MIDDLE EAST TOUR

Συζητησεις όσων αφορα tours. / About tours.
Post Reply
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 196
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

MIDDLE EAST TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Λέτε να πάμε προς Μέση Ανατολή;;
Tον περσινό χειμώνα στα κρύα με το cold siberia tour και φέτος στην σκόνη και την υγρασία.

Για την πρώτη μέρα αναχώρηση η Αθήνα και προορισμός η Βηρυτός!!

Πληροφορίες και Χάρτες

https://www.icao.int/EURNAT/Other%20Mee ... ebanon.pdf

Image

Το tour θα το βρείτε στη Airways, Cargo και Charter.



FLIGHT PLANS

1. LGAV - OLBA / NAME OF FLIGHT = MET01 (DATE=25/11) (ΒΥΡΗΤΟΣ)

KEA UL995 RDS UM601 EVENO M601 LCA M31 KUKLA



Σκηνικά θα βρείτε για όλες τις πλατφόρμες πτήσεων:

Για MSFS
payware:
Αναχώρηση
https://secure.simmarket.com/flytampa-athens-msfs.phtml


Άφιξη
https://secure.simmarket.com/simsoft-be ... msfs.phtml


free:
Αναχώρηση

https://el.flightsim.to/by-country/GR/


Άφιξη

NO




Για FSX και P3D

payware:

https://secure.simmarket.com/ac-scenery ... d4-5.phtml

https://secure.simmarket.com/flytampa-athens.phtml


Άφιξη
https://secure.simmarket.com/mfsg-beiru ... d3-5.phtml


free:
https://www.freewarescenery.com/fsx/greece.html

https://flyawaysimulation.com/downloads ... s-scenery/


Άφιξη
https://flyawaysimulation.com/downloads ... rnational/




Για Xplane

payware:
Αναχώρηση

NO


Άφιξη
https://gateway.x-plane.com/airports/LGAV/show



free:
Αναχώρηση




Άφιξη

https://gateway.x-plane.com/airports/OLBA/show
Image
OAL275 Chris Mavromatis
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 196
Joined: Wed May 13, 2020 11:43 pm
Name: Chris Mavromatis
Callsign: OAL275

Re: MIDDLE EAST TOUR

Post by OAL275 Chris Mavromatis »

Μετά το Monte Carlo της Μεσης Ανατολής ,πετάμε στην Πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας το Ριαντ και το αεροδρόμιο King Khalid.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο King Khalid (αραβικά: ???? ????? ???? ?????? Ma?ar al-Malik Khalid al-Duwaliyy, IATA: RUH, ICAO: OERK) βρίσκεται 35 χιλιόμετρα (22 μίλια) βόρεια του Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, σχεδιασμένο από τον αρχιτεκτονικό Η εταιρεία HOK και η Arabian Bechtel Company Limited υπηρέτησε ως διαχειριστής κατασκευής για λογαριασμό της κυβέρνησης της Σαουδικής Αραβίας.

Το αεροδρόμιο
Αυτό το αεροδρόμιο αποτελείται από πέντε τερματικούς σταθμούς επιβατών (μόνο τρεις από τους οποίους χρησιμοποιούνται), με οκτώ αερογέφυρες η καθεμία, ένα τζαμί, καλυμμένο και ακάλυπτο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων για 11.600 οχήματα, ένα επιπλέον Royal Terminal (για τους επισκέπτες του βασιλείου, τους κυβερνητικούς αρχηγούς και χρήση της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας), έναν κεντρικό πύργο ελέγχου (ένας από τους ψηλότερους στον κόσμο) και δύο παράλληλους διαδρόμους, μήκους 4.260 μέτρων ο καθένας (13.980 ft). Παλαιότερα το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο από άποψη εδάφους, η χερσαία έκταση που διατέθηκε για το KKIA είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, μετά το Διεθνές Αεροδρόμιο King Fahd.
Το αεροδρόμιο διαχειρίζεται και λειτουργεί από την Riyadh Airports Company. Το Βασιλικό Τζαμί σχεδιάστηκε με ένα σημαντικό πρόγραμμα ολοκληρωμένης τέχνης. το βιτρό, του Βρετανού αρχιτέκτονα καλλιτέχνη Brian Clarke, ήταν ένα έργο ορόσημο στην ιστορία του μέσου, που θεωρείται το μεγαλύτερο και τεχνικά πιο προηγμένο έργο βιτρό της σύγχρονης περιόδου.

