OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Olympic Charter operations.
Post Reply
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL109 Mike Ionas »

Με την απόκτηση των Boeing B777-200LR η Olympic Charter εγκαινίασε μερικές νέες Ultra Long Haul πτήσεις, συνδέοντας την Αθήνα με μακρυνούς προορισμούς. Ένας από αυτούς τους προορισμούς και η Μελβούρνη. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2013 και την ακολουθήσαμε για τις ανάγκες του παρόντος άρθρου.

(Η πτήση στη vataware και το flight log της επιμελητείας με το σχετικό kml file.)

Σχεδόν δύο ώρες πριν την πτήση το flight plan ήταν διαθέσιμο από την επιμελητεία. Θέλωντας να αποφύγουμε τα FIR Συρίας και Ιράκ, μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από την Αύγυπτο ή την Τουρκία. Καθώς οι άνεμοι στην Τουρκία ήταν ευνοϊκότεροι ακολουθήσαμε αυτή την επιλογή. Παραλάβαμε το Flight Briefing Package
OAL5309 LGAV-YMML (20 Sep 0700 UTC).pdf
και τους χάρτες σημαντικού καιρού για την διαδρομή μας
EUR-ASIA.pdf
ASIA-AUS.pdf
που έδειχναν μόνο μια περιοχή αναταράξεων πάνω από τα FIR Άγκυρας (Τουρκία), Ρόστοβ (Ρωσίας) και Τμπιλίζι (Γεωργίας).

Στη συνέχεια πήγαμε στο αεροσκάφος μας που περίμενε στο A11
Image
Image
που βρισκόταν σε cold & dark κατάσταση. Ακολουθήσαμε το Electrical Power Up Supplementary Procedure και σύντομα όλα τα συστήματα ολοκλήρωναν τα self check και εκκινούσαν
Image
Ακολούθησε το walk around του αεροσκάφους
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Αφού ολοκληρώσαμε τον οπτικό έλεγχο και είμασταν ικανοποιημένοι, επιστρέψαμε στο αεροσκάφος για να συνεχίσουμε τα preflight procedures
Image
Ελέγξαμε την παροχή οξυγόνου σε Normal, 100% & Emergency mode και βεβαιωθήκαμε πως ο επιλογές βρισκόταν στο τέλος στην ένδειξη 100%
Image
Ακολούθησε το Preflight checklist
Image
Είχε έρθει η στιγμή της αναχώρησης
Image
Όλες οι έξοδοι είχαν κλείσει και ήταν οπλισμένες (armed) όπως μπορούσαμε να δούμε στο EICAS
Image
Η ώρα ήταν 0633Z και ξεκινούσαμε pushback από το gate και εκκινούσαμε τους κινητήρες, ξεκινώντας από τον δεξιό
Image
και συνεχίσοντας με τον αριστερό
Image
Ακολούθησε ο έλεγχος των flight control surfaces
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ταυτόχρονα το πλήρωμα εδάφους ελευθέρωνε το αεροσκάφος μας
Image
Τροχοδρομήσαμε για το διάδρομο και ξεκινήσαμε τη διαδικασία απογείωσης στις 0646Z
Image
Image
και σύντομα αφήναμε το αεροδρόμιο της Αθήνας πίσω μας
Image
και συναχίζαμε την άνοδό μας
Image
Image
Image
Image
Αρχικό επίπεδο το FL310
Image
Πετώντας πάνω από την Τουρκία,
Image
Image
Image
Image
Image
την Ρωσία,
Image
Image
την Γεωργία,
Image
Image
την Τουρκία (για δεύτερη φορά),
Image
το Ιράν,
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
το Πακιστάν,
Image
Image
Image
την Ινδία,
Image
ενώ είχε αρχίσει πλέον να νυχτώνει
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Έχοντας μπει στο πρώτο ETOPS κομμάτι της πτήσης μας, πλησιάζαμε το ETP1 (Equal Time Point). Πριν από αυτό το σημείο, σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος θα έπρεπε να γυρίσουμε προς τα πίσω και να κατευθυνθούμε στο εναλλακτικό αεροδρόμιο Mattala Rajapaksa (VCRI) της Σρι Λάνκα. Μετά από αυτό το σημείο πιο κοντινό εναλλακτικό αεροδρόμιο θα ήταν εκείνο των Cocos Islands (YPCC) της Αυστραλίας.
Image
Πετούσαμε πλέον πάνω από την Αυστραλία και ξημέρωνε
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
602kts Ground Speed
Image
Η ώρα ήταν 2300Z και ξεκινούσαμε κάθοδο
Image
Image
Image
Μισή ώρα σχεδόν αργότερα βλέπαμε την πόλη της Μελβούρνης
Image
Image
και με αριστερή στροφή προσεγγίζαμε το διάδρομο 34 του αεροδρομίου
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
μετά την προσγείωση ελευθερώσαμε
Image
Image
Η ώρα ήταν 2327Z και βρισκόμασταν στο gate μας στην Μελβούρνη ύστερα από 16 ώρες και 53 λεπτά
Image
Image
Image
οι επιβάτες αποβιβάζονταν και το αεροσκάφος ξεφορτωνόταν
Image
Welcome to Melbourne!
Image
Image
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Image
User avatar
OAL716 Sotiris Sinanis
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Sun May 01, 2011 9:47 am
Name: Sotiris Sinanis
Callsign: OAL716

