CHARTER NEW OPERATIONS
-
- Full Member
- Posts: 205
- Joined: Tue Jul 06, 2010 9:55 pm
- Name: Panagiotis Nastos
- Callsign: OAL053
CHARTER NEW OPERATIONS
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Εν όψη της «νέας σεζόν» που ξεκινάει από τα μέσα Σεπτεμβρίου 2014, η Olympic Charter αλλάζει…
Για να γίνει αυτό όμως θα θέλαμε και τη σύμφωνη γνώμη των πιλότων της. Για αυτό το λόγο στο παρόν poll μπορείτε να ψηφίσετε υπέρ ή κατά των αλλαγών
Το σκεπτικό είναι, όπως συνήθως συμβαίνει και στην πραγματικότητα, ότι οι πιλότοι «ζουν» σε κάποια πόλη (Hub) και από εκεί κάνουν πτήσεις προς τους προορισμούς που είναι διαθέσιμοι από την εταιρεία και επιστρέφουν πάλι στην «βάση» τους. Οι πτήσεις θα είναι δηλαδή πάντα «Hub-Προορισμός» και η αντίστοιχη επιστροφή «προορισμός-Hub».
Επειδή φυσικά όλοι μας θέλουμε να πετάμε σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε όλα τα Hubs, οι πιλότοι δε θα μένουν εκεί φυσικά για πάντα, αλλά θα μπορούν να ζητήσουνε την αλλαγή Hub αφού πραγματοποιήσουν τουλάχιστον πτήσεις σε 5 προορισμούς με την αντίστοιχη επιστροφή (δηλαδή συνολικά 10 πτήσεις). Σε πρώτη φάση, ως δοκιμαστικό στάδιο, οι πιλότοι θα είναι ελεύθεροι να πετούν σε όποιο hub επιθυμούν χωρίς τον παραπάνω περιορισμό.
Τα Hubs που θα επιχειρεί η εταιρεία από τη νέα σεζόν είναι:
• 4 στην Ευρώπη Αθήνα (LGAV), Θεσσαλονίκη (LGTS), Νίκαια Γαλλίας (LFMN) και Λονδίνο Gatwick (EGKK)
• 2 στις ΗΠΑ San Francisco (KSFO) και Orlando (KMCO)
• 2 στην Ασία Dubai (OMDB) και Manila (RPLL)
• 1 στην Αυστραλία Μελβούρνη (YMML)
• 1 στην Κεντρική Αμερική Mexico (MMMX)
Οι πτήσεις από τα παραπάνω Hubs θα γίνονται προς αποκλειστικούς προορισμούς, δηλαδή ένας προορισμός θα υπάρχει μόνο από ένα Hub.
Τα αεροσκάφη θα είναι επίσης αποκλειστικά ανά Hub, μιας και δεν θα συνδέονται με πτήσεις τα Hubs μεταξύ τους. Επίσης θα υπάρχει διαχωρισμός του αριθμού αλλά και των τύπων των αεροσκαφών ανά κατηγορία Hub (Για παράδειγμα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα Heavy αεροσκάφη σε ένα μεγάλο Hub όπως αυτό της Αθήνας και καθόλου ή ελάχιστα σε μικρότερα Hubs, όπως π.χ. αυτό της Θεσσαλονίκης).
Για τους πιλότους του ίδιου Hub που θέλουν να πετάξουν μαζί προς έναν προορισμό, θα υπάρχουν πλέον στην FSA παραπάνω από μία πτήση ανά προορισμό. (Τουλάχιστον τρεις).
Οι ομαδικές πτήσεις (Group Flights) και τα Tours (F1, Group Flight Tour, κλπ.), θα πραγματοποιούνται στην επιμελητεία της Airways μέσω της επιλογής «Tours», ώστε να μη δεσμεύονται αεροσκάφη από πιλότους για μια πτήση την εβδομάδα, μιας και ο μεγάλος αριθμός των Hubs, δημιουργεί ανάγκες για πολύ περισσότερα διαθέσιμα αεροσκάφη.
Εν όψη της «νέας σεζόν» που ξεκινάει από τα μέσα Σεπτεμβρίου 2014, η Olympic Charter αλλάζει…
Για να γίνει αυτό όμως θα θέλαμε και τη σύμφωνη γνώμη των πιλότων της. Για αυτό το λόγο στο παρόν poll μπορείτε να ψηφίσετε υπέρ ή κατά των αλλαγών
Το σκεπτικό είναι, όπως συνήθως συμβαίνει και στην πραγματικότητα, ότι οι πιλότοι «ζουν» σε κάποια πόλη (Hub) και από εκεί κάνουν πτήσεις προς τους προορισμούς που είναι διαθέσιμοι από την εταιρεία και επιστρέφουν πάλι στην «βάση» τους. Οι πτήσεις θα είναι δηλαδή πάντα «Hub-Προορισμός» και η αντίστοιχη επιστροφή «προορισμός-Hub».
Επειδή φυσικά όλοι μας θέλουμε να πετάμε σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε όλα τα Hubs, οι πιλότοι δε θα μένουν εκεί φυσικά για πάντα, αλλά θα μπορούν να ζητήσουνε την αλλαγή Hub αφού πραγματοποιήσουν τουλάχιστον πτήσεις σε 5 προορισμούς με την αντίστοιχη επιστροφή (δηλαδή συνολικά 10 πτήσεις). Σε πρώτη φάση, ως δοκιμαστικό στάδιο, οι πιλότοι θα είναι ελεύθεροι να πετούν σε όποιο hub επιθυμούν χωρίς τον παραπάνω περιορισμό.
Τα Hubs που θα επιχειρεί η εταιρεία από τη νέα σεζόν είναι:
• 4 στην Ευρώπη Αθήνα (LGAV), Θεσσαλονίκη (LGTS), Νίκαια Γαλλίας (LFMN) και Λονδίνο Gatwick (EGKK)
• 2 στις ΗΠΑ San Francisco (KSFO) και Orlando (KMCO)
• 2 στην Ασία Dubai (OMDB) και Manila (RPLL)
• 1 στην Αυστραλία Μελβούρνη (YMML)
• 1 στην Κεντρική Αμερική Mexico (MMMX)
Οι πτήσεις από τα παραπάνω Hubs θα γίνονται προς αποκλειστικούς προορισμούς, δηλαδή ένας προορισμός θα υπάρχει μόνο από ένα Hub.
