Cold Siberia TOUR

Συζητησεις όσων αφορα tours. / About tours.
Post Reply
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 66
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Καλή χρονιά σε όλους τους πιλότους της OAV!!!
Εύχομαι η νέα χρονιά, που ελπίζω να είναι καλύτερη, να γλυτώσουμε από την πανδημία και να κάνουμε περισσότερες πτήσεις!!!
Την Παρασκευή 14/01/2022 ξεκινάει το νέο tour!
Θα πετάξουμε σε δύσκολους, από καιρικά φαινόμενα , αεροδιαδρομους αλλα θα κανουμε ακομη ποιο τεχνικές προσεγγίσεις σε εξωτικά μέρη....
Υπομονή ως την Παρασκευή όπου θα ανακοινωθεί ο προορισμός μας!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!!
Μείνετε συντονισμένοι στην συχνότητα της OAV.
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 66
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: CS TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ

Image
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 66
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: CS TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

COLD SIBIRIA TOUR (CST)

Πετάξτε μαζί μας στις αχανείς εκτάσεις της Σιβηρίας. Αντιμετωπίστε τον Ρωσικό χειμώνα στα ποιο απομακρυσμένα αεροδρόμια και πατήστε στους παγωμένους και λασπωμένους διαδρόμους τους
Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε την κρύα Σιβηρία μέσα από τις virtual πτήσεις της OAV.
Όλοι οι πιλότοι της OAV πρέπει να παρουσιάζονται στο αεροδρόμιο δύο ώρες πριν την πτήση για προθέρμανση των αεροπλάνων .
Το tour μας ξεκινάει από την Παρασκευή 14/01/22 .
Το tour θα το βρείτε στη Airways, Cargo και Charter


1. LGAV - UKOO

Πετάμε προς Διεθνές Αεροδρόμιο Οδησσός (UKR. Mismnign Aeroport Odessa) - Αεροδρόμιο της Οδησσού, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ουκρανίας. Βρίσκεται επτά χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του κέντρου της πόλης. Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Οδησσού ανήκει στα Σημαντικά αεροδρόμια της χώρας και συνδέει την πόλη με τακτικές πτήσεις με το Κίεβο, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.
Το αεροδρόμιο εξυπηρετεί το νότο της Ουκρανίας, δίπλα στη Μαύρη Θάλασσα, στο έδαφος του οποίου βρίσκεται το μεγαλύτερο Λιμάνι Της Ουκρανίας - Οδησσός, Chernomorsk, Νικολάεφ, Χέρι.

Ιστορικά τώρα αεροπόροι ερασιτέχνες, και ένας επιχειρηματίας, ο Arthur Antonovich Anatra το 1908 αγόρασαν το οικόπεδο στη στέπα, κοντά στον στρατιωτικό χώρο υγειονομικής ταφής, που ήταν χώρος των εργαστηρίων για την επισκευή και τη συναρμολόγηση αεροσκαφών (από το 1913 - το εργοστάσιο Aeraklub (από το 1910 - το σχολείο των πιλότων) και της σχολής πιλότων. Το αεροδρόμιο εξυπηρετούσε εκπαιδευτικές και δοκιμαστικές πτήσεις. Αργότερα, το όνομα "σχολή πιλότων" εμφανίστηκε επίσημα ως τίτλος του αεροδρόμιου.
Η ιστορία του ως επιβατικού αεροδρομίου στην Οδησσό ξεκίνησε το 1924. Ανοιξε στις 21 Μαΐου και στις 25 Μαΐου έγινε η πρώτη πτήση επιβατών "Ukr-Vadukhputi" στη διαδρομή Kharkov - Zinovievsk - Οδησσός. Λίγο αργότερα άνοιξε η πτήση Odessa - Κίεβο - Chernigov - Μόσχα και από τις αρχές της δεκαετίας του 1930, πτήσεις από τη Γραμμή Οδησσό - Νικολάεφ - Ρογκοτρόφ περίπου 6 ώρες με τρεις προσγειώσεις).

