OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Με την απόκτηση των Boeing B777-200LR η Olympic Charter εγκαινίασε μερικές νέες Ultra Long Haul πτήσεις, συνδέοντας την Αθήνα με μακρυνούς προορισμούς. Ένας από αυτούς τους προορισμούς και η Μελβούρνη. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2013 και την ακολουθήσαμε για τις ανάγκες του παρόντος άρθρου.
(Η πτήση στη vataware και το flight log της επιμελητείας με το σχετικό kml file.)
Σχεδόν δύο ώρες πριν την πτήση το flight plan ήταν διαθέσιμο από την επιμελητεία. Θέλωντας να αποφύγουμε τα FIR Συρίας και Ιράκ, μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από την Αύγυπτο ή την Τουρκία. Καθώς οι άνεμοι στην Τουρκία ήταν ευνοϊκότεροι ακολουθήσαμε αυτή την επιλογή. Παραλάβαμε το Flight Briefing Package και τους χάρτες σημαντικού καιρού για την διαδρομή μας που έδειχναν μόνο μια περιοχή αναταράξεων πάνω από τα FIR Άγκυρας (Τουρκία), Ρόστοβ (Ρωσίας) και Τμπιλίζι (Γεωργίας).
Στη συνέχεια πήγαμε στο αεροσκάφος μας που περίμενε στο A11
που βρισκόταν σε cold & dark κατάσταση. Ακολουθήσαμε το Electrical Power Up Supplementary Procedure και σύντομα όλα τα συστήματα ολοκλήρωναν τα self check και εκκινούσαν
Ακολούθησε το walk around του αεροσκάφους
Αφού ολοκληρώσαμε τον οπτικό έλεγχο και είμασταν ικανοποιημένοι, επιστρέψαμε στο αεροσκάφος για να συνεχίσουμε τα preflight procedures
Ελέγξαμε την παροχή οξυγόνου σε Normal, 100% & Emergency mode και βεβαιωθήκαμε πως ο επιλογές βρισκόταν στο τέλος στην ένδειξη 100%
Ακολούθησε το Preflight checklist
Είχε έρθει η στιγμή της αναχώρησης
Όλες οι έξοδοι είχαν κλείσει και ήταν οπλισμένες (armed) όπως μπορούσαμε να δούμε στο EICAS
Η ώρα ήταν 0633Z και ξεκινούσαμε pushback από το gate και εκκινούσαμε τους κινητήρες, ξεκινώντας από τον δεξιό
και συνεχίσοντας με τον αριστερό
Ακολούθησε ο έλεγχος των flight control surfaces
Ταυτόχρονα το πλήρωμα εδάφους ελευθέρωνε το αεροσκάφος μας
Τροχοδρομήσαμε για το διάδρομο και ξεκινήσαμε τη διαδικασία απογείωσης στις 0646Z
και σύντομα αφήναμε το αεροδρόμιο της Αθήνας πίσω μας
και συναχίζαμε την άνοδό μας
Αρχικό επίπεδο το FL310
Πετώντας πάνω από την Τουρκία,
την Ρωσία,
την Γεωργία,
την Τουρκία (για δεύτερη φορά),
το Ιράν,
το Πακιστάν,
την Ινδία,
ενώ είχε αρχίσει πλέον να νυχτώνει
Έχοντας μπει στο πρώτο ETOPS κομμάτι της πτήσης μας, πλησιάζαμε το ETP1 (Equal Time Point). Πριν από αυτό το σημείο, σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος θα έπρεπε να γυρίσουμε προς τα πίσω και να κατευθυνθούμε στο εναλλακτικό αεροδρόμιο Mattala Rajapaksa (VCRI) της Σρι Λάνκα. Μετά από αυτό το σημείο πιο κοντινό εναλλακτικό αεροδρόμιο θα ήταν εκείνο των Cocos Islands (YPCC) της Αυστραλίας.
Πετούσαμε πλέον πάνω από την Αυστραλία και ξημέρωνε
602kts Ground Speed
Η ώρα ήταν 2300Z και ξεκινούσαμε κάθοδο
Μισή ώρα σχεδόν αργότερα βλέπαμε την πόλη της Μελβούρνης
και με αριστερή στροφή προσεγγίζαμε το διάδρομο 34 του αεροδρομίου
μετά την προσγείωση ελευθερώσαμε
Η ώρα ήταν 2327Z και βρισκόμασταν στο gate μας στην Μελβούρνη ύστερα από 16 ώρες και 53 λεπτά
οι επιβάτες αποβιβάζονταν και το αεροσκάφος ξεφορτωνόταν
Welcome to Melbourne!
