Τα published Sids/Stars αεροδρομιων της χωρας,χρησιμοποιουνται καθολου στην πραγματικοτητα ή ειναι "διακοσμητικα"? Δεν ξερω τι γινοταν παλιοτερα αλλα απο πτησεις που παρακολουθω τις τελευταιες μερες στο flightradar24 και το live ATC του Βενιζελου νομιζω πως απο το aproach του Βενιζελου δινουν παντα vectors στους πιλοτους για να γινουν κατευθειαν established στα ILS. Ετσι δεν ειναι? Και φανταζομαι θα γινεται και το ιδιο με τους αεροδιαδρομους απο το LGGG ("direct to" vectors)
Πανω στο ιδιο θεμα, τα flight plans για διάφορες διαδρομες που παραχει η OAV ισχυουν και στην πραγματικοτητα ή οι εταιρειες (...και στην περιπτωση μας η Olympic Air) χρησιμοποιουν διαφορετικα και πιο συντομα flightplans παρακαμπτωντας διαδικασιες οπως sids/stars,airways ?
Ευχαριστω
atc vectors-flightplan
-
- Newbie
- Posts: 28
- Joined: Mon Feb 17, 2014 9:21 pm
- Name: Kostas Kazantzidis
- Callsign: OAL090
- OAL114 Spiros Zois
- Administrator
- Posts: 120
- Joined: Tue Sep 21, 2010 9:52 pm
- Name: Spiros Zois
- Callsign: OAL114
Re: atc vectors-flightplan
Καλησπέρα Κώστα,
τα published sids/stars, σαφώς και χρησιμοποιούνται και δεν έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα, γι' αυτό και άλλοστε είναι δημοσιευμένα. Μπορεί όμως να παρακάμπτονται κάποιες φορές όπως περιγράφεις κι εσύ παρακολουθώντας το flightradar24 και το Live ATC. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα για οικονομία καυσίμων. Το ίδιο φυσικά μπορεί και να ισχύει στην περίπτωση που κάποιο αεροσκάφος παίρνει "direct" για κάποιο σημείο ενός αεροδιαδρόμου. Οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια, ελέγχεται σε όλες τις περιπτώσεις από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Τώρα όσον αφορά τα flight plans, πάντα είναι φτιαγμένα πάνω σε ενεργούς αεροδιαδρόμους οι οποίοι ορίζονται από τους enroute χάρτες και οι οποίοι ισχύουν για την εκάστοτε χρονική περίοδο. Το εκάστοτε flight plan έιναι η διαδρομή που ακολουθούμε απο το σημείο εξόδου της τερματικής περιοχής του αεροδρομίου αναχώρησης μέχρι το σημείο εισόδου της τερματικής περιοχής του αεροδρομίου προορισμού. Πριν και μετά έχουμε τα sids/stars, οι οποίες είναι διαδικασίες εκτός flight plan και αφορούν την αναχώρηση και την άφιξή μας.
τα published sids/stars, σαφώς και χρησιμοποιούνται και δεν έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα, γι' αυτό και άλλοστε είναι δημοσιευμένα. Μπορεί όμως να παρακάμπτονται κάποιες φορές όπως περιγράφεις κι εσύ παρακολουθώντας το flightradar24 και το Live ATC. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως για παράδειγμα για οικονομία καυσίμων. Το ίδιο φυσικά μπορεί και να ισχύει στην περίπτωση που κάποιο αεροσκάφος παίρνει "direct" για κάποιο σημείο ενός αεροδιαδρόμου. Οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια, ελέγχεται σε όλες τις περιπτώσεις από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Τώρα όσον αφορά τα flight plans, πάντα είναι φτιαγμένα πάνω σε ενεργούς αεροδιαδρόμους οι οποίοι ορίζονται από τους enroute χάρτες και οι οποίοι ισχύουν για την εκάστοτε χρονική περίοδο. Το εκάστοτε flight plan έιναι η διαδρομή που ακολουθούμε απο το σημείο εξόδου της τερματικής περιοχής του αεροδρομίου αναχώρησης μέχρι το σημείο εισόδου της τερματικής περιοχής του αεροδρομίου προορισμού. Πριν και μετά έχουμε τα sids/stars, οι οποίες είναι διαδικασίες εκτός flight plan και αφορούν την αναχώρηση και την άφιξή μας.
-
- Newbie
- Posts: 28
- Joined: Mon Feb 17, 2014 9:21 pm
- Name: Kostas Kazantzidis
- Callsign: OAL090
Re: atc vectors-flightplan
κατανοητο
thanks Σπυρος
thanks Σπυρος