Cold Siberia TOUR

Συζητησεις όσων αφορα tours. / About tours.

Να συνεχίσει το Cold Siberia tour μέχρι να φτάσουμε στον Βεριγγειο Πορθμό

Poll ended at Wed Mar 09, 2022 3:34 pmPlease note that results are sorted by decreasing number of votes received.

α) ΝΑΙ θέλω να συνεχίζω έως την ακρη να δω την Αμερική!!!
19
95%
β) ΟΧΙ κουράστηκα και βαρέθηκα..φτάνει πάμε στο επόμενο tour.
1
5%
 
Total votes: 20

OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Καλή χρονιά σε όλους τους πιλότους της OAV!!!
Εύχομαι η νέα χρονιά, που ελπίζω να είναι καλύτερη, να γλυτώσουμε από την πανδημία και να κάνουμε περισσότερες πτήσεις!!!
Την Παρασκευή 14/01/2022 ξεκινάει το νέο tour!
Θα πετάξουμε σε δύσκολους, από καιρικά φαινόμενα , αεροδιαδρομους αλλα θα κανουμε ακομη ποιο τεχνικές προσεγγίσεις σε εξωτικά μέρη....
Υπομονή ως την Παρασκευή όπου θα ανακοινωθεί ο προορισμός μας!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!!
Μείνετε συντονισμένοι στην συχνότητα της OAV.
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: CS TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ

Image
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: CS TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

COLD SIBIRIA TOUR (CST)

Πετάξτε μαζί μας στις αχανείς εκτάσεις της Σιβηρίας. Αντιμετωπίστε τον Ρωσικό χειμώνα στα ποιο απομακρυσμένα αεροδρόμια και πατήστε στους παγωμένους και λασπωμένους διαδρόμους τους
Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε την κρύα Σιβηρία μέσα από τις virtual πτήσεις της OAV.
Όλοι οι πιλότοι της OAV πρέπει να παρουσιάζονται στο αεροδρόμιο δύο ώρες πριν την πτήση για προθέρμανση των αεροπλάνων .
Το tour μας ξεκινάει από την Παρασκευή 14/01/22 .
Το tour θα το βρείτε στη Airways, Cargo και Charter


1. LGAV - UKOO

Πετάμε προς Διεθνές Αεροδρόμιο Οδησσός (UKR. Mismnign Aeroport Odessa) - Αεροδρόμιο της Οδησσού, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ουκρανίας. Βρίσκεται επτά χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του κέντρου της πόλης. Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Οδησσού ανήκει στα Σημαντικά αεροδρόμια της χώρας και συνδέει την πόλη με τακτικές πτήσεις με το Κίεβο, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.
Το αεροδρόμιο εξυπηρετεί το νότο της Ουκρανίας, δίπλα στη Μαύρη Θάλασσα, στο έδαφος του οποίου βρίσκεται το μεγαλύτερο Λιμάνι Της Ουκρανίας - Οδησσός, Chernomorsk, Νικολάεφ, Χέρι.

Ιστορικά τώρα αεροπόροι ερασιτέχνες, και ένας επιχειρηματίας, ο Arthur Antonovich Anatra το 1908 αγόρασαν το οικόπεδο στη στέπα, κοντά στον στρατιωτικό χώρο υγειονομικής ταφής, που ήταν χώρος των εργαστηρίων για την επισκευή και τη συναρμολόγηση αεροσκαφών (από το 1913 - το εργοστάσιο Aeraklub (από το 1910 - το σχολείο των πιλότων) και της σχολής πιλότων. Το αεροδρόμιο εξυπηρετούσε εκπαιδευτικές και δοκιμαστικές πτήσεις. Αργότερα, το όνομα "σχολή πιλότων" εμφανίστηκε επίσημα ως τίτλος του αεροδρόμιου.
Η ιστορία του ως επιβατικού αεροδρομίου στην Οδησσό ξεκίνησε το 1924. Ανοιξε στις 21 Μαΐου και στις 25 Μαΐου έγινε η πρώτη πτήση επιβατών "Ukr-Vadukhputi" στη διαδρομή Kharkov - Zinovievsk - Οδησσός. Λίγο αργότερα άνοιξε η πτήση Odessa - Κίεβο - Chernigov - Μόσχα και από τις αρχές της δεκαετίας του 1930, πτήσεις από τη Γραμμή Οδησσό - Νικολάεφ - Ρογκοτρόφ περίπου 6 ώρες με τρεις προσγειώσεις).