(Η πτήση στη vataware και το flight log της επιμελητείας με το σχετικό kml file.)
Σχεδόν δύο ώρες πριν την πτήση το flight plan ήταν διαθέσιμο από την επιμελητεία. Θέλωντας να αποφύγουμε τα FIR Συρίας και Ιράκ, μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από την Αύγυπτο ή την Τουρκία. Καθώς οι άνεμοι στην Τουρκία ήταν ευνοϊκότεροι ακολουθήσαμε αυτή την επιλογή. Παραλάβαμε το Flight Briefing Package και τους χάρτες σημαντικού καιρού για την διαδρομή μας που έδειχναν μόνο μια περιοχή αναταράξεων πάνω από τα FIR Άγκυρας (Τουρκία), Ρόστοβ (Ρωσίας) και Τμπιλίζι (Γεωργίας).
Στη συνέχεια πήγαμε στο αεροσκάφος μας που περίμενε στο A11
που βρισκόταν σε cold & dark κατάσταση. Ακολουθήσαμε το Electrical Power Up Supplementary Procedure και σύντομα όλα τα συστήματα ολοκλήρωναν τα self check και εκκινούσαν
Ακολούθησε το walk around του αεροσκάφους
Αφού ολοκληρώσαμε τον οπτικό έλεγχο και είμασταν ικανοποιημένοι, επιστρέψαμε στο αεροσκάφος για να συνεχίσουμε τα preflight procedures
Ελέγξαμε την παροχή οξυγόνου σε Normal, 100% & Emergency mode και βεβαιωθήκαμε πως ο επιλογές βρισκόταν στο τέλος στην ένδειξη 100%
Ακολούθησε το Preflight checklist
Είχε έρθει η στιγμή της αναχώρησης
Όλες οι έξοδοι είχαν κλείσει και ήταν οπλισμένες (armed) όπως μπορούσαμε να δούμε στο EICAS
Η ώρα ήταν 0633Z και ξεκινούσαμε pushback από το gate και εκκινούσαμε τους κινητήρες, ξεκινώντας από τον δεξιό
και συνεχίσοντας με τον αριστερό
Ακολούθησε ο έλεγχος των flight control surfaces
Ταυτόχρονα το πλήρωμα εδάφους ελευθέρωνε το αεροσκάφος μας
Τροχοδρομήσαμε για το διάδρομο και ξεκινήσαμε τη διαδικασία απογείωσης στις 0646Z
και σύντομα αφήναμε το αεροδρόμιο της Αθήνας πίσω μας
και συναχίζαμε την άνοδό μας
Αρχικό επίπεδο το FL310
Πετώντας πάνω από την Τουρκία,
την Ρωσία,
την Γεωργία,
την Τουρκία (για δεύτερη φορά),
το Ιράν,
το Πακιστάν,
την Ινδία,
ενώ είχε αρχίσει πλέον να νυχτώνει
Έχοντας μπει στο πρώτο ETOPS κομμάτι της πτήσης μας, πλησιάζαμε το ETP1 (Equal Time Point). Πριν από αυτό το σημείο, σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος θα έπρεπε να γυρίσουμε προς τα πίσω και να κατευθυνθούμε στο εναλλακτικό αεροδρόμιο Mattala Rajapaksa (VCRI) της Σρι Λάνκα. Μετά από αυτό το σημείο πιο κοντινό εναλλακτικό αεροδρόμιο θα ήταν εκείνο των Cocos Islands (YPCC) της Αυστραλίας.
Πετούσαμε πλέον πάνω από την Αυστραλία και ξημέρωνε
602kts Ground Speed
Η ώρα ήταν 2300Z και ξεκινούσαμε κάθοδο
Μισή ώρα σχεδόν αργότερα βλέπαμε την πόλη της Μελβούρνης
και με αριστερή στροφή προσεγγίζαμε το διάδρομο 34 του αεροδρομίου
μετά την προσγείωση ελευθερώσαμε
Η ώρα ήταν 2327Z και βρισκόμασταν στο gate μας στην Μελβούρνη ύστερα από 16 ώρες και 53 λεπτά
οι επιβάτες αποβιβάζονταν και το αεροσκάφος ξεφορτωνόταν
Welcome to Melbourne!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- OAL716 Sotiris Sinanis
- Newbie
- Posts: 13
- Joined: Sun May 01, 2011 9:47 am
- Name: Sotiris Sinanis
- Callsign: OAL716
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Καταπληκτικο...!!! Παντα με συναρπαζουν οι μακρινες πτησεις, αλλα η αληθεια ειναι πως προσωπικα δεν την παλευω με τις πολλες ωρες...(εδω μεχρι τη Γαλλια και την Αγγλια το ψιλοσκεφτομαι ).
