβιδών. Το 1783, ο κλάδος Μπάνι Ουτμπάχ κατέλαβε το Μπαχρέιν από το Νασρ Αλ-Μαντχούρ και από τότε κυβερνιέται από τη βασιλική οικογένεια Αλ Χαλίφα. Ο πρώτος χακίμ του Μπαχρέιν ήταν ο Αχμέντ αλ Φατέχ. Στα τέλη της δεκαετίας του 1800, μετά από την υπογραφή συμφωνιών με τους Βρετανούς, το Μπαχρέιν έγινε βρετανικό προτεκτοράτο. Στις 15 Αυγούστου του 1971, το Μπαχρέιν ανακήρυξε την ανεξαρτησία του. Το 2002, το Μπαχρέιν μετετράπη από εμιράτο σε βασίλειο. Το 2011, έγιναν διαδηλώσεις, λόγω της Αραβικής Άνοιξης.
Το Μπαχρέιν έχει την πρώτη μεταπετρελαϊκή οικονομία στον Περσικό κόλπο.
Από τα τέλη του 20ου αιώνα, το Μπαχρέιν έχει επενδύσει στους τομείς της τραπεζικής και του τουρισμού. Η πρωτεύουσα Μανάμα αποτελεί έδρα πολλών μεγάλων οικονομικών ιδρυμάτων. Το Μπαχρέιν έχει υψηλό Δείκτη Ανθρώπινης Ανάπτυξης και αναγνωρίζεται ως χώρα με υψηλό εισόδημα από την Παγκόσμια Τράπεζα.
Υπήρξε βρετανική αποικία από το 1882 μέχρι το 1892. Με συνθήκη που έγινε στις 15 Αυγούστου 1971 αναγνωρίστηκε η ανεξαρτησία του. Το Μπαχρέιν αποτελείται από ένα αρχιπέλαγος 40 μικρών νησίδων στον Αραβικό Κόλπο (πρώην Περσικός Κόλπος) μεταξύ της χερσονήσου του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Έχει συνολική έκταση 786,5 τ.χλμ. με τρεις κύριες νήσους: τη νήσο Μπαχρέιν, τη νήσο Μουχάρακ και τη νήσο Σίτρα.
Πρωτεύουσα της χώρας είναι η Μανάμα. Η χώρα έχει συνολικό πληθυσμό 1.504.365 κατοίκους, σύμφωνα με επίσημη εκτίμηση για το 2021. Επίσημη γλώσσα του Μπαχρέιν είναι τα αραβικά, ενώ η επίσημη θρησκεία είναι το Ισλάμ. Νόμισμα της χώρας είναι το δηνάριο του Μπαχρέιν, που υποδιαιρείται σε 100 φιλς.
Ετυμολογία
Ένας χάρτης του Ζακ-Νικολάς Μπελλέν που εμφανίζει την ιστορική περιοχή του Μπαχρέιν
Στα Αραβικά, η λέξη Μπαχρέιν είναι η δυϊκή μορφή της λέξης μπαχρ (θάλασσα), επομένως το Αλ-Μπαχρέιν σημαίνει «οι δύο θάλασσες», ωστόσο αμφισβητείται ποιες ήταν οι δύο θάλασσες που υπήρχαν αρχικά. Ο όρος εμφανίζεται πέντε φορές στο Κοράνι, αλλά δεν αναφέρεται στο σύγχρονο νησί, αρχικά γνωστό στους Άραβες ως Αουάλ, αλλά μάλλον περιλαμβάνει όλη την Ανατολική Αραβία (με πιο αξιοσημείωτα το Αλ-Κατίφ και το Αλ-Χάσα).
Σήμερα, οι «δύο θάλασσες» του Μπαχρέιν αναφέρονται είτε στις θάλασσες δυτικά και ανατολικά του νησιού, είτε στις θάλασσες βόρεια και νότια του νησιού,ή στο αλμυρό και γλυκό νερό που παρουσιάζονται πάνω και κάτω από το έδαφος.
Επιπροσθέτως, υπάρχουν περιοχές στη θάλασσα βόρεια του Μπαχρέιν όπου το γλυκό νερό βγάζει φυσαλίδες στη μέση του αλμυρού νερού. Μία εναλλακτική θεωρία σε σχέση με το τοπωνύμιο του Μπαχρέιν έχει να κάνει με την περιοχή Αλ-Αχσά, και προτείνεται ότι οι δύο θάλασσες αποτελούσαν τον Ευρύτερο Πράσινο Ωκεανό (τον Περσικό Κόλπο) και μία ειρηνική λίμνη στην Αραβική ενδοχώρα. Επίσης, μία άλλη πρόταση από τον Αλ-Τζαουαχάρι (Ισμαήλ ιμπν Χαμμάντ Αλ-Τζαουαχάρι) προτείνει το πιο επίσημο όνομα Μπάχρι (σημαίνει ότι ανήκει στη θάλασσα).
Μέχρι τα τέλη του Μεσαίωνα, το Μπαχρέιν αναφερόταν στην περιοχή της Ανατολική Αραβίας που περιελάμβανε το Νότιο Ιράκ, το Κουβέιτ, την Αλ-Χάσα, το Κατίφ και το Μπαχρέιν. Η περιοχή εκτεινόταν από την Μπάσρα του Ιράν έως το Στενό του Χορμούζ στο Ομάν. Αυτή ήταν η Επαρχία Μπαχρέιν, (επίσης ως Ικλίμ αλ Μπαχρέιν). Η ακριβής ημερομηνία όπου ο όρος Μπαχρέιν ξεκίνησε να αναφέρεται μόνο στο Αρχιπέλαγος Αουάλ είναι άγνωστη. Η υπόλοιπη παραλιακή λωρίδα της Ανατολικής Αραβίας ήταν γνωστή ως Μπαχρέιν για μια χιλιετία.
Το νησί και το βασίλειο ονομάστηκαν Μπαχρέιν από τη δεκαετία του 1950 και μετά.
Πηγή:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF ... E%B9%CE%BD
FLIGHT PLANS
5. OIII - OBBI / NAME OF FLIGHT = MET05 (DATE=23/12)
ELUSI W13 PEKAM UP574 OBTUX OISS DASDO G663 KOBOK
Σκηνικά θα βρείτε για όλες τις πλατφόρμες πτήσεων:
Για MSFS
payware:
Αναχώρηση
https://secure.simmarket.com/d-r-oiii-o ... msfs.phtml
Άφιξη
https://secure.simmarket.com/mfsg-bahra ... 2004.phtml
https://secure.simmarket.com/flightscap ... msfs.phtml
free:
αναχώρηση
Άφιξη
http://www.allflightmods.com/microsoft- ... bi-v1-0-2/
https://flightsim.to/file/19184/bahrain ... rport-obbi
Για FSX και P3D
payware:
Αναχώρηση
Άφιξη
https://secure.simmarket.com/mfsg-bahra ... 2004.phtml
free:
Αναχώρηση
https://library.avsim.net/search.php?Ca ... ScanMode=0
https://flyawaysimulation.com/downloads ... t-scenery/
Άφιξη
https://flyawaysimulation.com/downloads ... ad-pack-1/
Για Xplane
payware:
Αναχώρηση
Άφιξη
https://secure.simmarket.com/justasia-b ... e-11.phtml
https://store.x-plane.org/OBBI--Bahrain ... _1064.html
free:
Αναχώρηση
https://gateway.x-plane.com/airports/OIII/show
Άφιξη
https://gateway.x-plane.com/airports/OBBI/show