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 και μέχρι το 1961, το κύριο αεροδρόμιο της Οδησσού ήταν το "Zaspasya" (με ένα διάδρομο 800 m μήκους). Από το 1961, έχει χρησιμοποιηθεί για την εκπλήρωση των εργασιών της αεροπορίας (κυρίως γεωργικής) για αεροσκάφη και ελικόπτερα . Στη δεκαετία του 1960 - της δεκαετίας του 1980, πραγματοποιήθηκαν μεγάλος αριθμός πτήσεων επιβατών με το αεροσκάφος AN-2 στα περιφερειακά κέντρα και στα μεγάλα χωριά της περιοχής της Οδησσού. Το 1994, το αεροδρόμιο Izpare έκλεισε, τώρα εισήλθε στην επικράτεια της Οδησσού.
Το 1960, κατασκευάστηκε διάδρομος με μήκος 2800 μέτρων. Το 1961 έγινε το Νέο αεροδρόμιο Οδησσού και άρχισε να λαμβάνει αντιδραστικά επιβατικά αεροσκάφη TU-104. Το αεροδρόμιο της Οδησσού ήταν ένα από τα τρία αεροδρόμια στην ουκρανική SSR, η οποία θα μπορούσε να λάβει αεροσκάφη αυτού του τύπου.

Το 2012 ξεκίνησε ο νέος τερματικός σταθμός και ολοκληρώθηκε το 2013.

Το 2021 έγιναν εργασίες επέκτασης του αεροδρομίου και βρέθηκε ομαδικός τάφος με 5000 - 8000 σκελετούς που πιθανολογούν ότι είναι από τα θύματα του Holodomo (https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor)


1. CST01
LGAV - UKOO
FL350

Flight Plan : KRO G33 ALX BGS Y189 XILTI L743 MATEL L743 REVDA OSDOR N671 AMNEZ

_______________________________________________

Scenery FSX/P3D:

Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)

https://www.flytampa.org/lgav.html

https://library.avsim.net/search.php?Ca ... ScanMode=0



ODESSA International Airport (UKOO)

https://library.avsim.net/esearch.php?DLID=172186

https://drive.google.com/file/d/1CJmidq ... qi-Oj/view
___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του Xplane θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:

Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)
https://www.flytampa.org/lgav.html


ODESSA International Airport (UKOO)

https://secure.simmarket.com/xenomorph2 ... ine).phtml

___________________________________________________________________________________________

Οι κάτοχοι του MSFS 2020 θα βρουν σκηνικά των αεροδρομίων στα παρακάτω link:


Athens Eleftherios Venizelos (LGAV)
https://flightsim.to/file/4710/athens-i ... av-scenery


ODESSA International Airport (UKOO)

https://orbxdirect.com/product/pyreegue-ukoo-msfs
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 66
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Ένα tour στην καρδιά του Ρώσικου χειμώνα...ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ??
Attachments
odessa.png
ukoo.png
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 66
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: Cold Siberia TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΓΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ TOUR ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΓΕΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ!

MANAGEMENT OF FINAL APPROACH, TOUCH-DOWN AND DECELERATION

With the rationale for the recommended 15% safety margin in mind, the management of final approach, touch-down and deceleration appear as key factors that deserve special attention upon landing on a contaminated runway. The following tips are worth keeping in mind:
  • Consider diversion to an uncontaminated runway when a failure affecting landing performance is present
  • Land in CONF FULL without speed additives except if required by the conditions and accounted for by appropriate in-flight landing performance assessment, with the auto-brake mode recommended per SOPs
  • Monitor late wind changes and GA if unexpected tailwind (planning to land on contaminated runway with tailwind should be avoided)
  • Perform early and firm touchdown (early as runway behind you is no use, firm to ensure no delay in ground spoiler extension, brake physical onset, and reverse extension by sluggish wheel spin-up and/or delayed flight to ground transition of the gear squat switches)
  • Decelerate as much as you can as soon as you can: aerodynamic drag and reverse thrust are most effective at high speed, then moderate braking only at low taxi speed after a safe stop on the runway is assured
  • Do not delay lowering the nose wheel onto the runway (it increases weight on braked wheels and may activate aircraft systems, such as auto-brake)
  • Throttles should be changed smoothly from Reverse max to Reverse idle at the usual procedure speed: be ready to maintain Reverse max longer than normal in case of perceived overrun risk
  • Do not try to expedite runway vacating at a speed that might lead to lateral control difficulty (Airport taxiway condition assessment might be less accurate than for the runway)
Το πλήρες άρθρο στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://safetyfirst.airbus.com/landing- ... d-runways/


Image
Image
Post Reply