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 και μέχρι το 1961, το κύριο αεροδρόμιο της Οδησσού ήταν το "Zaspasya" (με ένα διάδρομο 800 m μήκους). Από το 1961, έχει χρησιμοποιηθεί για την εκπλήρωση των εργασιών της αεροπορίας (κυρίως γεωργικής) για αεροσκάφη και ελικόπτερα . Στη δεκαετία του 1960 - της δεκαετίας του 1980, πραγματοποιήθηκαν μεγάλος αριθμός πτήσεων επιβατών με το αεροσκάφος AN-2 στα περιφερειακά κέντρα και στα μεγάλα χωριά της περιοχής της Οδησσού. Το 1994, το αεροδρόμιο Izpare έκλεισε, τώρα εισήλθε στην επικράτεια της Οδησσού.
Το 1960, κατασκευάστηκε διάδρομος με μήκος 2800 μέτρων. Το 1961 έγινε το Νέο αεροδρόμιο Οδησσού και άρχισε να λαμβάνει αντιδραστικά επιβατικά αεροσκάφη TU-104. Το αεροδρόμιο της Οδησσού ήταν ένα από τα τρία αεροδρόμια στην ουκρανική SSR, η οποία θα μπορούσε να λάβει αεροσκάφη αυτού του τύπου.

Το 2012 ξεκίνησε ο νέος τερματικός σταθμός και ολοκληρώθηκε το 2013.

Το 2021 έγιναν εργασίες επέκτασης του αεροδρομίου και βρέθηκε ομαδικός τάφος με 5000 - 8000 σκελετούς που πιθανολογούν ότι είναι από τα θύματα του Holodomo (https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor)


1. CST01
LGAV - UKOO
FL350

Flight Plan : KRO G33 ALX BGS Y189 XILTI L743 MATEL L743 REVDA OSDOR N671 AMNEZ

_______________________________________________

Scenery FSX/P3D:

Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)

https://www.flytampa.org/lgav.html

https://library.avsim.net/search.php?Ca ... ScanMode=0



ODESSA International Airport (UKOO)

https://library.avsim.net/esearch.php?DLID=172186

https://drive.google.com/file/d/1CJmidq ... qi-Oj/view
___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του Xplane θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:

Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)
https://www.flytampa.org/lgav.html


ODESSA International Airport (UKOO)

https://secure.simmarket.com/xenomorph2 ... ine).phtml

___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του MSFS 2020 θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:


Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)
https://flightsim.to/file/4710/athens-i ... av-scenery


ODESSA International Airport (UKOO)

https://orbxdirect.com/product/pyreegue-ukoo-msfs
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Ένα tour στην καρδιά του Ρώσικου χειμώνα...ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ??
You do not have the required permissions to view the files attached to this post. You must LOGIN to view the files.
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΓΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ TOUR ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΓΕΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ!

