Αναρωτιέμαι, οι βαθμοί που συναντάμε στις εικονικές αερογραμμές, second officer, first officer, captain, senior captain, κατά πόσο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα; Υπάρχουν έτσι στις πραγματικές αερογραμές και αν ναι πως είναι οι ελληνικοί όροι;
Επίσης μου είχε πει κάποτε ένας φίλος, που ήξερε έναν φίλο που ήξερε έναν πιλότο... φέξε μου και γλύστρισα δηλαδή, ότι στην πραγματική ολυμπιακή πάει διαφορετικά. Δηλαδή περνάει κάποιος όλη την κλίμακα των αεροσκαφών της αερογραμμής, απ' το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο, μία φορά σαν συγκυβενήτης και μετά άλλη μία φορά σαν κυβερνήτης, πάλι με την ίδια σειρά.
Τί ισχύει τελικά;
Βαθμοί
-
- Newbie
- Posts: 29
- Joined: Mon Sep 22, 2014 6:34 pm
- Name: Nikos Stournaras
- Callsign: OAL288
-
- Full Member
- Posts: 118
- Joined: Mon Apr 07, 2014 3:48 pm
- Name: Christos Makris
- Callsign: OAL260
Re: Βαθμοί
Για ελληνικούς ώρους δεν μπορώ να σου πω. Σχετικά με τους βαθμούς εξαρτάται από την κάθε εταιρεία, μπορεί να υπάρχει junior second officer, second officer, captain, senior captain κλπ.
Στην παλιά Ολυμπιακή ξεκίναγε από 2nd Officer στα 732/734 και ανέβαινε μέχρι τα Β742/Α340. Και μετά κατέβαινε σαν κυβερνήτης στα 732/734 και ανέβαινε ξανά. Σε άλλες εταιρίες μπορεί να δουλεύεις χρόνια σαν 2nd officer σε ένα τύπο μόνο πχ 734 και ανάλογα με το πόσο "παλιός" είσαι να βάλεις bid για κάποιο άλλο στόλο πχ 777 ή Α380 κλπ
Στην παλιά Ολυμπιακή ξεκίναγε από 2nd Officer στα 732/734 και ανέβαινε μέχρι τα Β742/Α340. Και μετά κατέβαινε σαν κυβερνήτης στα 732/734 και ανέβαινε ξανά. Σε άλλες εταιρίες μπορεί να δουλεύεις χρόνια σαν 2nd officer σε ένα τύπο μόνο πχ 734 και ανάλογα με το πόσο "παλιός" είσαι να βάλεις bid για κάποιο άλλο στόλο πχ 777 ή Α380 κλπ
-
- Newbie
- Posts: 29
- Joined: Mon Sep 22, 2014 6:34 pm
- Name: Nikos Stournaras
- Callsign: OAL288
Re: Βαθμοί
Κάτι τέτοιο είχα ακούσει για την Ολυμπιακή. Είναι καθαρά θέμα εταιρίας λοιπόν.