Τα αεροσκάφη θα είναι επίσης αποκλειστικά ανά Hub, μιας και δεν θα συνδέονται με πτήσεις τα Hubs μεταξύ τους. Επίσης θα υπάρχει διαχωρισμός του αριθμού αλλά και των τύπων των αεροσκαφών ανά κατηγορία Hub (Για παράδειγμα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα Heavy αεροσκάφη σε ένα μεγάλο Hub όπως αυτό της Αθήνας και καθόλου ή ελάχιστα σε μικρότερα Hubs, όπως π.χ. αυτό της Θεσσαλονίκης).
Για τους πιλότους του ίδιου Hub που θέλουν να πετάξουν μαζί προς έναν προορισμό, θα υπάρχουν πλέον στην FSA παραπάνω από μία πτήση ανά προορισμό. (Τουλάχιστον τρεις).
Οι ομαδικές πτήσεις (Group Flights) και τα Tours (F1, Group Flight Tour, κλπ.), θα πραγματοποιούνται στην επιμελητεία της Airways μέσω της επιλογής «Tours», ώστε να μη δεσμεύονται αεροσκάφη από πιλότους για μια πτήση την εβδομάδα, μιας και ο μεγάλος αριθμός των Hubs, δημιουργεί ανάγκες για πολύ περισσότερα διαθέσιμα αεροσκάφη.
-
- Jr. Member
- Posts: 69
- Joined: Sat Mar 01, 2014 12:56 am
- Name: George Stergioulas
- Callsign: OAL037
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Επειδή δεν βλέπω να γίνεται κουβέντα εδώ κάτω παρότι κάποιοι έχουν ήδη ψηφίσει, ελπίζω να έχετε λάβει υπόψιν ότι με την εφαρμογή αυτή των μόνιμων hubs για όλους τους πιλότους πρακτικά καταργούνται οι διηπειρωτικές πτήσεις που συνήθως έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα long haul. Από τη στιγμή που κάθε ήπειρος έχει ένα hub για προορισμούς εκεί δε θα μπορώ εγώ πχ να κάνω το LGAV -> KLAX που ετοιμάζομαι να ξεκινήσω σε λίγο. Θα πρέπει λοιπόν να περιοριστώ στην cargo αν θέλω να πετάω σε μακρινά και εξωτικά αεροδρόμια.
Αυτό βέβαια είναι ένα ελάχιστο πρόβλημα μπροστά στην κατάλυση ουσιαστικά της παρεΐστικης ατμόσφαιρας που μπορούσε να δημιουργηθεί στο teamspeak ανά πάσα στιγμή και να καταλήξει σε ομαδικές πτήσεις προς διάφορους προορισμούς. Αναρωτιέμαι αν θέλουμε τελικά να συμμετέχουμε σε κάποια κοινότητα ή αποζητούμε απλά μία υποδομή από πίσω για να πετάμε μόνοι μας online στη VATSIM, γιατί αυτό θα πετύχουν οι αλλαγές που προτείνονται...
Αυτό βέβαια είναι ένα ελάχιστο πρόβλημα μπροστά στην κατάλυση ουσιαστικά της παρεΐστικης ατμόσφαιρας που μπορούσε να δημιουργηθεί στο teamspeak ανά πάσα στιγμή και να καταλήξει σε ομαδικές πτήσεις προς διάφορους προορισμούς. Αναρωτιέμαι αν θέλουμε τελικά να συμμετέχουμε σε κάποια κοινότητα ή αποζητούμε απλά μία υποδομή από πίσω για να πετάμε μόνοι μας online στη VATSIM, γιατί αυτό θα πετύχουν οι αλλαγές που προτείνονται...
-
- Full Member
- Posts: 205
- Joined: Tue Jul 06, 2010 9:55 pm
- Name: Panagiotis Nastos
- Callsign: OAL053
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Προσπαθώντας να μην επηρεάσω είτε θετικά είτε αρνητικά την απάντηση όσον αφορά το poll, να δώσω κάποιες διευκρινήσεις, γιατί προφανώς Γιώργο έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα!
Δε προκύπτει από πουθενά στην ανακοίνωση, αλλά το επιβεβαιώνω και εδώ, ότι όταν έχουμε ένα hub σε μία ήπειρο, οι προορισμοί θα είναι απαραίτητα μόνο στην συγκεκριμένη ήπειρο. Οπότε στο παράδειγμά σου θα μπορούσε να υπάρχει LGAV-KLAX αλλά όχι EGKK-KLAX, KMCO-KLAX κ.ο.κ ταυτόχρονα.
Για το θέμα της παρέας στο Teamspeak, οι δύο τελευταίες παράγραφοι (τις ξαναβάζω από κάτω με μπλε χρώμα) της ανακοίνωσης επιβεβαιώνουν ότι ούτε τα group flights tours καταργούνται, ούτε τα Last Minute Teamspeak Group Flights. Οι παλαιότεροι πιλότοι άλλωστε μπορούν να επιβεβαιώσουνε πως και από ποιους ξεκίνησε αυτή η "ιδέα", οπότε γενικά εμείς στο staff θα είμασταν οι τελευταίοι που θα ήθελαν να μην υπάρχει η παρέα στο TS!
Πάντως και διαφορετικούς προορισμούς να πετάνε πιλότοι που μπαίνουν στο TS, γιατί να χάνετε η παρεΐστικη ατμόσφαιρα; Δε θα μιλάνε μεταξύ τους επειδή κάνουν διαφορετικές πτήσεις;
Υποθέτω και το διαδικαστικό ότι τα tours θα γίνονται book από την επιμελητεία της airways, δεν είναι πρόβλημα στον παραπάνω προβληματισμό σου.
"Για τους πιλότους του ίδιου Hub που θέλουν να πετάξουν μαζί προς έναν προορισμό, θα υπάρχουν πλέον στην FSA παραπάνω από μία πτήση ανά προορισμό. (Τουλάχιστον τρεις)."