MANAGEMENT OF FINAL APPROACH, TOUCH-DOWN AND DECELERATION

With the rationale for the recommended 15% safety margin in mind, the management of final approach, touch-down and deceleration appear as key factors that deserve special attention upon landing on a contaminated runway. The following tips are worth keeping in mind:
  • Consider diversion to an uncontaminated runway when a failure affecting landing performance is present
  • Land in CONF FULL without speed additives except if required by the conditions and accounted for by appropriate in-flight landing performance assessment, with the auto-brake mode recommended per SOPs
  • Monitor late wind changes and GA if unexpected tailwind (planning to land on contaminated runway with tailwind should be avoided)
  • Perform early and firm touchdown (early as runway behind you is no use, firm to ensure no delay in ground spoiler extension, brake physical onset, and reverse extension by sluggish wheel spin-up and/or delayed flight to ground transition of the gear squat switches)
  • Decelerate as much as you can as soon as you can: aerodynamic drag and reverse thrust are most effective at high speed, then moderate braking only at low taxi speed after a safe stop on the runway is assured
  • Do not delay lowering the nose wheel onto the runway (it increases weight on braked wheels and may activate aircraft systems, such as auto-brake)
  • Throttles should be changed smoothly from Reverse max to Reverse idle at the usual procedure speed: be ready to maintain Reverse max longer than normal in case of perceived overrun risk
  • Do not try to expedite runway vacating at a speed that might lead to lateral control difficulty (Airport taxiway condition assessment might be less accurate than for the runway)
Το πλήρες άρθρο στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://safetyfirst.airbus.com/landing- ... d-runways/


Image
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Αυτή την Παρασκευή 21/01/22 πετάμε προς το Αεροδρόμιο Narimanovo, επίσημα το Διεθνές Αεροδρόμιο Boris M. Kustodiev, είναι διεθνές αεροδρόμιο στο Astrakhan, μια πόλη στη νότια Ρωσία κοντά στην Κασπία Θάλασσα. Λειτουργεί από την JSC "Aeroport Astrakhan". Το 2018 το αεροδρόμιο μετονομάστηκε προς τιμήν του ζωγράφου Μπόρις Κουστόβιεφ.

https://en.wikipedia.org/wiki/Narimanovo_Airport

https://xn--80aaaa9dcahhdbllc1cxhc.xn--p1ai/


και λίγες πληροφορίες για την πόλη

https://en.wikipedia.org/wiki/Astrakhan


2. CST02
UKOO - URWA / FL350 /E.T.E =1:35

Flight plan : BANID L140 FASAD B493 TIKNA A87 LUTIN

_______________________________________________

Scenery FSX/P3D:

ODESSA International Airport (UKOO)


https://library.avsim.net/esearch.php?DLID=172186




Astrakhan Ιnternational airport (URWA)

https://urrv.ru/en/rostov-fir/astrakhan/

___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του Xplane θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:


ODESSA International Airport (UKOO)

https://secure.simmarket.com/xenomorph2 ... ine).phtml


Astrakhan Ιnternational airport (URWA)

https://www.avsimrus.com/f/x-plane-scen ... 40737.html


https://urrv.ru/en/rostov-fir/astrakhan/
___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του MSFS 2020 θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:

ODESSA International Airport (UKOO)

https://orbxdirect.com/product/pyreegue-ukoo-msfs
Image


Astrakhan Ιnternational airport (URWA)


-----------
Image
OAL792 Samouil Kalachoras
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Wed Nov 24, 2021 9:48 pm
Name: Samouil Kalachoras
Callsign: OAL792

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL792 Samouil Kalachoras »

για x-plane, scenery, επίσης εδω:
https://forums.x-plane.org/index.php?/f ... _astrakhan
Σαμ - - Waiting for the 64-bit PSION Flightsim for ZX-Spectrum ////
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Ευχαριστούμε Σαμουήλ για το σκηνικό.


Δείτε καιρό πριν 21 λεπτά στο Αστραχάν

METAR
Wind variable 1mps. Visibility 300m, 250m at north. RVR runway 09 375m. Freezing fog. Vertical visibility 200ft. Temperature -9°C, dew point -10°C. QNH 1023hPa. Runway 09 compacted or rolled snow, 10% or less contamination up to 3mm, friction coeficient 50%. No significant change.

TAF
From Friday 13:00 till 22:00:
Wind 130° 3mps, gusting 8mps. Visibility 400m. Freezing fog. Clouds overcast 200ft.
Temporarily from Friday 13:00 till 15:00: Visibility 2500m. Mist. Clouds broken 500ft.