Image


Η πρωτεύουσα
Το Ριάντ (στην αραβική γλώσσα ??????, ar-Riya?, αραβική προφορά: Ριάδ) είναι η πρωτεύουσα και η μεγαλύτερη πόλη της Σαουδικής Αραβίας. Είναι επίσης πρωτεύουσα ομώνυμης επαρχίας (Αρ Ριγιάντ). Το Ριάντ βρίσκεται στην ιστορική περιοχή Νετζντ, στο κέντρο της αραβικής χερσονήσου, πάνω σε ένα μεγάλο υψίπεδο. Ο πληθυσμός του Ριάντ ανέρχεται κατά την τελευταία απογραφή σε πάνω από 4.260.000 κατοίκους (4,9 εκατομμύρια κατ' εκτίμηση του 2009), περί το 20% του πληθυσμού της χώρας.

Η πόλη κείται στον «κεντρικό διάδρομο» της ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, μαζί με το Μπουραϊντά στον βορρά και το Αλ Χαρτζ στον νότο. Οι άλλες περιοχές συγκεντρώσεως του πληθυσμού είναι οι δύο παραλιακές, γύρω από τη Τζέντα και τη Μέκκα στην Ερυθρά Θάλασσα, και γύρω από το Τζουμπάι και τη Νταμάμ στον Περσικό Κόλπο. Οι γεωγραφικές συντεταγμένες του κέντρου του Ριάντ είναι 24° 42΄ 42΄΄ βόρειο πλάτος και 46° 43΄ 27΄΄ ανατολικό μήκος.

Η πόλη υποδιαιρείται σε 15 «δημοτικούς κλάδους» υπό τον έλεγχο του Δήμου του Ριάντ και της Αναπτυξιακής Αρχής του Ριάντ, με πρόεδρο τον κυβερνήτη της επαρχίας Ριάντ, πρίγκηπα Σαλμάν μπιν Αμπντουλαζίζ. Δήμαρχος της πόλεως είναι ο Αμπντουλαζίζ ιμπν Αγιάφ αλ Μιγκρίν. Η έκταση του δήμου είναι 1000 τ.χλμ., επομένως η πυκνότητα πληθυσμού είναι 4878 κάτοικοι ανά τ.χλμ.

Η θερμοκρασία το καλοκαίρι βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και συνήθως υπερβαίνει τους 45 βαθμούς C. Οι χειμώνες είναι ήπιοι με δροσερές νύκτες. Παρότι σε ξηρή περιοχή, η πόλη δέχεται κάποιες βροχές. Πέντε φράγματα αποθηκεύουν τα νερά τους. Υπάρχουν επίσης 96 πηγάδια και 467 χιλιόμετρα αγωγών που φέρνουν τεράστιες ποσότητες νερού από εγκαταστάσεις αφαλατώσεως στον Περσικό Κόλπο.

Η ώρα του Ριάντ είναι 1 ώρα μπροστά από την ώρα Ελλάδας τον χειμώνα και 0 το καλοκαίρι, αφού δεν εφαρμόζεται εκεί η θερινή ώρα.

Image

FLIGHT PLANS

2. OLBA - OERK / NAME OF FLIGHT = MET02 (DATE=02/12) (ΡΙΑΝΤ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ)

LATEB J222 BASEM R785 ZELAF UR785 RASLI P559 GADLI T503 METNI



Σκηνικά θα βρείτε για όλες τις πλατφόρμες πτήσεων:

Για MSFS
payware:
Αναχώρηση
https://secure.simmarket.com/simsoft-be ... msfs.phtml


Άφιξη




free:
Αναχώρηση

NO


Άφιξη

https://www.msfsaddon.com/2021/03/msfs2 ... ional.html

https://badawiavgeek.wixsite.com/savacc/sceneries



Για FSX και P3D

payware:

https://secure.simmarket.com/mfsg-beiru ... d3-5.phtml



Άφιξη
https://secure.simmarket.com/armi-proje ... -fsx.phtml


free:
https://flyawaysimulation.com/downloads ... rnational/


Άφιξη

https://library.avsim.net/search.php?Se ... &Go=Search

https://www.flightsim.com/vbfs/fslib.ph ... d=94359640



Για Xplane

payware:
Αναχώρηση

https://gateway.x-plane.com/airports/LGAV/show


Άφιξη




free:
Αναχώρηση

https://gateway.x-plane.com/airports/OLBA/show


Άφιξη



https://gateway.x-plane.com/airports/OERK/show
Image
Post Reply