"Οι ομαδικές πτήσεις (Group Flights) και τα Tours (F1, Group Flight Tour, κλπ.), θα πραγματοποιούνται στην επιμελητεία της Airways μέσω της επιλογής «Tours», ώστε να μη δεσμεύονται αεροσκάφη από πιλότους για μια πτήση την εβδομάδα, μιας και ο μεγάλος αριθμός των Hubs, δημιουργεί ανάγκες για πολύ περισσότερα διαθέσιμα αεροσκάφη."
Τέλος απλά για διευκρίνιση σε κάποια σχόλια σου που ίσως παρεξηγηθούν:
Η Cargo είναι και αυτή Olympic Air Virtual
Η Olympic Air Virtual επιχειρεί και σε VATSIM και σε IVAO
Ελπίζω να σε κάλυψα και ευχαριστώ για την ευκαιρία των διευκρινήσεων για τις απορίες που πιθανόν δημιουργήθηκαν και σε άλλους συναδέλφους.
Φιλικά,
Δε προκύπτει από πουθενά στην ανακοίνωση, αλλά το επιβεβαιώνω και εδώ, ότι όταν έχουμε ένα hub σε μία ήπειρο, οι προορισμοί θα είναι απαραίτητα μόνο στην συγκεκριμένη ήπειρο. Οπότε στο παράδειγμά σου θα μπορούσε να υπάρχει LGAV-KLAX αλλά όχι EGKK-KLAX, KMCO-KLAX κ.ο.κ ταυτόχρονα.
Για το θέμα της παρέας στο Teamspeak, οι δύο τελευταίες παράγραφοι (τις ξαναβάζω από κάτω με μπλε χρώμα) της ανακοίνωσης επιβεβαιώνουν ότι ούτε τα group flights tours καταργούνται, ούτε τα Last Minute Teamspeak Group Flights. Οι παλαιότεροι πιλότοι άλλωστε μπορούν να επιβεβαιώσουνε πως και από ποιους ξεκίνησε αυτή η "ιδέα", οπότε γενικά εμείς στο staff θα είμασταν οι τελευταίοι που θα ήθελαν να μην υπάρχει η παρέα στο TS!
Πάντως και διαφορετικούς προορισμούς να πετάνε πιλότοι που μπαίνουν στο TS, γιατί να χάνετε η παρεΐστικη ατμόσφαιρα; Δε θα μιλάνε μεταξύ τους επειδή κάνουν διαφορετικές πτήσεις;
Υποθέτω και το διαδικαστικό ότι τα tours θα γίνονται book από την επιμελητεία της airways, δεν είναι πρόβλημα στον παραπάνω προβληματισμό σου.
"Για τους πιλότους του ίδιου Hub που θέλουν να πετάξουν μαζί προς έναν προορισμό, θα υπάρχουν πλέον στην FSA παραπάνω από μία πτήση ανά προορισμό. (Τουλάχιστον τρεις)."
"Οι ομαδικές πτήσεις (Group Flights) και τα Tours (F1, Group Flight Tour, κλπ.), θα πραγματοποιούνται στην επιμελητεία της Airways μέσω της επιλογής «Tours», ώστε να μη δεσμεύονται αεροσκάφη από πιλότους για μια πτήση την εβδομάδα, μιας και ο μεγάλος αριθμός των Hubs, δημιουργεί ανάγκες για πολύ περισσότερα διαθέσιμα αεροσκάφη."
Τέλος απλά για διευκρίνιση σε κάποια σχόλια σου που ίσως παρεξηγηθούν:
Η Cargo είναι και αυτή Olympic Air Virtual
Η Olympic Air Virtual επιχειρεί και σε VATSIM και σε IVAO
Ελπίζω να σε κάλυψα και ευχαριστώ για την ευκαιρία των διευκρινήσεων για τις απορίες που πιθανόν δημιουργήθηκαν και σε άλλους συναδέλφους.
Φιλικά,
-
- Jr. Member
- Posts: 69
- Joined: Sat Mar 01, 2014 12:56 am
- Name: George Stergioulas
- Callsign: OAL037
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Με κάλυψες απόλυτα Παναγιώτη. Όσο για το ότι και η Cargo είναι Olympic προφανώς και είναι απλά είναι άλλο πράγμα το επιβατικό, άλλο το cargo. Αν θέλουμε να τα προσομοιώνουμε απόλυτα (που υποθέτω πως θέλουμε γι'αυτό και βρισκόμαστε εδώ) έχει διαφορές. Χωρίς να σημαίνει ότι δε μου αρέσει (έχω πετάξει και με cargo αρκετά και θα πετάξω κι άλλο) απλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Ό,τι είναι να γίνει ας γίνει, κάτι διαφορετικό θα ναι και σίγουρα θα το διασκεδάσουμε και γι'αυτό δεν έχω καμία αμφιβολία. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι κανείς εκτός από εμάς τους δυο δε συμμετέχει στη συζήτηση εδώ παρά τις 12 ψήφους (αλήθεια οι υπόλοιποι πού είναι;; )
Ό,τι είναι να γίνει ας γίνει, κάτι διαφορετικό θα ναι και σίγουρα θα το διασκεδάσουμε και γι'αυτό δεν έχω καμία αμφιβολία. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι κανείς εκτός από εμάς τους δυο δε συμμετέχει στη συζήτηση εδώ παρά τις 12 ψήφους (αλήθεια οι υπόλοιποι πού είναι;; )
-
- Jr. Member
- Posts: 50
- Joined: Tue Jun 12, 2012 11:51 am
- Name: Panagiotis Konstantinidis
- Callsign: OAL852
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Κάποιοι τα συζητήσαμε από κοντά με συνοδεία γαύρου, γαριδούλας, μπυρίτσας και στη συνέχεια καφέ!
- OAL853 Nick Papandreou
- Administrator
- Posts: 698
- Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
- Name: Nick Papandreou
- Callsign: OAL853
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις και στο teamspeak
Σε γενικές γραμμές πάντως οι προτεινόμενες αλλάγες έχουν σκοπό την καλύτερη και ρεαλιστικότερη λειτουργία της Charter. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει (και νομίζω ότι συμφωνεί κι ο Νάστος) πως σε περίπτωση που οι αλλαγές τελικά ψηφιστούν, γίνουν και φανεί μετά από κάποιο διάστημα ότι δεν τραβάει το πράγμα, ότι θα μείνουμε με σταυρομένα τα χέρια!