Από μια άλλη πηγή καιρού

https://flightaware.com/resources/airport/URWA/weather
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ


Image
Image
OAL792 Samouil Kalachoras
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Wed Nov 24, 2021 9:48 pm
Name: Samouil Kalachoras
Callsign: OAL792

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL792 Samouil Kalachoras »

Σχετικά με το σχέδιο πτήσης προτείνω ένα εναλλακτικό : BANID L140 KIFUZ IPRUS NELOM TOKNO RIDLA A100 AMEPU OGURA B493 TIKNA A87 LUTIN
αποφεύγει κάποιες prohibited περιοχές
αυτό που προτείνω είναι το κάτω (το επάνω είναι αυτό που πρότεινε η επιμελιτεία)

Ο Νίκος μού είπε ότι περνάει από VROUTE, εγώ το πέρασα απο Simbrief AIRAC 2111 όμως.
Σαμ - - Waiting for the 64-bit PSION Flightsim for ZX-Spectrum ////
OAL575 Fotis Myrintzos
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 63
Joined: Fri Aug 27, 2010 9:16 am
Name: Fotis Myrintzos
Callsign: OAL575

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL575 Fotis Myrintzos »

Enroute....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post. You must LOGIN to view the files.
ΟΑL575 Φώτης Μυρίντζος
LGMT
OAL575 Fotis Myrintzos
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 63
Joined: Fri Aug 27, 2010 9:16 am
Name: Fotis Myrintzos
Callsign: OAL575

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL575 Fotis Myrintzos »

Πολύ κρύο...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post. You must LOGIN to view the files.
ΟΑL575 Φώτης Μυρίντζος
LGMT
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ENROUTE by MAVROMATIS and SIMEONIDIS
You do not have the required permissions to view the files attached to this post. You must LOGIN to view the files.
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

814371 wrote: Fri Jan 21, 2022 8:48 pm Σχετικά με το σχέδιο πτήσης προτείνω ένα εναλλακτικό : BANID L140 KIFUZ IPRUS NELOM TOKNO RIDLA A100 AMEPU OGURA B493 TIKNA A87 LUTIN
αποφεύγει κάποιες prohibited περιοχές
αυτό που προτείνω είναι το κάτω (το επάνω είναι αυτό που πρότεινε η επιμελιτεία)

Ο Νίκος μού είπε ότι περνάει από VROUTE, εγώ το πέρασα απο Simbrief AIRAC 2111 όμως.
Μάλλον έχει restrictions λόγο επικείμενου πολέμου!!!
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 345
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Τελικά καταφέραμε να έχουμε την full προσομοίωση για αυτό το tour !!!!

Μετά από έντονες διαπραγματεύσεις της διοίκησης, φέραμε κρύο και στην Ελλάδα, χιόνια στην Αττική και στα νησία μας!!!
As real as it gets!!!!

Οπότε πριν μπείτε στο cokpit σας την Παρασκευή για το Tour ....περπατήστε κάνα μισάωρο έξω .....

Προμηθευόμαστε με τα σχετικά για την πτήση....(πανσέτες, κρασιά ,τσίπουρα ) και πετάμε προς το αεροδρόμιο Orsk International νότια της ομώνυμης πόλης και μόλις 3 χιλ από τα σύνορα του Καζακστάν.


Πληροφορίες για την πόλη:
Το Ορσκ (ρωσικά: Орск‎) είναι μια ρωσική πόλη και η δεύτερη μεγαλύτερη στην Περιφέρεια Ορενμπούργκ, ευρισκόμενη στην στέπα των Ουραλίων όρων, μιας και βρίσκεται μόλις 100 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά των νότιων όρων. Σύμφωνα με την ρωσική απογραφή του 2010, το Ορσκ είχε 239,800 κατοίκους [1]και με εκτιμήσεις του 2017 ο αριθμός έχει υποστεί μια μείωση -3%, ρίχνοντας τους κατοίκους σε 230,414.

