Νέες ATC διαδικασίες (HvACC)

Ανακοινώσεις σχετικά με την OAV. / OAV announcements.
Post Reply
OAL109 Mike Ionas
Administrator
Administrator
Posts: 1276
Joined: Mon May 31, 2010 6:09 pm
Name: Mike Ionas
Callsign: OAL109

Νέες ATC διαδικασίες (HvACC)

Post by OAL109 Mike Ionas »

Νέες ATC διαδικασίες
Καλησπέρα,
προσπαθώντας να εξελίσουμε το hobby, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στην πραγματικότητα, αποφασίσαμε κάποιες αλλαγές στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα:

1) Tα αρχική ύψη των αεροδρομίων που λαμβάνει ο πιλότος κατά το clearance είναι πλέον δημοσιευμένα στα περισσότερα μεγάλα αεροδρόμια της Ελλάδας στην πραγματικότητα. Mε την πολύτιμη βοήθεια του Παναγιώτη Κωνσταντινίδη και του γνωστού πλέον HvACC Airport Briefing του, ακολουθούμε και μεις τις αλλαγές αυτές έχοντας τα εξής:

LGAV: Tα αρχικά ύψη για την κάθε SID διαδικασία είναι πλέον συγκεκριμένα και βρίσκονται εδώ στη λίστα "Initial Alt/FL"

LGTS: Το αρχικό ύψος για όλες τις SID διαδικασίες είναι συγκεκριμένο και είναι το FL80, βρίσκεται εδώ

LGIR: Το αρχικό ύψος για όλες τις SID διαδικασίες είναι συγκεκριμένο και είναι το FL100, βρίσκεται εδώ

LGKR: Το αρχικό ύψος για όλες τις SID διαδικασίες είναι συγκεκριμένο και είναι το FL80, βρίσκεται εδώ

LGRP: Το αρχικό ύψος για όλες τις SID διαδικασίες είναι συγκεκριμένο και είναι το FL120, βρίσκεται εδώ
Για όλα τα υπόλοιπα περιφερειάκα αεροδρόμια, το αρχικό ύψος για όλες τις SID διαδικασίες θα είναι από δω και στο εξής το FL120 ανεξάρτητα αν το αεροσκάφος πετάει eastbound ή westbound, ενώ αντίστοιχα το ύψος που θα κατεβάζει το CTR για τις inbound κυκλοφορίες σε περιφερειακά αεροδρόμια θα είναι το FL130, ανεξάρτητα αν πετάει eastbound ή westbound.

2) Όσον αφορά τα περιφερειακά αεροδρόμια χωρίς την κάλυψη radar, συμπεριφερόμαστε σαν να μην υπάρχει radar βασιζόμενοι στα position και altitude reports των αεροσκαφών.
-Για τις inbound κυκλοφορίες, κατεβάζουμε τα αεροσκάφη στο FL130 και στη συνέχεια πλησιάζοντας το FL130 αναφέρουμε radar services terminated. Αν υπάρχει ανοιχτό app από κάτω το περνάμε στο ΑPP, διαφορετικά δίνουμε cleared για την εκάστοτε διαδικασία,QNH,να κατέβει σύμφωνα με τα ύψη της διαδικασίες και ζητάμε αναφορές για περαιτέρω.
-Για τις outbound,δίνουμε αρχικό το FL120 και ζητάμε να μας αναφέρει στα 8000'/FL80. Εκεί αν είμαστε ανοιχτοί ως APP, περνάμε το αεροπλάνο στο CTR, διαφορετικά αν είμαστε ανοιχτοί σαν CTR, γίνεται στο αεροπλάνο Radar contact και τότε μπορούμε να το ανεβάσουμε ψηλότερα ή να δώσουμε κάποια Direct/Vectors.

3) Όσον αφορά τα tags των αεροσκαφών, παρακαλείται από δω και στο εξής:

a)Nα μην γίνεται assume κανένα tag όσο το αεροπλάνο βρίσκεται στο έδαφος. Ως συνέπεια αυτού, κανένα tag δεν θα γίνεται assume από positions DEL,GND,TWR. Εξαίρεση αποτελεί το LGAV_DEL,LGAV_GND,LGAV_TWR και γενικότερα σε όλα τα positions του LGAV, στο οποίο υπάρχει ground radar και ο πύργος μπορεί να κάνει radar contact.

β)Nα μην γίνεται assume κανένα tag όσο το αεροπλάνο δεν είναι σε περιβάλλον radar. Ως συνέχεια λοιπόν του 2), κανένα tag δε θα γίνεται assume από APP διαδικασιακού ελέγχου περιφερειακών αεροδρομίων και αντίστοιχα από το CTR όταν έχει radar services terminated ή δεν έχει γίνει radar contact.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι τα παραπάνω ισχύουν σε κάθε περίπτωση, εκτός αν αποφασιστεί κάτι διαφορετικό μεταξύ των ATCOs. Παρακαλείται, επίσης, από όλους τους ATCOs, παλιούς και νέους, να τηρούνται τα παραπάνω όσο το δυνατόν περισσότερο.

Εκ του HvACC ATC Training Department,

Τόλης Περιφανάκης
ACCGR3 - HvACC ATC Training Director
Image
Post Reply