Σε γενικές γραμμές πάντως οι προτεινόμενες αλλάγες έχουν σκοπό την καλύτερη και ρεαλιστικότερη λειτουργία της Charter. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει (και νομίζω ότι συμφωνεί κι ο Νάστος) πως σε περίπτωση που οι αλλαγές τελικά ψηφιστούν, γίνουν και φανεί μετά από κάποιο διάστημα ότι δεν τραβάει το πράγμα, ότι θα μείνουμε με σταυρομένα τα χέρια!
-
- Newbie
- Posts: 3
- Joined: Mon Aug 20, 2012 1:34 pm
- Name: Dimosthenis Papaoikonomou
- Callsign: OAL868
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Αγαπητέ Παναγιώτη,
αξιότιμο Staff της OAV, φίλοι και συνάδελφοι.
Για ποιό λόγο ετοιμάζονται τόσο δραματικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της Charter;
Τι δεν πάει καλά και τι αναμένεται να βελτιωθεί, αν εφαρμοστούν οι νέοι κανονισμοί λειτουργίας;
Είμαστε στην Charter, ακριβώς, διότι οι κανονισμοί της μας επιτρέπουν να πετάμε σε διάφορους προορισμούς από διαφορετικά Hub, έξω από τις συμβάσεις των κλασικών αερογραμμών Hub-προορισμός-Hub.
Ερώτηση: Τι εμποδίζει οποιονδήποτε πιλότο επιθυμεί να κάνει πέντε πτήσεις με επιστροφή από το ίδιο Hub σήμερα και να αισθανθεί όπως οι real πιλότοι που «ζουν σε κάποια πόλη (Hub) και από εκεί κάνουν πτήσεις προς τους προορισμούς που είναι διαθέσιμοι από την εταιρεία και επιστρέφουν πάλι στην βάση», σύμφωνα με το βασικό σκεπτικό των προτεινόμενων αλλαγών;
Απάντηση: Τίποτα.
Επομένως, γιατί να υποχρεωθούν όλοι, επιθυμούντες και μη, να "τοποθετηθούν" σε κάποιο Hub, να εκτελούν την υπηρεσία τους, ακολούθως να "αιτούνται μετάθεσης" σε νέο Hub -πιθανόν και εντός μιας εβδομάδας- και το ίδιο πάλι σε μια βδομάδα, κ.ο.κ.; Σε δουλειά να βρισκόμαστε;
Πετάμε -προσωπικά- με την Charter σχεδόν τρία χρόνια, έχοντας "γράψει" πάνω από 885 ώρες πτήσης και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι από τη δομή, τη λειτουργία και τον manager της Charter, ο οποίος -ομολογουμένως- ανταποκρίνεται "ταχύτερα κι απ' τον άνεμο" σε ό,τι μέχρι σήμερα ζητήσαμε.
Παράκληση: Μη μας αναστατώνετε και, μάλιστα, καλοκαιριάτικα με τέτοιες δραματικές εξαγγελίες. (Παρενθετικά: Δεν καταφέραμε μέχρι σήμερα -τρεις μέρες τώρα- όχι να πετάξουμε, ούτε να εκκινήσουμε κινητήρες, από την "ταραχή" που πήραμε κατόπιν της εξαγγελίας περί των "CHARTER NEW OPERATIONS".
Πρόταση: Ας μείνει η Charter όπως είναι, εμπλουτιζόμενη από νέα Hub, τα οποία να διασυνδέονται μεταξύ τους με τους διάφορους προορισμούς, (δηλαδή, ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό το οποίο σχεδιάζεται), έτσι ώστε όποιος πιλότος επιθυμεί να επιχειρεί από ένα Hub, αλλά να μπορεί και μόνος του (με το αεροπλάνο του) ή με παρέα, να φτάσει σε ένα άλλο Hub, στο οποίο θα κάνει πέντε... δέκα... όσες πτήσεις επιθυμεί και από εκεί θα συνεχίσει ή θα επιστρέψει κάποια στιγμή εκεί που αισθάνεται το...home sweet home! (σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου...)
Προσωπικά, θα μου έδινε απερίγραπτη χαρά η δυνατότητα να ξεκινήσω ένα χάραμα με το Β77L heavy μου, με τα υπέροχα χρώματα της "Ολυμπιακής", καλλιτεχνημένα από τον εξαίρετο κ. Βασίλη Γκαρτζονίκα, -ένεκα των οποίων (χρωμάτων) έγινα μέλος της "OAV"-, από τον "Ελ. Βενιζέλο", και να καταλήξω ένα εντυπωσιακό δειλινό, δια μέσου των ανά την υφήλιο Hub και των ενδιάμεσων προορισμών της "Charter", στο Μαϊάμι ή στον κόλπο του Σαν Φραντσίσκο ή στο αεροδρόμιο των Φιλιππίνων με το νέο scenery! Και μετά πάλι πίσω...
Εξάλλου, αυτή είναι η χαρά μας... Να πετάξουμε σε έναν προορισμό με καινούριο scenery που μόλις κυκλοφόρησε από την.. τάδε εταιρία, αναμένοντας το επόμενο Addon αεροσκάφος που έχει αναγγείλει η... δείνα (εταιρία).
Όσον αφορά στα "NEW OPERATIONS", αυτά μπορούν να εφαρμοσθούν σε μια νέα θυγατρική, η οποία θα μπορούσε να λέγεται "OAV PRO" (professional) ή "CHARTER PRO" ή "CHARTER COMMERCIAL"και στην οποία θα μπορούσαν να εγγραφούν όσοι επιθυμούν να συνδιαλαγούν με αυστηρότερα επαγγελματικά κριτήρια με το αγαπημένο τους hobby.
Εμείς οι υπόλοιποι δηλώνουμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγαπημένη μας "OAV" και δη την "CHARTER OAV" και επιθυμούμε, παρακαλώντας σας...
"Μη μου τους (εικονικούς-ολυμπιακούς) κύκλους τάραττε".
Με εκτίμηση και αγάπη
Δημοσθένης Παπαοικονόμου
αξιότιμο Staff της OAV, φίλοι και συνάδελφοι.
