Περί fuel tankering
Posted: Tue Oct 06, 2015 12:31 pm
Καλημέρα στην παρεά.
Θα ήθελα να αναφέρω πως έχω μια αμυδρά υποψία ότι με τον τρόπο που λειτουργεί η επιμελητεία, το fuel tankering αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να γίνει. Και εξηγώ:
A320 SX-DVM, αφημένο στο Βενιζέλο με 18+ τόνους καύσιμο από τον προηγούμενο. Σκοπεύω να κάνω LGAV-LGIR-LCLK-LGIR-LGAV. Θεωρητικά οι 18+ τόνοι καύσιμο είναι υπεραρκετοί. Υπολογίζω λοιπόν στο PFPX το payload μου έτσι ώστε να γίνω release με τους 18+ τόνους καύσιμο και φυσικά να μην είμαι πάνω από το MTOW και MLW.
Κάνω το πρώτο leg, βλέπω πως η κατανάλωση καυσίμου ήταν περίπου στον 1.9 τόνο αλλά στα οικονομικά στοιχεία της πτήσης, το καύσιμο του leg έχει χρεωθεί κανονικά και προστεθεί στα υπόλοιπα έξοδα της πτήσης, κάτι το οποίο δεν θα έπρεπε να γίνει, αφού δεν αγοράστηκε καθόλου καύσιμο.
Από ότι καταλαβαίνω, το καύσιμο χρεώνεται στο αεροδρόμιο προορισμού και μάλιστα με την τιμή που έχει στον προορισμό και όχι στην αναχώριση. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, το tankering είναι αδύνατο να γίνει, καθός εγώ για παράδειγμα μπορεί να φορτώσω Χ ποσό καυσίμου από τον Βενιζέλο με 1.06, να κάψω ποσότητα Υ μέχρι το Ηράκλειο, που έχει 1.56 και τελικά να χρεωθώ Υ * 1.56 και όχι Χ * 1.06 που θα έπρεπε κανονικά. Και επιπλέον, στο δέυτερο μου leg που θα ήταν χωρίς αγορά καυσίμου, θα μου χρεωθεί Ζ * 1.57 που έχει στο αεροδρόμιο της Λάρνακας.
Υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί αυτό κάποια στιγμή ?
Θα ήθελα να αναφέρω πως έχω μια αμυδρά υποψία ότι με τον τρόπο που λειτουργεί η επιμελητεία, το fuel tankering αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να γίνει. Και εξηγώ:
A320 SX-DVM, αφημένο στο Βενιζέλο με 18+ τόνους καύσιμο από τον προηγούμενο. Σκοπεύω να κάνω LGAV-LGIR-LCLK-LGIR-LGAV. Θεωρητικά οι 18+ τόνοι καύσιμο είναι υπεραρκετοί. Υπολογίζω λοιπόν στο PFPX το payload μου έτσι ώστε να γίνω release με τους 18+ τόνους καύσιμο και φυσικά να μην είμαι πάνω από το MTOW και MLW.
Κάνω το πρώτο leg, βλέπω πως η κατανάλωση καυσίμου ήταν περίπου στον 1.9 τόνο αλλά στα οικονομικά στοιχεία της πτήσης, το καύσιμο του leg έχει χρεωθεί κανονικά και προστεθεί στα υπόλοιπα έξοδα της πτήσης, κάτι το οποίο δεν θα έπρεπε να γίνει, αφού δεν αγοράστηκε καθόλου καύσιμο.
Από ότι καταλαβαίνω, το καύσιμο χρεώνεται στο αεροδρόμιο προορισμού και μάλιστα με την τιμή που έχει στον προορισμό και όχι στην αναχώριση. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, το tankering είναι αδύνατο να γίνει, καθός εγώ για παράδειγμα μπορεί να φορτώσω Χ ποσό καυσίμου από τον Βενιζέλο με 1.06, να κάψω ποσότητα Υ μέχρι το Ηράκλειο, που έχει 1.56 και τελικά να χρεωθώ Υ * 1.56 και όχι Χ * 1.06 που θα έπρεπε κανονικά. Και επιπλέον, στο δέυτερο μου leg που θα ήταν χωρίς αγορά καυσίμου, θα μου χρεωθεί Ζ * 1.57 που έχει στο αεροδρόμιο της Λάρνακας.
Υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί αυτό κάποια στιγμή ?