Το Ορσκ ιδρύθηκε το 1735 στη διαδικασία της [Μπασκίρ|ρωσικής αποικιοκρατίας της Μπασκίας]] και της περιοχής της Νότιας Ουραλίας. Ο πρώτος οικισμός ιδρύθηκε από μια εκστρατεία με επικεφαλής τον Ιβάν Κιριόφλο ως στρατιωτική οχύρωση στο Όρος Πρεομπραζενσκάγια στην αριστερή όχθη του Ποταμός Ουραλιου. Αρχικά ονομάστηκε Ορενμπούργκ, το όνομά του άλλαξε σε Ορσκ το 1739. Το 1743, το όνομα Ορενμπούργκ μεταφέρθηκε στην πόλη που είναι τώρα γνωστή με αυτό το όνομα ακόμα και σήμερα και βρίσκεται 250 χιλιόμετρα δυτικά του Ορσκ. Κατά την ίδρυση του σηματοδότησε μια νοτιοανατολική προβολή της ευρωπαϊκής Ρωσίας προς τις στέπες της Κεντρικής Ασίας. Συγκέντρωσε έναν εμπορικό σταθμό και τα ρωσικά έθιμα που αφορούσε εμπόρους από το Καζακστάν και την Ασία.

Από τις 22 Ιουνίου 1847 έως τις 11 Μαΐου 1848, το φρούριο του Ορσκ ήταν το σπίτι του εξορκισμένου ουκρανικού ποιητή και ζωγράφου Ταράς Σεβτσένκο. Το 1861, το φρούριο εγκαταλείφθηκε και έγινε σταθμός του στρατεύματος των Κοζάκων του Όρενμπουργκ. Το 1865, το Ορσκ έλαβε το καθεστώς της πόλης και έγινε το κέντρο της Κυβέρνησης Ορενμπούργκ.
Κόκκινος Τζάσπερ

Η πόλη αυξήθηκε δραματικά αρχίζοντας από το 1870. Ο πληθυσμός ασχολείται κυρίως με το εμπόριο βοοειδών και σιταριού, την επεξεργασία γεωργικών προϊόντων και διάφορες τέχνες και βιοτεχνίες. Μέχρι το 1913, ο πληθυσμός του Ορσκ ήταν ήδη πάνω από 21.000. Κατά τη διάρκεια του ρωσικού εμφύλιου πολέμου, από το 1918 έως το 1919, το Ορσκ άντεξε σε αποκλεισμό τριών μηνών και στη συνέχεια άλλαξε τέσσερις φορές χέρι μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών.

Τη δεκαετία του 1930 ξεκίνησε η κατασκευή μεγάλων βιομηχανικών επιχειρήσεων, οι οποίες αντλούσαν πόρους από τα πλούσια σε ορυκτά εδάφη της περιοχής. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πέτρες που ήρθαν στο φως στην πόλη του Ορσκ στο όρος Πολκοβνίκ είναι η Jasper. Το Τζάσπερ του Ορσκ είναι σεβαστό για την ποικιλία των φυσικών σχεδίων και χρωμάτων. Όλα τα χρώματα εκτός από το μπλε παριστάνονται σε αυτήν την πέτρα.


Πληροφορίες για το αεροδρόμιο:

https://en.wikipedia.org/wiki/Orsk_Airport

https://en.allmetsat.com/metar-taf/west ... ?icao=UWOR

NAME OF FLIGHT= CST03 (DATE=28/01)

3. URWA - UWOR /FL350 /

Flight plan = ZG G487 OBATA L988 ATR N60 ALGAS



Scenery FSX/P3D:

Astrakhan Ιnternational airport (URWA)

https://urrv.ru/en/rostov-fir/astrakhan/

Orsk Ιnternational airport (UWOR)

---------------------------------
___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του Xplane θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:

Astrakhan Ιnternational airport (URWA)

https://www.avsimrus.com/f/x-plane-scen ... 40737.html


https://urrv.ru/en/rostov-fir/astrakhan/

Orsk Ιnternational airport (UWOR)

https://www.avsim.su/f/x-plane-11-scena ... 68270.html

https://gateway.x-plane.com/airports/UWOR/show



___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του MSFS 2020 θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:

Astrakhan Ιnternational airport (URWA)

----------

Orsk Ιnternational airport (UWOR)

--------------------------


Image
Image
Post Reply