Για ποιό λόγο ετοιμάζονται τόσο δραματικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της Charter;
Τι δεν πάει καλά και τι αναμένεται να βελτιωθεί, αν εφαρμοστούν οι νέοι κανονισμοί λειτουργίας;
Είμαστε στην Charter, ακριβώς, διότι οι κανονισμοί της μας επιτρέπουν να πετάμε σε διάφορους προορισμούς από διαφορετικά Hub, έξω από τις συμβάσεις των κλασικών αερογραμμών Hub-προορισμός-Hub.
Ερώτηση: Τι εμποδίζει οποιονδήποτε πιλότο επιθυμεί να κάνει πέντε πτήσεις με επιστροφή από το ίδιο Hub σήμερα και να αισθανθεί όπως οι real πιλότοι που «ζουν σε κάποια πόλη (Hub) και από εκεί κάνουν πτήσεις προς τους προορισμούς που είναι διαθέσιμοι από την εταιρεία και επιστρέφουν πάλι στην βάση», σύμφωνα με το βασικό σκεπτικό των προτεινόμενων αλλαγών;
Απάντηση: Τίποτα.
Επομένως, γιατί να υποχρεωθούν όλοι, επιθυμούντες και μη, να "τοποθετηθούν" σε κάποιο Hub, να εκτελούν την υπηρεσία τους, ακολούθως να "αιτούνται μετάθεσης" σε νέο Hub -πιθανόν και εντός μιας εβδομάδας- και το ίδιο πάλι σε μια βδομάδα, κ.ο.κ.; Σε δουλειά να βρισκόμαστε;
Πετάμε -προσωπικά- με την Charter σχεδόν τρία χρόνια, έχοντας "γράψει" πάνω από 885 ώρες πτήσης και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι από τη δομή, τη λειτουργία και τον manager της Charter, ο οποίος -ομολογουμένως- ανταποκρίνεται "ταχύτερα κι απ' τον άνεμο" σε ό,τι μέχρι σήμερα ζητήσαμε.
Παράκληση: Μη μας αναστατώνετε και, μάλιστα, καλοκαιριάτικα με τέτοιες δραματικές εξαγγελίες. (Παρενθετικά: Δεν καταφέραμε μέχρι σήμερα -τρεις μέρες τώρα- όχι να πετάξουμε, ούτε να εκκινήσουμε κινητήρες, από την "ταραχή" που πήραμε κατόπιν της εξαγγελίας περί των "CHARTER NEW OPERATIONS".
Πρόταση: Ας μείνει η Charter όπως είναι, εμπλουτιζόμενη από νέα Hub, τα οποία να διασυνδέονται μεταξύ τους με τους διάφορους προορισμούς, (δηλαδή, ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό το οποίο σχεδιάζεται), έτσι ώστε όποιος πιλότος επιθυμεί να επιχειρεί από ένα Hub, αλλά να μπορεί και μόνος του (με το αεροπλάνο του) ή με παρέα, να φτάσει σε ένα άλλο Hub, στο οποίο θα κάνει πέντε... δέκα... όσες πτήσεις επιθυμεί και από εκεί θα συνεχίσει ή θα επιστρέψει κάποια στιγμή εκεί που αισθάνεται το...home sweet home! (σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου...)
Προσωπικά, θα μου έδινε απερίγραπτη χαρά η δυνατότητα να ξεκινήσω ένα χάραμα με το Β77L heavy μου, με τα υπέροχα χρώματα της "Ολυμπιακής", καλλιτεχνημένα από τον εξαίρετο κ. Βασίλη Γκαρτζονίκα, -ένεκα των οποίων (χρωμάτων) έγινα μέλος της "OAV"-, από τον "Ελ. Βενιζέλο", και να καταλήξω ένα εντυπωσιακό δειλινό, δια μέσου των ανά την υφήλιο Hub και των ενδιάμεσων προορισμών της "Charter", στο Μαϊάμι ή στον κόλπο του Σαν Φραντσίσκο ή στο αεροδρόμιο των Φιλιππίνων με το νέο scenery! Και μετά πάλι πίσω...
Εξάλλου, αυτή είναι η χαρά μας... Να πετάξουμε σε έναν προορισμό με καινούριο scenery που μόλις κυκλοφόρησε από την.. τάδε εταιρία, αναμένοντας το επόμενο Addon αεροσκάφος που έχει αναγγείλει η... δείνα (εταιρία).
Όσον αφορά στα "NEW OPERATIONS", αυτά μπορούν να εφαρμοσθούν σε μια νέα θυγατρική, η οποία θα μπορούσε να λέγεται "OAV PRO" (professional) ή "CHARTER PRO" ή "CHARTER COMMERCIAL"και στην οποία θα μπορούσαν να εγγραφούν όσοι επιθυμούν να συνδιαλαγούν με αυστηρότερα επαγγελματικά κριτήρια με το αγαπημένο τους hobby.
Εμείς οι υπόλοιποι δηλώνουμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγαπημένη μας "OAV" και δη την "CHARTER OAV" και επιθυμούμε, παρακαλώντας σας...
"Μη μου τους (εικονικούς-ολυμπιακούς) κύκλους τάραττε".
Με εκτίμηση και αγάπη
Δημοσθένης Παπαοικονόμου
Last edited by OAL868 Dimosthenis Papaoikonomou on Tue Jun 24, 2014 12:46 am, edited 1 time in total.
-
- Full Member
- Posts: 205
- Joined: Tue Jul 06, 2010 9:55 pm
- Name: Panagiotis Nastos
- Callsign: OAL053
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Αγαπητέ Δημοσθένη,
σεβαστή η γνώμη σου αλλά θα συμφωνήσεις και εσύ ότι μετράει η γνώμη και των υπολοίπων πιλότων, (αρκετοί εκ των οποίων για διαφόρους λόγους δεν μπαίνουν στο Teamspeak, αλλά στέλνουν σε εμένα requests) οπότε δεν μπορώ φυσικά να δεχτώ το "Ας μείνει η Charter όπως είναι..." παρά μόνο αν στο poll υπερισχύσει αυτή η άποψη! Επίσης, επειδή γνωρίζω τη χαρά και το ενδιαφέρον σου να πετάς, το τελικό αποτέλεσμα (αν ψηφιστεί) πιστεύω θα σε αποζημιώσει...
Νίκο αυτό που λες εννοείται, όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα μας αλλά γενικά στην λειτουργία της OAV (Ότι δείχνει να μη τραβάει, πάντα αλλάζει προς το καλύτερο...)