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL716 Sotiris Sinanis »

Καταπληκτικο...!!! Παντα με συναρπαζουν οι μακρινες πτησεις, αλλα η αληθεια ειναι πως προσωπικα δεν την παλευω με τις πολλες ωρες...(εδω μεχρι τη Γαλλια και την Αγγλια το ψιλοσκεφτομαι :P ).
Πολλα μπραβο, εξαιρετικη πτηση και ακομα καλυτερη παρουσιαση :)
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

Πολύ ωραία παρουσίαση !

Σκιές έχεις disabled για frames ?
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL928 Socratis Vassilas
Full Member
Full Member
Posts: 141
Joined: Sat Aug 07, 2010 9:06 am
Name: Socratis Vassilas
Callsign: OAL928

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL928 Socratis Vassilas »

Θεός ο πρόεδρος!!
Image
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL109 Mike Ionas »

810309 wrote:Πολύ ωραία παρουσίαση !

Σκιές έχεις disabled για frames ?
'Οχι. Απλά πολλές φορές όταν τις είχα ενεργοποιημένες εξαφανίζονταν τα αεροσκάφη γύρω μου ή εμφανίζονταν μόνο το NAV lights τους. Οπότε αναγκαστικά τις απενεργοποίησα..
Image
User avatar
OAL269 Kyprianos Biris
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 331
Joined: Sat Aug 14, 2010 4:25 pm
Name: Kyprianos Biris
Callsign: OAL269

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL269 Kyprianos Biris »

839902 wrote:
810309 wrote:Πολύ ωραία παρουσίαση !

Σκιές έχεις disabled για frames ?
'Οχι. Απλά πολλές φορές όταν τις είχα ενεργοποιημένες εξαφανίζονταν τα αεροσκάφη γύρω μου ή εμφανίζονταν μόνο το NAV lights τους. Οπότε αναγκαστικά τις απενεργοποίησα..
Ναι κάποια "παλιά" σκηνικά δε εφαρμόζουν τη κατάλληλη τεχνική για να εμφανίζονται τα AI planes.

Νεότερα σκηνικά όπως αυτά από 29Palms ή FlyTampa (εκτός St.Maarten TNCM που είναι παλιό τους) εμφανίζουν κανονικά το AI traffic με σκιές.

Εγώ τις έχω πάντα ON και αν δω (από το FSInn radar) πως κάτι δεν μου αφανίζεται σε συγκεκριμένη πίστα παλιού σκηνικού τότε μόνο για αυτό το session τις απενεργοποιώ. Κατά την άποψή μου οι σκιές είναι πολύ σημαντικές στη σωστή γραφική απεικόνιση του γραφικού περιβάλλοντος αεροδρομίου με ζωντανή κυκλοφορία.
Image
P3Dv5.4 - CPU i9 10900 / GPU RTX 3070
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL109 Mike Ionas »

Δεν ήξερα πως είναι θέμα σκηνικού. Είχα πάντα ενεργοποιημένες τις σκιές μέχρι που έτυχε πριν λίγους μήνες να βρεθώ με τρεις συναδέλφους στην Κω (της Aerosoft) και να μην τους βλέπω, οπότε και κάποιος πρότεινε τις σκιές ως αιτία και τις απενεργοποίησα.

Κι εμένα μου φαίνεται περίεργη η απεικόνιση χωρίς σκιές, αλλά μέχρι τώρα δεν ήξερα πως το παραπάνω πρόβλημα είναι scenery specific.

Thanks for the heads up Captain!
Image
OAL929 Philippos Makris
Newbie
Newbie
Posts: 26
Joined: Tue Aug 14, 2012 8:06 am
Name: Philippos Makris
Callsign: OAL929

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL929 Philippos Makris »

Καλησπέρα. Κατ' αρχήν συγχαρήτηρια για την παρουσίαση της πτήσης. Ωστόσο έχω μια απορία. Θα ήθελα να μου πεις αν χρησιμοποιείς κάποιο πακέτο scenery γιατί με εντυπωσίασε η λεπτομέρεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πάλι συγχαρητήρια!
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Re: OAL5309 Athens-Melbourne (direct)

Post by OAL109 Mike Ionas »

Στην Αθήνα έχω μόνο το LGAV της FlyTampa συν FTX Global και UTX Europe. Επίσης FSGlobal Ultimate για mesh. Καθώς το ταξίδι προχωράει προς Αυστραλία τα μόνα που παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση του εδάφους είναι τα FTX & FS Global. Στην Αυστραλία βλέπεις το FTX AU (που καλύπτει όλη την Χώρα) και το Melbourne v2.0 της FTX. Τέλος REX για σύννεφα, νερό και λοιπά περιβαλλοντολογικά εφέ.
Image
Post Reply