Περί fuel tankering

Ολα όσα θα θέλατε να ξερετε και δεν τολμούσατε να ρωτήσετε. / Questions regarding OAV's dispatch office.
Post Reply
OAL852 Panagiotis Konstantinidis
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 50
Joined: Tue Jun 12, 2012 11:51 am
Name: Panagiotis Konstantinidis
Callsign: OAL852

Περί fuel tankering

Post by OAL852 Panagiotis Konstantinidis »

Καλημέρα στην παρεά.

Θα ήθελα να αναφέρω πως έχω μια αμυδρά υποψία ότι με τον τρόπο που λειτουργεί η επιμελητεία, το fuel tankering αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να γίνει. Και εξηγώ:

A320 SX-DVM, αφημένο στο Βενιζέλο με 18+ τόνους καύσιμο από τον προηγούμενο. Σκοπεύω να κάνω LGAV-LGIR-LCLK-LGIR-LGAV. Θεωρητικά οι 18+ τόνοι καύσιμο είναι υπεραρκετοί. Υπολογίζω λοιπόν στο PFPX το payload μου έτσι ώστε να γίνω release με τους 18+ τόνους καύσιμο και φυσικά να μην είμαι πάνω από το MTOW και MLW.

Κάνω το πρώτο leg, βλέπω πως η κατανάλωση καυσίμου ήταν περίπου στον 1.9 τόνο αλλά στα οικονομικά στοιχεία της πτήσης, το καύσιμο του leg έχει χρεωθεί κανονικά και προστεθεί στα υπόλοιπα έξοδα της πτήσης, κάτι το οποίο δεν θα έπρεπε να γίνει, αφού δεν αγοράστηκε καθόλου καύσιμο.

Από ότι καταλαβαίνω, το καύσιμο χρεώνεται στο αεροδρόμιο προορισμού και μάλιστα με την τιμή που έχει στον προορισμό και όχι στην αναχώριση. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, το tankering είναι αδύνατο να γίνει, καθός εγώ για παράδειγμα μπορεί να φορτώσω Χ ποσό καυσίμου από τον Βενιζέλο με 1.06, να κάψω ποσότητα Υ μέχρι το Ηράκλειο, που έχει 1.56 και τελικά να χρεωθώ Υ * 1.56 και όχι Χ * 1.06 που θα έπρεπε κανονικά. Και επιπλέον, στο δέυτερο μου leg που θα ήταν χωρίς αγορά καυσίμου, θα μου χρεωθεί Ζ * 1.57 που έχει στο αεροδρόμιο της Λάρνακας. :(

Υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί αυτό κάποια στιγμή ?
User avatar
OAL853 Nick Papandreou
Administrator
Administrator
Posts: 696
Joined: Thu Oct 18, 2012 2:47 am
Name: Nick Papandreou
Callsign: OAL853

Re: Περί fuel tankering

Post by OAL853 Nick Papandreou »

Έλα ρε Πάνο, έχεις δίκιο, με μία πρόχειρη ματιά που έριξα υπάρχει ένα πρόβλημα στο πως υπολογίζεται το κόστος καυσίμου. Συγκεκριμένα αν δεν αγοράστηκε καύσιμο ή το κάυσιμο που αγοράστηκε είναι αρνητικό (συμβαίνει όταν φορτώνουμε το αεροσκάφος με λιγότερο καύσιμο από αυτό που είχε), δηλαδή αν το fuelbought<=0, τότε το κόστος του καυσίμου για το οικονομικό αποτέλεσμα της πτήσης υπολογίζεται από το καύσιμο που καταναλώθηκε στην πτήση. Αν το fuelbought>0 τότε υπολογίζεται βάση του κόστους του καυσίμου που αγοράστηκε.

Τώρα που έχω λίγο ελεύθερο χρόνο θα το κοιτάξω ενδελεχώς τις επόμενες ημέρες.
Pilots' Manager
pilots@oav.gr

Image
OAL852 Panagiotis Konstantinidis
Jr. Member
Jr. Member
Posts: 50
Joined: Tue Jun 12, 2012 11:51 am
Name: Panagiotis Konstantinidis
Callsign: OAL852

Re: Περί fuel tankering

Post by OAL852 Panagiotis Konstantinidis »

Έλα τρελέ μου dispatcherά !

Άρα δεν ήταν η ιδέα μου, ευχαριστώ που το κοίταξες!

ΥΓ. Σόρυ που δεν απάντησα εχθές στο τηλ αλλά έχω κάποια θεματάκια σπίτι και γίνεται λίγο πανικός
Post Reply