Φιλικά,
σεβαστή η γνώμη σου αλλά θα συμφωνήσεις και εσύ ότι μετράει η γνώμη και των υπολοίπων πιλότων, (αρκετοί εκ των οποίων για διαφόρους λόγους δεν μπαίνουν στο Teamspeak, αλλά στέλνουν σε εμένα requests) οπότε δεν μπορώ φυσικά να δεχτώ το "Ας μείνει η Charter όπως είναι..." παρά μόνο αν στο poll υπερισχύσει αυτή η άποψη! Επίσης, επειδή γνωρίζω τη χαρά και το ενδιαφέρον σου να πετάς, το τελικό αποτέλεσμα (αν ψηφιστεί) πιστεύω θα σε αποζημιώσει...
Νίκο αυτό που λες εννοείται, όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα μας αλλά γενικά στην λειτουργία της OAV (Ότι δείχνει να μη τραβάει, πάντα αλλάζει προς το καλύτερο...)
Φιλικά,
-
- Jr. Member
- Posts: 69
- Joined: Sat Mar 01, 2014 12:56 am
- Name: George Stergioulas
- Callsign: OAL037
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Έχω μερικές ιδέες και απορίες ακόμη, θα προσπαθήσω απόψε να μπω στο teamspeak γιατί τις τελευταίες μέρες έχω εξαφανιστεί με προετοιμασίες γάμου.
-
- Jr. Member
- Posts: 50
- Joined: Tue Jun 12, 2012 11:51 am
- Name: Panagiotis Konstantinidis
- Callsign: OAL852
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Μήηηηηη, don't do it ! Προλαβαίνεις ακόμα να αλλάξεις γνώμη πριν να είναι αργά.... !OAL037 George Stergioulas wrote:...γιατί τις τελευταίες μέρες έχω εξαφανιστεί με προετοιμασίες γάμου.
-
- Jr. Member
- Posts: 69
- Joined: Sat Mar 01, 2014 12:56 am
- Name: George Stergioulas
- Callsign: OAL037
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Εντάξει, στη χειρότερη ένα καινούριο pc με Prepar3d και όλα καλά1180849 wrote:Μήηηηηη, don't do it ! Προλαβαίνεις ακόμα να αλλάξεις γνώμη πριν να είναι αργά.... !OAL037 George Stergioulas wrote:...γιατί τις τελευταίες μέρες έχω εξαφανιστεί με προετοιμασίες γάμου.
-
- Newbie
- Posts: 11
- Joined: Mon Oct 08, 2012 7:41 pm
- Name: Miltiadis Marasidis
- Callsign: OAL885
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι καλή σας μέρα
Μετά από μερικές μέρες στα pits, θα ήθελα να με συγχωρήσετε αν κάποιες συζητήσεις, στις οποίες δεν δυστυχώς δεν μετείχα (ειδικά εκείνη με τα διάφορα θαλασσινά Πάνο) παρείχαν κάποια πρόσθετη πληροφόρηση την οποία δεν γνωρίζω.
Εν πάσει περιπτώσει θα ήθελα να σας μεταφέρω και τη δική μου άποψή για το εν λόγω θέμα, με ότι έως σήμερα έχω πληροφορηθεί από το forum.
Θα πρέπει κατ αρχάς να ξεκαθαρίσω, οτι συμφωνώ απολύτως με την αντίληψη να προχωράμε πάντα προς την κατεύθυνση του αυξημένου ρεαλισμού (όπως η διαρκής αναζήτηση ρεαλιστικότερων γραφικών, αεροπλάνων, εξομοιωτών κλπ), την οποία κατεύθυνση πρεσβεύει κατά την άποψή μου και η νέα αυτή πρόταση.
Επίσης θα πρέπει να συμφωνήσω, οτι είναι η νέα αυτή πρόταση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς προσπαθεί να αυξήσει το επίπεδο ρεαλισμού της λειτουργίας μιας εταιρείας, όπου οι πιλότοι παραμένουν συνήθως σε ένα Hub και πραγματοποιούν πτήσεις μόνο από και προς το Ηub αυτό έως ότου αιτηθούν (στη διοίκηση της εταιρίας) αλλαγή Hub κ.ο.κ
Η νέα αυτή πρόταση όμως είναι φυσικό να προκαλεί επιφυλάξεις (και σωστά κατά την άποψή μου), διότι εισάγει επί πλέον περιορισμούς στο υπάρχον ιδιαίτερα πετυχημένο και ευέλικτο μοντέλο της OLYMPIC CHARTER, οι οποίοι δημιουργούν πρόσθετη "γραφειοκρατία" σε ένα μοντέλο το οποίο υλοποιεί την ένοια του "chartering", η οποία από τη φύση της περιέχει μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα στη επιλογή των προορισμών, διαθεσιμότητα αεροσκαφών σε όλα τα Hub κλπ.
Άλλωστε κυρίως γι αυτά φαντάζομαι οτι επέλεξαν τόσοι πολλοί πιλότοι την CHARTER, η οποία αποτελεί και το πρώτο σκαλοπάτι εισόδου ενός νέου πιλότου στο οικονομικό μοντέλο.
Κατά συνέπεια δεν θα πρέπει και δεν είναι απαραίτητο η υλοποίηση του νέου μοντέλου να επηρεάσει το απολύτως επιτυχημένο και ευέλικτο μοντέλο της OLYMPIC CHARTER, το οποίο τυγχάνει και ιδιαίτερα ποιοτικής διαχείρισης από τον αρμόδιο manager Π.Νάστο (συγχαρητήρια κ.Προιστάμενε).
Με όλα τα παραπάνω θεωρώ οτι μια αρκετά ρεαλιστική αλλά και ιδιαίτερα "ανώδυνη" πρόταση μετάβασης θα ήταν:
Α. Το νέο αυτό μοντέλο να υλοποιηθεί από μία νέα εταιρία στην οποία θα εμπεριέχεται όσο το δυνατόν περισσότερος ρεαλισμός. Θα μπορούσε να αποτελεί το κορυφαίο επίπεδο υλοποίησης του Οικονομικού Μοντέλου της Εταιρίας και να συμμετέχουν πιλότοι με αρκετό background ωρών (συζητήσιμο το νούμερο). Θα μπορούσε να μετεξελιχθεί σε αυτό η υπάρχουσα OLYMPIC AIRLINES εφόσον αυτό είναι τεχνικά δυνατόν.