Πολλα μπραβο, εξαιρετικη πτηση και ακομα καλυτερη παρουσιαση
Πολλα μπραβο, εξαιρετικη πτηση και ακομα καλυτερη παρουσιαση
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Πολύ ωραία παρουσίαση !
Σκιές έχεις disabled για frames ?
Σκιές έχεις disabled για frames ?
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
-
- Full Member
- Posts: 141
- Joined: Sat Aug 07, 2010 9:06 am
- Name: Socratis Vassilas
- Callsign: OAL928
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Θεός ο πρόεδρος!!
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
'Οχι. Απλά πολλές φορές όταν τις είχα ενεργοποιημένες εξαφανίζονταν τα αεροσκάφη γύρω μου ή εμφανίζονταν μόνο το NAV lights τους. Οπότε αναγκαστικά τις απενεργοποίησα..810309 wrote:Πολύ ωραία παρουσίαση !
Σκιές έχεις disabled για frames ?
- OAL269 Kyprianos Biris
- Global Moderator
- Posts: 331
- Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
- Name: Kyprianos Biris
- Callsign: OAL269
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Ναι κάποια "παλιά" σκηνικά δε εφαρμόζουν τη κατάλληλη τεχνική για να εμφανίζονται τα AI planes.839902 wrote:'Οχι. Απλά πολλές φορές όταν τις είχα ενεργοποιημένες εξαφανίζονταν τα αεροσκάφη γύρω μου ή εμφανίζονταν μόνο το NAV lights τους. Οπότε αναγκαστικά τις απενεργοποίησα..810309 wrote:Πολύ ωραία παρουσίαση !
Σκιές έχεις disabled για frames ?
Νεότερα σκηνικά όπως αυτά από 29Palms ή FlyTampa (εκτός St.Maarten TNCM που είναι παλιό τους) εμφανίζουν κανονικά το AI traffic με σκιές.
Εγώ τις έχω πάντα ON και αν δω (από το FSInn radar) πως κάτι δεν μου αφανίζεται σε συγκεκριμένη πίστα παλιού σκηνικού τότε μόνο για αυτό το session τις απενεργοποιώ. Κατά την άποψή μου οι σκιές είναι πολύ σημαντικές στη σωστή γραφική απεικόνιση του γραφικού περιβάλλοντος αεροδρομίου με ζωντανή κυκλοφορία.
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Δεν ήξερα πως είναι θέμα σκηνικού. Είχα πάντα ενεργοποιημένες τις σκιές μέχρι που έτυχε πριν λίγους μήνες να βρεθώ με τρεις συναδέλφους στην Κω (της Aerosoft) και να μην τους βλέπω, οπότε και κάποιος πρότεινε τις σκιές ως αιτία και τις απενεργοποίησα.
Κι εμένα μου φαίνεται περίεργη η απεικόνιση χωρίς σκιές, αλλά μέχρι τώρα δεν ήξερα πως το παραπάνω πρόβλημα είναι scenery specific.
Thanks for the heads up Captain!
Κι εμένα μου φαίνεται περίεργη η απεικόνιση χωρίς σκιές, αλλά μέχρι τώρα δεν ήξερα πως το παραπάνω πρόβλημα είναι scenery specific.
Thanks for the heads up Captain!
-
- Newbie
- Posts: 26
- Joined: Tue Aug 14, 2012 8:06 am
- Name: Philippos Makris
- Callsign: OAL929
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Καλησπέρα. Κατ' αρχήν συγχαρήτηρια για την παρουσίαση της πτήσης. Ωστόσο έχω μια απορία. Θα ήθελα να μου πεις αν χρησιμοποιείς κάποιο πακέτο scenery γιατί με εντυπωσίασε η λεπτομέρεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πάλι συγχαρητήρια!
-
- Administrator
- Posts: 1276
- Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
- Name: Mike Ionas
- Callsign: OAL109
Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)
Στην Αθήνα έχω μόνο το LGAV της FlyTampa συν FTX Global και UTX Europe. Επίσης FSGlobal Ultimate για mesh. Καθώς το ταξίδι προχωράει προς Αυστραλία τα μόνα που παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση του εδάφους είναι τα FTX & FS Global. Στην Αυστραλία βλέπεις το FTX AU (που καλύπτει όλη την Χώρα) και το Melbourne v2.0 της FTX. Τέλος REX για σύννεφα, νερό και λοιπά περιβαλλοντολογικά εφέ.