Β. Οι επιλογές του Voting (ώστε να είναι δυνατόν να συμμετάσχει και η εν λόγω πρόταση) θα μπορούσαν να επεκταθούν και να περιγραφούν ως εξής:
- Καμμιά αλλαγή στο υπάρχον μοντέλο λειτουργίας της Εταιρίας
- Μετεξέλιξη της CHARTER στο νέο προτεινόμενο μοντέλο (10 απαιτούμενες πτήσεις ανά Hub, αίτημα αλλαγής Hub)
- Δημιουργία νέας Εταιρίας σε πλήρως ρεαλιστικό μοντέλο λειτουργίας χωρίς να επηρεασθούν οι υπόλοιπες
- Μετεξέλιξη της AIRLINES σε πλήρως ρεαλιστικό μοντέλο λειτουργίας χωρίς να επηρεασθούν οι υπόλοιπες
Πιστεύω οτι με τις παραπάνω επιλογές θα υπήρχε μεγαλύτερη συμμετοχή στο voting, καθώς υπάρχουν περισσότερες και κυρίως λιγότερο "επώδυνες" επιλογές και κατά συνέπεια η τελική ετυμηγορία θα ήταν πιο αντιπροσωπευτική, κάτι που είναι και το ζητούμενο ώστε να στηριχθούν οι όποιες αλλαγές τελικά αποφασισθούν.
Ελπίζω να μην σας κούρασα με όλα τα παραπάνω και κυρίως να βοήθησα στην προσπάθεια για τη σωστή μετάβαση στο επόμενο επίπεδo λειτουργίας & διαχείρισης της Εταιρίας.
Φιλικά
Μίλτος Μαρασίδης
OLA885
Μετά από μερικές μέρες στα pits, θα ήθελα να με συγχωρήσετε αν κάποιες συζητήσεις, στις οποίες δεν δυστυχώς δεν μετείχα (ειδικά εκείνη με τα διάφορα θαλασσινά Πάνο) παρείχαν κάποια πρόσθετη πληροφόρηση την οποία δεν γνωρίζω.
Εν πάσει περιπτώσει θα ήθελα να σας μεταφέρω και τη δική μου άποψή για το εν λόγω θέμα, με ότι έως σήμερα έχω πληροφορηθεί από το forum.
Θα πρέπει κατ αρχάς να ξεκαθαρίσω, οτι συμφωνώ απολύτως με την αντίληψη να προχωράμε πάντα προς την κατεύθυνση του αυξημένου ρεαλισμού (όπως η διαρκής αναζήτηση ρεαλιστικότερων γραφικών, αεροπλάνων, εξομοιωτών κλπ), την οποία κατεύθυνση πρεσβεύει κατά την άποψή μου και η νέα αυτή πρόταση.
Επίσης θα πρέπει να συμφωνήσω, οτι είναι η νέα αυτή πρόταση είναι προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς προσπαθεί να αυξήσει το επίπεδο ρεαλισμού της λειτουργίας μιας εταιρείας, όπου οι πιλότοι παραμένουν συνήθως σε ένα Hub και πραγματοποιούν πτήσεις μόνο από και προς το Ηub αυτό έως ότου αιτηθούν (στη διοίκηση της εταιρίας) αλλαγή Hub κ.ο.κ
Η νέα αυτή πρόταση όμως είναι φυσικό να προκαλεί επιφυλάξεις (και σωστά κατά την άποψή μου), διότι εισάγει επί πλέον περιορισμούς στο υπάρχον ιδιαίτερα πετυχημένο και ευέλικτο μοντέλο της OLYMPIC CHARTER, οι οποίοι δημιουργούν πρόσθετη "γραφειοκρατία" σε ένα μοντέλο το οποίο υλοποιεί την ένοια του "chartering", η οποία από τη φύση της περιέχει μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα στη επιλογή των προορισμών, διαθεσιμότητα αεροσκαφών σε όλα τα Hub κλπ.
Άλλωστε κυρίως γι αυτά φαντάζομαι οτι επέλεξαν τόσοι πολλοί πιλότοι την CHARTER, η οποία αποτελεί και το πρώτο σκαλοπάτι εισόδου ενός νέου πιλότου στο οικονομικό μοντέλο.
Κατά συνέπεια δεν θα πρέπει και δεν είναι απαραίτητο η υλοποίηση του νέου μοντέλου να επηρεάσει το απολύτως επιτυχημένο και ευέλικτο μοντέλο της OLYMPIC CHARTER, το οποίο τυγχάνει και ιδιαίτερα ποιοτικής διαχείρισης από τον αρμόδιο manager Π.Νάστο (συγχαρητήρια κ.Προιστάμενε).
Με όλα τα παραπάνω θεωρώ οτι μια αρκετά ρεαλιστική αλλά και ιδιαίτερα "ανώδυνη" πρόταση μετάβασης θα ήταν:
Α. Το νέο αυτό μοντέλο να υλοποιηθεί από μία νέα εταιρία στην οποία θα εμπεριέχεται όσο το δυνατόν περισσότερος ρεαλισμός. Θα μπορούσε να αποτελεί το κορυφαίο επίπεδο υλοποίησης του Οικονομικού Μοντέλου της Εταιρίας και να συμμετέχουν πιλότοι με αρκετό background ωρών (συζητήσιμο το νούμερο). Θα μπορούσε να μετεξελιχθεί σε αυτό η υπάρχουσα OLYMPIC AIRLINES εφόσον αυτό είναι τεχνικά δυνατόν.
Β. Οι επιλογές του Voting (ώστε να είναι δυνατόν να συμμετάσχει και η εν λόγω πρόταση) θα μπορούσαν να επεκταθούν και να περιγραφούν ως εξής:
- Καμμιά αλλαγή στο υπάρχον μοντέλο λειτουργίας της Εταιρίας
- Μετεξέλιξη της CHARTER στο νέο προτεινόμενο μοντέλο (10 απαιτούμενες πτήσεις ανά Hub, αίτημα αλλαγής Hub)
- Δημιουργία νέας Εταιρίας σε πλήρως ρεαλιστικό μοντέλο λειτουργίας χωρίς να επηρεασθούν οι υπόλοιπες
- Μετεξέλιξη της AIRLINES σε πλήρως ρεαλιστικό μοντέλο λειτουργίας χωρίς να επηρεασθούν οι υπόλοιπες
Πιστεύω οτι με τις παραπάνω επιλογές θα υπήρχε μεγαλύτερη συμμετοχή στο voting, καθώς υπάρχουν περισσότερες και κυρίως λιγότερο "επώδυνες" επιλογές και κατά συνέπεια η τελική ετυμηγορία θα ήταν πιο αντιπροσωπευτική, κάτι που είναι και το ζητούμενο ώστε να στηριχθούν οι όποιες αλλαγές τελικά αποφασισθούν.
Ελπίζω να μην σας κούρασα με όλα τα παραπάνω και κυρίως να βοήθησα στην προσπάθεια για τη σωστή μετάβαση στο επόμενο επίπεδo λειτουργίας & διαχείρισης της Εταιρίας.
Φιλικά
Μίλτος Μαρασίδης
OLA885
-
- Full Member
- Posts: 123
- Joined: Fri Apr 06, 2012 7:42 pm
- Name: Stavros Palatsidis
- Callsign: OAL644
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Καλησπέρα και από μένα.
Με τη σειρά μου, θα ήθελα να πω και εγώ τη γνώμη μου, σαν απλό μέλος της OAV.
Ψήφισα αρνητικά, όχι γιατί δεν συμφωνώ, αλλά γιατί -όπως πολύ σωστά για μένα επισήμανε ο Μίλτος- δεν μας δίνετε περισσότερες επιλογές.
Με λίγα λόγια, ότι και να αποφασιστεί, θα πρέπει να υπάρχει ΚΑΙ η δυνατότητα πτήσεων με προορισμό της επιλογής μας.
Τουλάχιστον, τα παιδιά που πετούν στον IVAO, που υπάρχουν και διάφορα tours, badges κτλ, δεν βλέπω το λόγο να μην μπορούν να δηλώνουν τις ώρες αυτές και στην OAV.
Ξέρω ότι υπάρχει το "Free flight", αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε συνεχόμενες πτήσεις και αν υποστηρίζονται από το acars.
Φιλικά,
Σταύρος Παλατσίδης
Με τη σειρά μου, θα ήθελα να πω και εγώ τη γνώμη μου, σαν απλό μέλος της OAV.
Ψήφισα αρνητικά, όχι γιατί δεν συμφωνώ, αλλά γιατί -όπως πολύ σωστά για μένα επισήμανε ο Μίλτος- δεν μας δίνετε περισσότερες επιλογές.
Με λίγα λόγια, ότι και να αποφασιστεί, θα πρέπει να υπάρχει ΚΑΙ η δυνατότητα πτήσεων με προορισμό της επιλογής μας.
Τουλάχιστον, τα παιδιά που πετούν στον IVAO, που υπάρχουν και διάφορα tours, badges κτλ, δεν βλέπω το λόγο να μην μπορούν να δηλώνουν τις ώρες αυτές και στην OAV.
Ξέρω ότι υπάρχει το "Free flight", αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε συνεχόμενες πτήσεις και αν υποστηρίζονται από το acars.
Φιλικά,
Σταύρος Παλατσίδης
-
- Full Member
- Posts: 205
- Joined: Tue Jul 06, 2010 9:55 pm
- Name: Panagiotis Nastos
- Callsign: OAL053
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Κύριοι,
ακριβώς επειδή για άλλους κάτι είναι "καλύτερο" και για άλλους "χειρότερο", δημιουργήθηκε το παρόν poll και δεν πάρθηκε καμία μονομερής απόφαση!
Αυτονόητα λοιπόν, θα προχωρήσουμε σύμφωνα με το αποτέλεσμα του poll.
Μίλτο, για το μεγαλύτερο προβληματισμό των περισσοτέρων (ελάχιστες πτήσεις ανα hub) όπως έχω γράψει στην ανακοίνωση "Σε πρώτη φάση, ως δοκιμαστικό στάδιο, οι πιλότοι θα είναι ελεύθεροι να πετούν σε όποιο hub επιθυμούν χωρίς τον παραπάνω περιορισμό."
Σταύρο, δεν αλλάζει κάτι στο συγκεκριμένο θέμα (οι Free flights είναι μια επιλογή) ισχύει δηλαδή ότι μέχρι σήμερα.
ακριβώς επειδή για άλλους κάτι είναι "καλύτερο" και για άλλους "χειρότερο", δημιουργήθηκε το παρόν poll και δεν πάρθηκε καμία μονομερής απόφαση!
Αυτονόητα λοιπόν, θα προχωρήσουμε σύμφωνα με το αποτέλεσμα του poll.
Μίλτο, για το μεγαλύτερο προβληματισμό των περισσοτέρων (ελάχιστες πτήσεις ανα hub) όπως έχω γράψει στην ανακοίνωση "Σε πρώτη φάση, ως δοκιμαστικό στάδιο, οι πιλότοι θα είναι ελεύθεροι να πετούν σε όποιο hub επιθυμούν χωρίς τον παραπάνω περιορισμό."
Σταύρο, δεν αλλάζει κάτι στο συγκεκριμένο θέμα (οι Free flights είναι μια επιλογή) ισχύει δηλαδή ότι μέχρι σήμερα.
-
- Full Member
- Posts: 226
- Joined: Sat Aug 21, 2010 3:22 pm
- Name: Konstantinos Arvanitis
- Callsign: OAL135
Re: CHARTER NEW OPERATIONS
Φίλοι και συνάδελφοι,
Η γνώμη μου συνοψίζεται σε 1 γραμμή:
"Πτήσεις κάναμε...πτήσεις κάνουμε...πτήσεις θα κάνουμε. Αυτό σίγουρα ΔΕΝ θα αλλάξει!!!"
Φιλικά,
Η γνώμη μου συνοψίζεται σε 1 γραμμή:
"Πτήσεις κάναμε...πτήσεις κάνουμε...πτήσεις θα κάνουμε. Αυτό σίγουρα ΔΕΝ θα αλλάξει!!!"
Φιλικά,